Verschillen tussen mannen en vrouwen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
jamy
Verkenner
Verkenner
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2007 20:05
Locatie: Bleskensgraaf
Contacteer:

Berichtdoor jamy » 22 jun 2007 21:17

ik las hier net ergens dat als je opgegroeid bent met veel broers, dat je dan mannelijker bent...

daar kan ik het gewoon mee eens zijn..da's echt zo!

als ik zie hoe ik met problemen...of gewoon met dingetjes omga, zie ik wel dat ik dat heel anders doe dan mijn vriendinnen, ook ga ik liever met jongesn om, omdat k wel redelijk weet hoe ze (kunnen) zijn, bij meisjes moet je dat maar afwachten.... :P

verder omschrijf ik een meisje al heel snel als een kreng....terwijl ik bij jongens dan zoiets heb van joh...daar kantie ok niets aan doen!

kga dus ook heel makkelijk erg vertrouwelijk met iemand om... een kusje hier, arm om iemand heenslaan, als je zelf zo bent, staat de ander daar ok makkelijker tegenover. en zolang het voor allebei duidelijk is wat het betekend...is het gewoon goed....! zijn er trouwens nog meer meisjes...die zo'n vijf broers hebben..en verders geen zusjes? of juist andersom?
...neem me mee naar je land, vol muziek.. en vol dromen..

Gebruikersavatar
Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1171
Lid geworden op: 28 dec 2005 10:27
Locatie: ijsselmuiden/utrecht

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 22 jun 2007 23:18

jamy schreef:ik las hier net ergens dat als je opgegroeid bent met veel broers, dat je dan mannelijker bent...

daar kan ik het gewoon mee eens zijn..da's echt zo!

als ik zie hoe ik met problemen...of gewoon met dingetjes omga, zie ik wel dat ik dat heel anders doe dan mijn vriendinnen, ook ga ik liever met jongesn om, omdat k wel redelijk weet hoe ze (kunnen) zijn, bij meisjes moet je dat maar afwachten.... :P

verder omschrijf ik een meisje al heel snel als een kreng....terwijl ik bij jongens dan zoiets heb van joh...daar kantie ok niets aan doen!

kga dus ook heel makkelijk erg vertrouwelijk met iemand om... een kusje hier, arm om iemand heenslaan, als je zelf zo bent, staat de ander daar ok makkelijker tegenover. en zolang het voor allebei duidelijk is wat het betekend...is het gewoon goed....! zijn er trouwens nog meer meisjes...die zo'n vijf broers hebben..en verders geen zusjes? of juist andersom?


4 broers, geen zussen :)
Herken ten dele wat jij zegt, alhoewel ik ook wel echt een meisje ben (check de test). Maar vooral het gezeur is minder, dat wordt bij mij thuis meestal ook wel snel genoeg afgestraft 8)

Gebruikersavatar
Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1281
Lid geworden op: 05 jun 2006 00:14
Locatie: Amersfoort-Centrum
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 23 jun 2007 00:05

100 punten 8)
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Gebruikersavatar
T. Lindeman
Kapitein
Kapitein
Berichten: 861
Lid geworden op: 04 mei 2006 14:42

Berichtdoor T. Lindeman » 23 jun 2007 09:14

Zolang het van een man niet afstraalt dat hij vrouwelijk is, vind ik er weinig mis mee als je een hoge score hebt als man. :wink:

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Berichtdoor Tante Pollewop » 23 jun 2007 09:23

115 punten

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 23 jun 2007 10:19

T. Lindeman schreef:Zolang het van een man niet afstraalt dat hij vrouwelijk is, vind ik er weinig mis mee als je een hoge score hebt als man. :wink:


Mwah...een man mag best wát vrouwelijke trekjes hebben!

Gebruikersavatar
T. Lindeman
Kapitein
Kapitein
Berichten: 861
Lid geworden op: 04 mei 2006 14:42

Berichtdoor T. Lindeman » 23 jun 2007 10:23

essieee schreef:
T. Lindeman schreef:Zolang het van een man niet afstraalt dat hij vrouwelijk is, vind ik er weinig mis mee als je een hoge score hebt als man. :wink:


Mwah...een man mag best wát vrouwelijke trekjes hebben!


Jazeker, dat ontken ik ook niet.

