GKN'er schreef:Riska schreef:Dank u, dank u - ik heb inderdaad een figuur als Aantjes in gedachten, maar vlak ook Maarten Schakel niet uit!
Nee, zeker niet.De oud-burgemeester van Bleskensgraaf, volgens mij.
Noordeloos

Moderator: Moderafo's
Job schreef:Beste mensen,
Wij moeten voor school een opdracht maken waarin wij een advies schrijven voor de SGP. Met dit advies willen wij proberen de SGP meer kiezers te laten krijgen en te zorgen dat de band met de achterban (nog) beter wordt.
Nu zoeken wij SGP stemmers die ons meer willen vertellen over de SGP en dan met name over de communicatie tussen de SGP en de stemmers.
Mocht je willen meewerken (het advies wordt ook echt voorgelegd aan de SGP) dan kun je een mailtje sturen naar: sgpinterview@live.nl.
Of je kunt ons aanmelden op msn.
Alvast heel erg bedankt voor jullie tijd!
Erika Massuger
Tim Verlaek
Jorn Creemers
Job Hoop
vaandel schreef:Job schreef:Beste mensen,
Wij moeten voor school een opdracht maken waarin wij een advies schrijven voor de SGP. Met dit advies willen wij proberen de SGP meer kiezers te laten krijgen en te zorgen dat de band met de achterban (nog) beter wordt.
Nu zoeken wij SGP stemmers die ons meer willen vertellen over de SGP en dan met name over de communicatie tussen de SGP en de stemmers.
Mocht je willen meewerken (het advies wordt ook echt voorgelegd aan de SGP) dan kun je een mailtje sturen naar: sgpinterview@live.nl.
Of je kunt ons aanmelden op msn.
Alvast heel erg bedankt voor jullie tijd!
Erika Massuger
Tim Verlaek
Jorn Creemers
Job Hoop
Kijk eens naar de kandidatenlijst. Het gros van de kandidaten komt uit de uiterst rechterflank van de gereformeerde gezindte. Om nu een groot electoraat aan te spreken, zoals Gereformeerde Bonders. Electoraat ca. 300.000-400.000 kiezers zou men op plaats 2 beter een bonder uit de PKN kunnen zetten. In mijn ogen verrechtst het SGP-electoraat en stemt de bonder steeds makkelijker CU of CDA.
kirdneh schreef:
Valt de hersteld hervormden hier ook onder of niet,tenslotte ze zijn dan van elkaar gescheiden maar ik denk dat ze nog steeds het zelfde zijn.
vaandel schreef:Die zijn al vertegenwoordigt door dhr. V.d. Vlies himself. Het grootste gedeelte van de Hersteld Hervormden neigt echterwel richting 'gekrookte riet'. Ik doel echt op een midden-bonder als die bestaat.
Opzich niet eens zo'n heel verkeerde uitleg, die uitleg doet in meerdere landen opgeld. Het is wel een uitleg die niet in de Nederlandse traditie staat en die ook een kunstmatige scheiding aanbrengt tussen religie en ideologie.Flappie schreef:Maar dat zal ook te maken hebben met de ietwat verkeerde uitleg van 'scheiding kerk en staat' door 'the engineer'.
GKN'er schreef:Flappie schreef:Bovendien kent Nederland geen expliciete scheiding van kerk en staat in de grondwet.
Sterker nog: koningin Beatrix is nog altijd hoofd der Nederlandse Hervormde Kerk (thans PKN)
The Engineer schreef: In de grondwet staat dat er scheiding tussen kerk en staat moet zijn.
The Engineer schreef:Wat betreft de SGP wil ik daar aan toevoegen dat deze streng verboden zou moeten worden. Dit vanwege het simpele feite dat zij discrimineert. Het gaat er in deze kwestie niet om of de gediscrimineerden dat erg vinden of niet, het mag niet van de wet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten