Moderator: Moderafo's
Acire schreef:Kben eigenlijk wel benieuwd hoe alle mensen die nu lijnen aan hun 'teveel aan gewicht' gekomen zijn.
Is het altijd een aandachtspunt geweest voor je? Medicijnen? Kwam het plotseling? Zwangerschap?
Ik ben benieuwd!
Mm, ik ben niet aan het lijnen nu, maar de oorzaken op een rijAcire schreef:Kben eigenlijk wel benieuwd hoe alle mensen die nu lijnen aan hun 'teveel aan gewicht' gekomen zijn.
Is het altijd een aandachtspunt geweest voor je? Medicijnen? Kwam het plotseling? Zwangerschap?
Ik ben benieuwd!
dorine88 schreef:Haha toen ik net verkering met mijn vriend kreeg waren wij behoorlijk verslaafd aan de Ben en Jerry ijsjes enzooo![]()
Bij mij gaat het nu erg goed met lijnen. Ik schuif wel dingen binnen het dagmenu maar eet niets wat niet mag.
*Girly* schreef:euhmz ik ben altijd al stevig geweest...als peutertje/kleutertje etc. toen 'k puber was heb ik een jaar gehad dat ik 'gewoon' was, maar langzamerhand werd ik toch weer stevig, maar omdat ik toch al vrij 'breed/stevig' gebouwd ben blijft het toch zo, en door een rot-periode 2 jaar geleden ben ik best wel aangekomen, omdat ik toen al mn woede opkroptte en ging eten..zoooo stom, en nu heb ik niet genoeg doorzettingsvermogen...wil dolgraag! maar goed...180cm lang en 100 kilo is lange niet goed ...ben het zelf ook spuugzat...2 dagen lijnen en dan geef ik de moed weer op
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten