opa & oma

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 29 mei 2007 10:57

Lalage schreef:
kwebbel schreef:Ja ach, die mensen lopen tegen de 80 en 't aard van het beestje veranderd dan ook niet meer..

Dat is vaak waar, maar mijn oma is wel veranderd toen ze een TIA (hersenbloedinkje) kreeg. Daarvoor had ze altijd veel commentaar op van alles en nog wat, mijn moeder werd soms helemaal gek van haar schoonmoeder die alles beter wist. Na die TIA is ze veel zachter geworden, dus dat was dan wel een geluk bij een ongeluk...
Nou bij mijn oma is het dus precies andersom.. Ze was altijd al bemoei-achtig geweest. Het heeft het leven van mijn moeder (haar schoondochter) compleet verwoest. Nu begint ze een beetje te leven omdat ze nu wat gebekter is. Negen jaar geleden kreeg ze een beroerte en toen is dat karakter alleen maar feller geworden. Ze vraagt nooit naar mij hoe het gaat enz.. Gaat ze lopen klagen bij mijn vader dat ze nooit een telefoontje krijgt! t Is een best mens maar ze moet begrijpen dat ik mijn eigen leven heb en dat ze zich met haar inboedel moet bemoeien... Wat ben ik hard he :oops: :oops:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”