Kan liefde je aangepraat worden?Relatie op het spel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 11 jun 2007 10:54

haha, volgens mij zijn wij idd de enige twee... ik pb je anders zo wel ff!
wel n goeie tip ja, van die telefoon :D ik had ook al overwogen om zn nummer dr uit t halen, maar ja die ken ik ook uit mn hoofd :P
groetjes, mij :)

Ezeltje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Ezeltje » 11 jun 2007 12:20

Dan zit er niks anders op dan je telefoon en vaste verbinding op te zeggen :mrgreen: Mare, wat betreft de andige discusseerders op het forum, jullie mogen reageren hoor! (ben aardig, kweet het 8))
Don't give up untill it's over,
don't quit if you can.
The weight on your shoulder,
will make you a stronger (wo)man

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 13 jun 2007 16:11

zo, hier op verzoek weer n up-datje van mij :wink:
het gaat gelukkig wat beter tussen ons!! ben ik egt blij mee!
we zijn pas n avond samen weggeweest, en hebben toen heeel veel gepraat. Allebei toegegeven dat we allebei fouten hadden gemaakt in de verkering etc. en gewoon eerlijk alles uitgepraat. was egt heel fijn en goed voor allebei. Ik heb nu ook wel weer meer hoop dat het goed gaat komen.. maar ik moet hem echt de tijd geven en kan niets anders doen dan geduldig afwachten en bidden..
maar hij ziet alles tenminste alweer veel beter zitten dan twee weken trug (toen hij het uitmaakte). hij zei ook dat hij dat in een soort roes had gedaan en het toen echt allemaal niet meer zag zitten.
tis nu dus afwachten hoe alles verder verloopt, wel heel moeilijk,maar kheb nu wel weer hoop dus is het wat makkelijker te dragen allemaal!

Ezeltje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Ezeltje » 13 jun 2007 17:02

Lenny schreef:zo, hier op verzoek weer n up-datje van mij :wink:
we zijn pas n avond samen weggeweest, en hebben toen heeel veel gepraat. Allebei toegegeven dat we allebei fouten hadden gemaakt in de verkering etc. en gewoon eerlijk alles uitgepraat. was egt heel fijn en goed voor allebei. Ik heb nu ook wel weer meer hoop dat het goed gaat komen.. maar ik moet hem echt de tijd geven en kan niets anders doen dan geduldig afwachten en bidden..
maar hij ziet alles tenminste alweer veel beter zitten dan twee weken trug (toen hij het uitmaakte). hij zei ook dat hij dat in een soort roes had gedaan en het toen echt allemaal niet meer zag zitten.
tis nu dus afwachten hoe alles verder verloopt, wel heel moeilijk,maar kheb nu wel weer hoop dus is het wat makkelijker te dragen allemaal!

Hier op mn eigen verzoek een reactie van mij :lol:
mijn vriend ziet het naar ik denk ook allemaal weer wat beter zitten, alleen ben ik bang voor een knipperlichtrelatie omdat ik nog steeds het idee heeft dat hij problemen met z´n gevoelens heeft. Helaas durft (wilt) hij niet naar een psycholoog maar wil hij met iemand van eleos via deze site praten. Zelf ben ik bang dat dit geen goede oplossing is omdat hij dan snel gaat denken dat het allemaal wel weer meevalt(totdat de bom weer losbarst)en bovendien kan praten over internet een heel verkeerd beeld over iemand geven. wat vinden jullie daarvan?(en nee Lenny jij mag niet meer reageren voorlopig :wink: )

don't quit if you can.

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 13 jun 2007 17:45

ohoooo :wink: :wink:
haha khou mn mond al :P
maar wil wel ff kwijt dat ik als k je vriend was zeker met een psycho zou gaan praten!! Tuurlijk het is NIET leuk, je schaamt je ervoor.. maar ECHT, het kan je zoo helpen!! Ik weet het uit eigen ondervinding!
en mijn vriend loopt nu ook bij un psycho (duurde erg (te) lang voor we hem zo ver hadden) en als hij dit eerder gedaan had, zou zoveel beter geweest zijn..!!
kzal stoppen ezeltje :P :wink:

-petje af-
Mineur
Mineur

Berichtdoor -petje af- » 14 jun 2007 13:01

Waarom meteen naar een psycholoog....dat klinkt meteen zo zwaar.
Begin es bij het maatschappelijk werk!
En via de site kan goed werken. Het is niet meteen zo dat je dan een verkeerd beeld van iemand krijgt, het is alleen jammer dat je niet het non-verbale gedrag van iemand kan zien. Maar verder zal het niet verschillen, al maakt dat non verbale gedrag soms wel veel uit!
Een verkeerd beeld kun je ook krijgen van iemand die gewoon langs komt en de schijn ophoudt, maar maatschappelijk werkers en psychologen hebben we geleerd om hier mee om te gaan hoor!

Maar als hij zelf niet wil, wat wil je er dan mee bereiken? Hij moet wel zelf iets willen veranderen, anders is het trekken aan een dood paard!
Werken voor de Heer is fijn! Het betaald niet zo goed, maar de pensioenregeling is zalig!

Ezeltje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Ezeltje » 14 jun 2007 13:03

-petje af- schreef:
Maar als hij zelf niet wil, wat wil je er dan mee bereiken? Hij moet wel zelf iets willen veranderen, anders is het trekken aan een dood paard!

Ik denk niet dat hij niet wil, maar hij durft denk ik gewoon niet goed of hij vergeet het weer.Maar het gaat op het moment beter, hij had omstandigheden ben ik gisteren te weten gekomen. Enne leuke uitspraak van dat paard :mrgreen:

don't quit if you can.

-petje af-
Mineur
Mineur

Berichtdoor -petje af- » 14 jun 2007 13:06

zo gek is het niet, dat hij niet durft. Het is meestal een grote stap, dat moet je dus niet onderschatten....en als hij er dus nog niet aan toe is moet je niet gaan pushen o.i.d.
Werken voor de Heer is fijn! Het betaald niet zo goed, maar de pensioenregeling is zalig!

Ezeltje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Ezeltje » 14 jun 2007 13:07

-petje af- schreef:zo gek is het niet, dat hij niet durft. Het is meestal een grote stap, dat moet je dus niet onderschatten....en als hij er dus nog niet aan toe is moet je niet gaan pushen o.i.d.

Nee dat doe ik dus ook niet(meer) maar vind het wel moeilijk als je ziet dat je vriend het moeilijk heeft :(

don't quit if you can.

-petje af-
Mineur
Mineur

Berichtdoor -petje af- » 14 jun 2007 13:09

Dat is ook lastig, maar probeer zoveel mogelijk naast hem te staan en mee te lopen in zijn tempo hierin, t zijn gevoelige onderwerpen vaak!

Ezeltje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Ezeltje » 14 jun 2007 13:12

-petje af- schreef:Dat is ook lastig, maar probeer zoveel mogelijk naast hem te staan en mee te lopen in zijn tempo hierin, t zijn gevoelige onderwerpen vaak!

Thanks! Maar hoe probeer je je iemand iets duidelijk te maken zodat hij er wat aan kan doen(mits hij het zelf wil natuurlijk) zonder dat je hem het gevoel geeft dat je hem pusht, maar dat je toch ook je eigen mening kenbaar kan maken? Dat vind ik nog wel heel moeilijk...
Ik heb wel eens ergens gelezen dat je een man het beste verandert door hem proberen niet te veranderen :wink: maar hoe weet hij dan dat je bepaalde dingen niet fijn vind als je dat hem niet mag duidelijkmaken? :?

don't quit if you can.

-petje af-
Mineur
Mineur

Berichtdoor -petje af- » 14 jun 2007 13:25

Wie zegt hier dat je het niet mag duidelijk maken?
Tuurlijk mag je hem dat wel. Je kan het toch gewoon zeggen wat je ziet, wat je er van vind, wat het met je doet en wat je graag zou willen?

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 15 jun 2007 14:37

ik denk dat het goed is als je vriend/vriendin dingen verteld wat je niet fijn vindt of wat je liever anders ziet en wat het met je doet. Alleen is niet verstandig om (bijvoorbeeld) het elke week het weer aan te halen. dan begint het idd op puchen te lijken......
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

Alphonsus
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Alphonsus » 26 mei 2008 08:12

Lenny schreef:zo, hier op verzoek weer n up-datje van mij :wink:

Lenny,

Hoe is het nu bijna een jaar later?

Ezeltje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Ezeltje » 26 mei 2008 11:45

Ik hoop niet dat lenny me dit kwalijk neemt:$ maar ik kan ik je ook wel vertellen hoe het met haar gaat, aangezien ik haar nog welleens spreek en afgelopen december een verlovingskaart van haar en haar vriend heb gekregen! Alhoewel ik natuurlijk niet alles tot in de puntjes weet, kan ik je wel vertellen dat het goed met hen gaat; aangezien ze 9 oktober 2008 hopen te trouwen!
Aangezien ik de topic zelf gestart heb, (ik wist niet eens dat deze nog openstond!) maak ik gelijk maar van de gelegenheid gebruik om te zeggen dat het met mij en mijn vriend ook goed gaat;) We hebben nog geen trouwplannen, maar zijn alweer meer dan een jaar samen(nadat het even uit is geweest) en ondanks de conflicten af en toe houden we veel van elkaar....:) dus voor iedereen die z'n relatie ff niet zo goed ziet zitten, hoop ik dat ik een voorbeeld mag zijn: iedere relatie kent z'n ups en downs, maar als de relatie sterk genoeg is overleeft ie het wel, dat zie je maar aan lenny!:) Lenny ik wens jou en je vriend heel veel geluk en Gods zegen toe met jullie voorgenomen huwelijk!

Ezeltje

don't quit if you can.

Terug naar “Archief”