Othello schreef:135
Ach gut.

Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:-petje af- schreef:Smurffie schreef:Volgens recente studies heb je twee groepen mannen die de vrouwen niet begrijpen: de vrijgezellen en de echtgenoten.
woeha ik geef ze nog gelijk ook....en mannen daar is het bewijs...![]()
Dan blijven de homo's nog over. De enige groep mannen die vrouwen wél begrijpen, simpelweg omdat ze er geen moeite voor doen
peentje schreef:Smurffie schreef:-petje af- schreef:Smurffie schreef:Volgens recente studies heb je twee groepen mannen die de vrouwen niet begrijpen: de vrijgezellen en de echtgenoten.
Dan blijven de homo's nog over. De enige groep mannen die vrouwen wél begrijpen, simpelweg omdat ze er geen moeite voor doen
Homo's vallen daarmee niet onder de categorie man?
Smurffie schreef:peentje schreef:Smurffie schreef:-petje af- schreef:Smurffie schreef:Volgens recente studies heb je twee groepen mannen die de vrouwen niet begrijpen: de vrijgezellen en de echtgenoten.
Ach, een kleinigheidje hou je altijd![]()
ik vond het wel een mooie uitspraak van mezelf, wordt het weer zonder pardon ontkracht![]()
Smurffie schreef:peentje schreef:Smurffie schreef:-petje af- schreef:Smurffie schreef:Volgens recente studies heb je twee groepen mannen die de vrouwen niet begrijpen: de vrijgezellen en de echtgenoten.
Ach, een kleinigheidje hou je altijd![]()
ik vond het wel een mooie uitspraak van mezelf, wordt het weer zonder pardon ontkracht![]()
Boekenlezer schreef:Ik weet niet of dat begrijpen is. Ik heb eerder het idee van: geen last ondervinden van het gebrek aan begrip door er gewoon niet over in te zitten.
Ik kom er ook steeds weer achter dat dat verreweg het slimste is. Als je je hoofd over dames breekt, tob je je het schompers, en misleid je jezelf maar zo met verkeerde conclusies. Doe je dat niet, dan gaat alles ineens vanzelf goed, zo lijkt het wel.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 22 gasten