Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 06 jun 2007 17:13

4.5 kilo in 3 of 4 dagen... (komt er allemaal ws wel weer aan als k normaal ga eten...soms wel 's handig die griep :D )

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 07 jun 2007 07:46

Het komt nu helemaal goed :? Mijn verstandskies is eruit gehaald en ik kan niet eten. Alleen de shakes van Herbalife kan ik nog naar binnen slobberen. Dus op het moment neem ik er 3 per dag ipv 2. Maargoed, blij dat het er is, want ik krijg alles binnen wat ik nodig heb en heb dus geen honger!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 07 jun 2007 08:29

Kben eigenlijk wel benieuwd hoe alle mensen die nu lijnen aan hun 'teveel aan gewicht' gekomen zijn.
Is het altijd een aandachtspunt geweest voor je? Medicijnen? Kwam het plotseling? Zwangerschap?
Ik ben benieuwd!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 07 jun 2007 09:50

Voornamelijk door 'het goede leven' en zwangerschappen.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 07 jun 2007 09:57

Acire schreef:Kben eigenlijk wel benieuwd hoe alle mensen die nu lijnen aan hun 'teveel aan gewicht' gekomen zijn.
Is het altijd een aandachtspunt geweest voor je? Medicijnen? Kwam het plotseling? Zwangerschap?
Ik ben benieuwd!

Oeps, wil je dat echt weten? :oops:
;)

Voornamelijk door de hele dag door te eten :oops:

En dat in combinatie met een kantoorbaan en het feit dat ik door mijn gezondheid niet kan sporten is natuurlijk funest... 8)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 jun 2007 10:21

Tja uhm...echt teveel heb ik nooit gewogen, en bij mijn geboorte was ik zo klein en dun, dat niemand dacht dat ik ooit rond zou worden. Maar helaas, toen ik nog een klein peutertje was werd ik altijd al 'dikkie' genoemd. Blijkbaar zit het dus wel in me.
Ik moet gewoon enorm opletten, alles wat ik teveel eet komt er aan, en lange tijd ging het er ook heel snel weer af als ik weer eens wat minder at. Nu dus niet meer, en dat is erg frustrerend. Het is dus gewoon continu opletten
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

André

Berichtdoor André » 07 jun 2007 11:50

Acire schreef:Kben eigenlijk wel benieuwd hoe alle mensen die nu lijnen aan hun 'teveel aan gewicht' gekomen zijn.
Ik ben benieuwd!
Mm, ik ben niet aan het lijnen nu, maar de oorzaken op een rij 8)

Medicijnen
Gestopt met roken 5 iaar terug
Minder bewegen
Niet meer werken (liep de hele dag)
Niet altijd gezond eten

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 07 jun 2007 12:10

Haha toen ik net verkering met mijn vriend kreeg waren wij behoorlijk verslaafd aan de Ben en Jerry ijsjes enzooo :lol:

Bij mij gaat het nu erg goed met lijnen. Ik schuif wel dingen binnen het dagmenu maar eet niets wat niet mag.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 jun 2007 13:15

dorine88 schreef:Haha toen ik net verkering met mijn vriend kreeg waren wij behoorlijk verslaafd aan de Ben en Jerry ijsjes enzooo :lol:

Bij mij gaat het nu erg goed met lijnen. Ik schuif wel dingen binnen het dagmenu maar eet niets wat niet mag.

Ik heb pas de chocolade met brownie op, ofzo. Ranzig! :shock:

Voor mij geen Ben & Jerry ijs meer.

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 08 jun 2007 09:04

Nou er is ook ewen versie met een soort mini-negerzoenen die is zoooo lekker. :oops:

We aten gister SB pizza. Ik heb maar de helft op van wat voorgeschreven stond, k zat echt vol...

*Girly*
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor *Girly* » 08 jun 2007 20:59

euhmz ik ben altijd al stevig geweest...als peutertje/kleutertje etc. toen 'k puber was heb ik een jaar gehad dat ik 'gewoon' was, maar langzamerhand werd ik toch weer stevig, maar omdat ik toch al vrij 'breed/stevig' gebouwd ben blijft het toch zo, en door een rot-periode 2 jaar geleden ben ik best wel aangekomen, omdat ik toen al mn woede opkroptte en ging eten..zoooo stom, en nu heb ik niet genoeg doorzettingsvermogen...wil dolgraag! maar goed...180cm lang en 100 kilo is lange niet goed ...ben het zelf ook spuugzat...2 dagen lijnen en dan geef ik de moed weer op :?

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 09 jun 2007 12:41

*Girly* schreef:euhmz ik ben altijd al stevig geweest...als peutertje/kleutertje etc. toen 'k puber was heb ik een jaar gehad dat ik 'gewoon' was, maar langzamerhand werd ik toch weer stevig, maar omdat ik toch al vrij 'breed/stevig' gebouwd ben blijft het toch zo, en door een rot-periode 2 jaar geleden ben ik best wel aangekomen, omdat ik toen al mn woede opkroptte en ging eten..zoooo stom, en nu heb ik niet genoeg doorzettingsvermogen...wil dolgraag! maar goed...180cm lang en 100 kilo is lange niet goed ...ben het zelf ook spuugzat...2 dagen lijnen en dan geef ik de moed weer op :?

Oh joh wat vervelend! Dan moet je dus echt een stok achter de deur hebben! Is er niet iemand die samen met je wil gaan afvallen, dan stimuleer je elkaar! Of je gaat Herbalife gebruiken, dan 'moet' je elke keer naar de adviseur om te wegen en meten, reken maar dat dat een stimulans is! En sowieso misschien goed kijken naar je hele voedingspatroon? Wellicht je laten adviseren door een diëtist?

*Girly*
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor *Girly* » 09 jun 2007 12:56

ik heb vorig jaar bij 'n diëtiste gelopen...was op zich een lieve meid/vrouw, maar toen ik in de vakantie zo'n anderhalve kilo was aangekomen bleef ze me 'prijzen' dat ik het goed deed...en zo ging dat elke x...m'n motivatie zakte weg, en na 3 maand ben ik er mee gestopt!
daarna ben ik wel gestart met 2x per week fitness ipv 1x per week...maar dat werkt ook niet...ben lang nie fanatiek genoeg meer...! maar ik moet er wel aan gaan werken want ik mérk gewoon dat m'n zelfbeeld gewoon enorm daalt, en als 'k dan afval komt 't vast wel allemaal wel weer goed :-).. (zoiets helpt me twee dagen om af te vallen en dan zak ik weer net zo hard terug...majah we zullen zien :-?)

maja
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor maja » 09 jun 2007 18:50

K heb donderdag de bruiloft van mijn zus!! Ik heb net de 30 kilo niet gehaald maar me doel was 20 kilo dus ben in ieder geval 8 kilo meer afgevallen :lol: :lol: k ben wel tevreden..

Het gaat nu wel een stuk langzamer dan in het begin maar ik merk wel dat ik iets minder streng ben op mezelf!! Ik ga na de bruiloft er weer hard tegenaan opschrijven enz.. en dan ga ik nog ff ies door!! :D \

De rest ook allemaal heeeeel veel succes!!
als je me zoekt, ik ben in de wolken!!

loesje

- 33,3 kg

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 10 jun 2007 09:11

Wow joh, 28 kilo kwijt! Knap! Succes weer na de bruiloft en fijne dag natuurlijk :)

Terug naar “Archief”