wel n goeie tip ja, van die telefoon

groetjes, mij

Moderator: Moderafo's
Lenny schreef:zo, hier op verzoek weer n up-datje van mij![]()
het gaat gelukkig wat beter tussen ons!! ben ik egt blij mee!
we zijn pas n avond samen weggeweest, en hebben toen heeel veel gepraat. Allebei toegegeven dat we allebei fouten hadden gemaakt in de verkering etc. en gewoon eerlijk alles uitgepraat. was egt heel fijn en goed voor allebei. Ik heb nu ook wel weer meer hoop dat het goed gaat komen.. maar ik moet hem echt de tijd geven en kan niets anders doen dan geduldig afwachten en bidden..
maar hij ziet alles tenminste alweer veel beter zitten dan twee weken trug (toen hij het uitmaakte). hij zei ook dat hij dat in een soort roes had gedaan en het toen echt allemaal niet meer zag zitten.
tis nu dus afwachten hoe alles verder verloopt, wel heel moeilijk,maar kheb nu wel weer hoop dus is het wat makkelijker te dragen allemaal!
-petje af- schreef:
Maar als hij zelf niet wil, wat wil je er dan mee bereiken? Hij moet wel zelf iets willen veranderen, anders is het trekken aan een dood paard!
-petje af- schreef:zo gek is het niet, dat hij niet durft. Het is meestal een grote stap, dat moet je dus niet onderschatten....en als hij er dus nog niet aan toe is moet je niet gaan pushen o.i.d.
-petje af- schreef:Dat is ook lastig, maar probeer zoveel mogelijk naast hem te staan en mee te lopen in zijn tempo hierin, t zijn gevoelige onderwerpen vaak!
Lenny schreef:zo, hier op verzoek weer n up-datje van mij![]()
het gaat gelukkig wat beter tussen ons!! ben ik egt blij mee!
we zijn pas n avond samen weggeweest, en hebben toen heeel veel gepraat. Allebei toegegeven dat we allebei fouten hadden gemaakt in de verkering etc. en gewoon eerlijk alles uitgepraat. was egt heel fijn en goed voor allebei. Ik heb nu ook wel weer meer hoop dat het goed gaat komen.. maar ik moet hem echt de tijd geven en kan niets anders doen dan geduldig afwachten en bidden..
maar hij ziet alles tenminste alweer veel beter zitten dan twee weken trug (toen hij het uitmaakte). hij zei ook dat hij dat in een soort roes had gedaan en het toen echt allemaal niet meer zag zitten.
tis nu dus afwachten hoe alles verder verloopt, wel heel moeilijk,maar kheb nu wel weer hoop dus is het wat makkelijker te dragen allemaal!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten