SDG schreef:Bookman schreef:Vandaag staat in het RD dat er 4 kandidaten van de Th. School in R'dam komen en beroepbaar zullen zijn. Spannend!
Geref. Gemeenten stellen studenten beroepbaar
Kerkredactie Geplaatst: 17-6-2004
ROTTERDAM - Het curatorium van de Theologische School van de Gereformeerde Gemeenten heeft na gehouden examens vier kandidaten beroepbaar gesteld.
.
Het zijn E. Bakker te Opheusden, G. Beens te Genemuiden, J. M. D. de Heer te Ugchelen en L. Terlouw te Barendrecht. Ze zijn met ingang van maandag 21 juni beroepbaar.
.
Student G. van Manen is bevorderd tot het vierde leerjaar. Student J. van Belzen is bevorderd tot het derde leerjaar. Hij mag nu naast zijn studie in de gemeenten proponeren.
.
De studenten G. Heijkamp, M. Joosse en A. J. de Waard zijn bevorderd naar het tweede leerjaar.
.
De examens zijn dinsdag en woensdag gehouden.
Ik las zojuist dit bericht in dit forum van 3 jaar geleden. Volgende week is het weer zover...
Stud. G. Heijkamp
Stud. M. Joosse
Stud. A.J. de Waard
komen waarschijnlijk af. Ik vond het interressant om te lezen hoe 3 jaar geleden in dit forum werd gespeculeerd waar bepaalde studenten naar toe zouden gaan en welke gemeenten welk tweetal zou stellen.
Natuurlijk weet ik dat, als het goed is, God deze studenten een plaats geeft, maar toch denk ik dat, ook nu weer, er veel gemeenten zijn die echt een voorkeur hebben...