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 23 jun 2007 10:24

140 punten :roll:

- Hoe lager de score voor een vrouw, des te waarschijnlijker dat ze lesbische neigingen heeft


nou... daar heb ik niet echt last van
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
froske
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1039
Lid geworden op: 05 jul 2005 19:13
Contacteer:

Berichtdoor froske » 23 jun 2007 10:42

165 punten

klopt wel ongeveer :P

k las hier net ergens dat als je opgegroeid bent met veel broers, dat je dan mannelijker bent...

daar kan ik het gewoon mee eens zijn..da's echt zo!


die ervaring deel ik niet echt, alhoewel het vast wel wat invloed heeft :wink:
- Home is in my head -

Gebruikersavatar
T. Lindeman
Kapitein
Kapitein
Berichten: 861
Lid geworden op: 04 mei 2006 14:42

Berichtdoor T. Lindeman » 23 jun 2007 10:50

jamy schreef:ik las hier net ergens dat als je opgegroeid bent met veel broers, dat je dan mannelijker bent...

daar kan ik het gewoon mee eens zijn..da's echt zo!


Ik denk dat dát bij jongens ook zo is. Ik heb dan twee broers boven me zitten en die betrekken je wel bij typische jongenszaken. De broer die direct boven me zit sleepte mij overal mee naartoe. Zo ging ik vaak met hem mee naar het café, beetje roken, bier drinken en slap ouwehoeren. Wanneer ik geen broers boven me had gehad was ik daar wellicht veel later mee in aanraking gekomen. Dus ik denk dat het je wel degelijk vormt. Zo zal een jongen die een aantal zussen boven zich heeft waarschijnlijk wat meer vrouwelijke trekjes hebben.

Gebruikersavatar
jamy
Verkenner
Verkenner
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2007 20:05
Locatie: Bleskensgraaf
Contacteer:

Berichtdoor jamy » 23 jun 2007 11:18

ik bedoelde ook niet dat ik er als een vent bij loop ofzo...of perse als een vent denk... maar kga er gewoon wat 'mannelijker' mee om...kword ook overal voor stoer versleten... vind et wel jammer dt ik ook hun taal gebruik overneem...kvloek veel makkelijker dan mn vriendinnen... en wat dat betreft...moet ik amar eens wat vrouwelijker worden.. ;)

waar halen jullie die test trouwens vandaan...kan ik dat ook eens doen! :wink:

en mannenmet vrouwelijke trekjes... liever niet zeg...ze moeten alleen maar stoer en lief tegelijk zijn...wil geen vent die de ramen voor me gaat zemen enzo.... :?
...neem me mee naar je land, vol muziek.. en vol dromen..

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 24 jun 2007 15:32

Mannen wassen auto's, vrouwen niet 8)

André

Berichtdoor André » 24 jun 2007 15:38

rosalie83 schreef:Mannen wassen auto's, vrouwen niet 8)
Er zijn ook wel mannen die met hun auto door de wasstraat rijden. :P

Ooja verschil:
De meeste vrouwen willen graag iets doormiddel van hints duidelijk maken, in de zin van, dat snap je toch wel?
De meeste mannen zijn beter gebaat bij concrete aanwijzingen/woorden.

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 24 jun 2007 15:44

André schreef:Ooja verschil:
De meeste vrouwen willen graag iets doormiddel van hints duidelijk maken, in de zin van, dat snap je toch wel?
De meeste mannen zijn beter gebaat bij concrete aanwijzingen/woorden.

Mannen moeten hints gewoon leren begrijpen :mrgreen:

Gebruikersavatar
Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1281
Lid geworden op: 05 jun 2006 00:14
Locatie: Amersfoort-Centrum
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 24 jun 2007 15:49

André geeft zojuist een belangrijk punt aan. Een punt waar veel fouten mee worden gemaakt en dingen de mist in gaan.
Voorbeeld: Als ik een vrouw leuk vind zal ik dat niet laten merken door zeer kleine stille hints, andersom zal dat wel gebeuren. De man mist dat en op die manier lopen die twee elkaar wel eens mis.

Is dat onze schuld? Uiteraard niet. Vrouwen moeten gewoon eens duidelijker zijn 8) , iets meer recht voor zijn raap.
En o ja, vrouwen twijfelen meer. Veel meer.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten