Moderator: Moderafo's
rai schreef:Ik lees hier een heleboel over afslanken en hoeveel men hier is afgevallen. Nou was mijn vraag aan iedereen wat adviseer je mensen wie van hun zelf mager zijn om toch op een gezonde manier wat dikker te worden. Is misschien niet het geschikte topic hiervoor maar het heeft wel te maken met eten en eetgedrag.
rai schreef:Ik lees hier een heleboel over afslanken en hoeveel men hier is afgevallen. Nou was mijn vraag aan iedereen wat adviseer je mensen wie van hun zelf mager zijn om toch op een gezonde manier wat dikker te worden. Is misschien niet het geschikte topic hiervoor maar het heeft wel te maken met eten en eetgedrag.
rosalie83 schreef:rai schreef:Ik lees hier een heleboel over afslanken en hoeveel men hier is afgevallen. Nou was mijn vraag aan iedereen wat adviseer je mensen wie van hun zelf mager zijn om toch op een gezonde manier wat dikker te worden. Is misschien niet het geschikte topic hiervoor maar het heeft wel te maken met eten en eetgedrag.
Ja hoor, ook Herbalife. Klinkt voor veel mensen heel gek, want mensen denken 'Herbalife = afvallen'. Maar Herbalife is 'gewoon' voeding. Je lichaam wordt juist goed gevoed erdoor en als je overgewicht hebt val je daardoor af en als je ondergewicht hebt kom je erdoor aan! En dat beiden op een gezonde en verantwoorde manier
rai schreef:rosalie83 schreef:rai schreef:Ik lees hier een heleboel over afslanken en hoeveel men hier is afgevallen. Nou was mijn vraag aan iedereen wat adviseer je mensen wie van hun zelf mager zijn om toch op een gezonde manier wat dikker te worden. Is misschien niet het geschikte topic hiervoor maar het heeft wel te maken met eten en eetgedrag.
Ja hoor, ook Herbalife. Klinkt voor veel mensen heel gek, want mensen denken 'Herbalife = afvallen'. Maar Herbalife is 'gewoon' voeding. Je lichaam wordt juist goed gevoed erdoor en als je overgewicht hebt val je daardoor af en als je ondergewicht hebt kom je erdoor aan! En dat beiden op een gezonde en verantwoorde manier
Dus hoe gaat dat in zijn werk dan. Ik denk dat dat spul niet weet of iemand te dik of te dun is?
Funlover schreef:rai schreef:rosalie83 schreef:rai schreef:Ik lees hier een heleboel over afslanken en hoeveel men hier is afgevallen. Nou was mijn vraag aan iedereen wat adviseer je mensen wie van hun zelf mager zijn om toch op een gezonde manier wat dikker te worden. Is misschien niet het geschikte topic hiervoor maar het heeft wel te maken met eten en eetgedrag.
Dus hoe gaat dat in zijn werk dan. Ik denk dat dat spul niet weet of iemand te dik of te dun is?
Haha, idd! Maar voor het afvallen doe je het i.p.v. en voor het aankomen er naast...! Dus dat ist
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten