ben vandaag bij ha geweest met knobbeltje in borst ze zegt maak je niet ongerust als je pijn heb is dat vaak een goed teken. ze zegt dat het klier/bindweefsel is door de borstvoeding onstaat dat als je dat gegeven heb en ja dat heb ik bij alledrie de kids gedaan. voor de zekerheid krijg ik een mammografie, omdat mijn oma borstkanker heeft gehad en mn moeder last had an cystes. dus afwachten maar..........
wie heeft dit ook en herkend dit?

daar kan ik welmee leven maar tis wel erg vroeg voor me ik moet nog 30 worden. Maar als ik elke maand die pijn heb lijkt me echt geen pretje, en zou een optie zijn om het weg te laten halen. Ik zit nu erg na te denken want ik heb op zich nog wel een kinderwens we hebbend drie kids maar het kriebeld zo erg de laatste tijd en als je dit dan hoort dan weet ik het echt even niet. stel je voor dat ik echt nu al in de overgang kom..................
 daar kan ik welmee leven maar tis wel erg vroeg voor me ik moet nog 30 worden. Maar als ik elke maand die pijn heb lijkt me echt geen pretje, en zou een optie zijn om het weg te laten halen. Ik zit nu erg na te denken want ik heb op zich nog wel een kinderwens we hebbend drie kids maar het kriebeld zo erg de laatste tijd en als je dit dan hoort dan weet ik het echt even niet. stel je voor dat ik echt nu al in de overgang kom..................