Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 27 jun 2007 18:34

Ik ben vanaf maandag 1,8 kilo afgevallen op eigen houtje. pfffff. Veel en heel erg veel water drinken. ipv 4 sneden brood 2 sneden. Geen tussendoortjes, geen toetje, enz. Maar ik ben 2 dagen wel erg gammel geweest van dat water en 's middags was ik half van de kaart van de honger... :(
Avondeten, veel groente en weinig aardappels.

Het lijkt net of ik nu al een beetje gewend bent aan minder eten dus hoop ik dat er nog een paar kg afgaat

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Berichtdoor *Annette* » 28 jun 2007 15:09

Vanaf maandag ga ik beginnen met Sonja. Hopelijk gaat het goed komen. Volgende week maar ff mee boodschappen doen met me ma, en ff wat dingen in het winkelkarretje stoppen, want Sonja voorscrhijft. Meeste dingen hebben we toch zelf wel in huis......

Ik zo voor de grap gisteravond tegen me pa ik ga aan de Sonja Bakker. Kwam ff te spraken ofzo, en me ma hoorde het ook. Het was gelijk doe niet zo gek, mept me pa tegen me buik aan zegt die waar zit dat vet dan bij jou :roll:. Dus het gaat nog wat worden. Magoed gaan het gewoon (stiekem) doen en merkt niemand dr wat van :wink:. Misschien alleen als dr wat kilo's af zijn :mrgreen:.
Wat de toekomst brengen moge........

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 28 jun 2007 17:02

*Annette* schreef:Vanaf maandag ga ik beginnen met Sonja. Hopelijk gaat het goed komen. Volgende week maar ff mee boodschappen doen met me ma, en ff wat dingen in het winkelkarretje stoppen, want Sonja voorscrhijft. Meeste dingen hebben we toch zelf wel in huis......

Ik zo voor de grap gisteravond tegen me pa ik ga aan de Sonja Bakker. Kwam ff te spraken ofzo, en me ma hoorde het ook. Het was gelijk doe niet zo gek, mept me pa tegen me buik aan zegt die waar zit dat vet dan bij jou :roll:. Dus het gaat nog wat worden. Magoed gaan het gewoon (stiekem) doen en merkt niemand dr wat van :wink:. Misschien alleen als dr wat kilo's af zijn :mrgreen:.


Heel veel water drinken, dat scheelt ook en het valt niet op.

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Berichtdoor jamillah » 29 jun 2007 07:18

Hoe gaat het met de afslankers in ons midden? Hier gaat het eigenlijk heel goed! Ben er in geslaagd 7 kilo kwijt te raken in 8 weken. Eigenlijk is het nu wel goed, maar voor dat ene jurkje hè.. Nog een paar centimetertjes.. 8)

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 29 jun 2007 10:35

Geweldig! 7 kilo in 8 weken!

Doe het je niet na :lol: :mrgreen:

Als je wilt lijnen moet je kerel er ook wel aan meehelpen. Gister had ik een niet snoepen dag. Komt hij 's avonds thuis zegt ie: zullen we snackie halen? Neeeeeeeeeee, ik heb de hele dag niet gesnoept of gekoekt. Zegt ie: ja maar dan is het nu weer in evenwicht........

Gebruikersavatar
wozz
Verkenner
Verkenner
Berichten: 52
Lid geworden op: 12 okt 2004 17:44
Locatie: Putten

Berichtdoor wozz » 29 jun 2007 10:39

Hmmm... grappig, ik heb niet de hele topic gelezen (kost me íets te veel tijd :wink: ) maar toch wel een heel aantal berichten. Ik kom voornamelijk Sonja Bakker tegen en Herbalife. Doet ook iemand het Weight Watchers programma?

Ik ben 2,5 week geleden ermee begonnen en was afgelopen maandag (na 2 weken dus) 2,6 kg kwijt. Een geweldig dieet moet ik zeggen, je kunt alles eten, maar je moet je dag wel plannen. Je mag per dag een aantal punten hebben (is voor iedereen weer anders) en daar moet je niet boven komen. Ik wil in totaal 15 kg afvallen, dus ik ben 'on the road'.

Zijn er meer mensen die naar de WW gaan?
Identificatie

Ik denk eerlijk gezegd dat u niet eens wilt weten wie ik ben

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 29 jun 2007 16:10

Oehh, wat is het soms toch moeilijk, dat lijnen. In week 1 was ik zoo overgemotiveerd, dat werkte heerlijk. Nu merk ik dat het minder wordt.
Ik baal van die appels elke dag (ik hou van bijna geen een ander soort fruit, alleen aardbeien, maar die neem ik niet zo snel mee, kost meer tijd).
Vanmiddag hadden we eindfeest op mn werk. Met een luxe bbq erna. Iedereen zat zo heerlijk sate te eten enzo. En ik heb me netjes ingehouden en alleen een stukje stokbrood, wat salade en een klein aardbeientoetje genomen. En dat was eigenlijk al te veel, maargoed, het is weekend hoor ;)

Maandag ga ik weer wegen (doe ik tussendoor ook, maar het gewicht van maandag telt :) ). Ben dan benieuwd!

Ik meet trouwens alleen mijn heup/buik omvang hoor. Ik dacht pas: wow, mensen die 30 cm kwijt waren, dan heb je toch niets meer over?
Maargoed, als je overal eet.... ;)
Dan ben ik toch best tevreden met mn 4 cm tot nu toe, bij alleen mn buikje.
Dus ik ga maar lekker door :D Nog 1 kilo
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Johanne
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1126
Lid geworden op: 13 sep 2002 22:41
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 29 jun 2007 21:54

Oeh, ik ontdekte net een tussendoortje dat best wel eetbaar is en ook nog eens gezond én ook nog eens bijna geen kcal!

Stukjes rauwe paprika met een beetje chilisaus. Ik dacht dat t oneetbaar zou zijn, maar dat viel alles mee!
Een hele paprika bevat maar 20 kcal, en een klein beetje chilisaus ook rond de 20 kcal..
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"


-Narnia-

Gebruikersavatar
maja
Verkenner
Verkenner
Berichten: 69
Lid geworden op: 11 jul 2005 17:27
Locatie: H-I-Ambacht

Berichtdoor maja » 29 jun 2007 22:01

@ WOZZ

Hmmm... grappig, ik heb niet de hele topic gelezen (kost me íets te veel tijd ) maar toch wel een heel aantal berichten. Ik kom voornamelijk Sonja Bakker tegen en Herbalife. Doet ook iemand het Weight Watchers programma?

Ik ben 2,5 week geleden ermee begonnen en was afgelopen maandag (na 2 weken dus) 2,6 kg kwijt. Een geweldig dieet moet ik zeggen, je kunt alles eten, maar je moet je dag wel plannen. Je mag per dag een aantal punten hebben (is voor iedereen weer anders) en daar moet je niet boven komen. Ik wil in totaal 15 kg afvallen, dus ik ben 'on the road'.

Zijn er meer mensen die naar de WW gaan?

----------------------------------------------------------------------------------
Jah.. hier nog 1 die naar de weight watchers ga... ik ga elke woensdag avond wegen en ben vanaf 3 januari bezig en ben nu in het totaal 30,4 kg afgevallen!! Tis echt een super dieet en goed vol te houden..

Doe je best!! 15 kilo ga je lukken.. rest ook allemaal weer heel veel succes!!! :D
als je me zoekt, ik ben in de wolken!!

loesje

- 33,3 kg

Gebruikersavatar
wozz
Verkenner
Verkenner
Berichten: 52
Lid geworden op: 12 okt 2004 17:44
Locatie: Putten

Berichtdoor wozz » 02 jul 2007 07:16

maja schreef:@ WOZZ

Hmmm... grappig, ik heb niet de hele topic gelezen (kost me íets te veel tijd ) maar toch wel een heel aantal berichten. Ik kom voornamelijk Sonja Bakker tegen en Herbalife. Doet ook iemand het Weight Watchers programma?

Ik ben 2,5 week geleden ermee begonnen en was afgelopen maandag (na 2 weken dus) 2,6 kg kwijt. Een geweldig dieet moet ik zeggen, je kunt alles eten, maar je moet je dag wel plannen. Je mag per dag een aantal punten hebben (is voor iedereen weer anders) en daar moet je niet boven komen. Ik wil in totaal 15 kg afvallen, dus ik ben 'on the road'.

Zijn er meer mensen die naar de WW gaan?

----------------------------------------------------------------------------------
Jah.. hier nog 1 die naar de weight watchers ga... ik ga elke woensdag avond wegen en ben vanaf 3 januari bezig en ben nu in het totaal 30,4 kg afgevallen!! Tis echt een super dieet en goed vol te houden..

Doe je best!! 15 kilo ga je lukken.. rest ook allemaal weer heel veel succes!!! :D


Wow, geweldig zeg! Ja, ik vind het ook een super dieet (nu al! :D)

Vanavond weer wegen... ben erg benieuwd!
Identificatie



Ik denk eerlijk gezegd dat u niet eens wilt weten wie ik ben

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Berichtdoor *Annette* » 02 jul 2007 11:43

Vandaag begonnen met Sonja Bakker. Vanmorgen me eerst meer eventjes gewogen en gemeten. En nu op naar volgende week.....

Ik lust geen smeerkaas, regelmatig staat dat in het boek. Wat kan ik daarvoor vervangen??

Veel succes iedereen deze week!!
Wat de toekomst brengen moge........

SimonT
Luitenant
Luitenant
Berichten: 553
Lid geworden op: 20 nov 2003 22:45
Locatie: Opheusden

Berichtdoor SimonT » 02 jul 2007 11:44

smeerpaté bijvoorbeeld, je mag onderling alle hartige beleg en alle zoete beleg vervangen... maar dus niet jam voor smeerkaas
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

Gebruikersavatar
Johanne
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1126
Lid geworden op: 13 sep 2002 22:41
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 02 jul 2007 13:06

Of neem filet americain.. :yum:
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"




-Narnia-

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 02 jul 2007 13:08

Johanne schreef:Of neem filet americain.. :yum:

Met daarbij de kans op parasieten brrrrr :?

SimonT
Luitenant
Luitenant
Berichten: 553
Lid geworden op: 20 nov 2003 22:45
Locatie: Opheusden

Berichtdoor SimonT » 02 jul 2007 13:09

pff je bent verder toch gezond... dus die parasieten zijn dan gewoon dood hoor! heerlijk filét
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 107 gasten