Moderator: Moderafo's
Storm schreef:Zo lang je geen hele maaltijden laat staan of dingen gaat eten die je helemaal niet lust (vieze, vieze shakes enzo), gaat het goed.
Kraai schreef:Nou ik zat zomaar ff te lezen. Ik ben zelf ook aan het afvallen geslagen. Ben heel erg aangekomen door medicijen die ik slik. Vind dit echt niet leuk dus we gaan proberen er wat kilo's af te krijgen. Ik sport ook 2x in de week. Dus we gaan ervoor.
Kraai schreef:Ik slik antideppressiva en heb slaap medicatie. En van me slaap medicatie ben ik aangekomen dat had de dr al gezegd. Ja sporten is zeker goed. Je heb gelijk als je zegt dat het per persoon verschilend is wat je ideaal gewicht is. Maar daar zit ik wel overheen hoor dus er moet als het kan zeker wel een kilo of 15 af. Hopen dat het gaat lukken.
rosalie83 schreef:Dit vind ik dan weer zo jammer hè! Alsof er maar één goede manier is! Ik shake dus wel (heerlijke shakes maak ik er van, met verse vruchten erin etc) en ik eet geen brood meer, 's avonds neem ik een 'gewone' warme maaltijd. En ook dat gaat goed!
Storm schreef:rosalie83 schreef:Dit vind ik dan weer zo jammer hè! Alsof er maar één goede manier is! Ik shake dus wel (heerlijke shakes maak ik er van, met verse vruchten erin etc) en ik eet geen brood meer, 's avonds neem ik een 'gewone' warme maaltijd. En ook dat gaat goed!
Zolang je het lekker vind is er toch niets aan de hand?
Ik bedoelde dat het me niet goed lijkt als mensen zichzelf uithongeren door tot 4 uur 's middags niets te eten (maaltijden overslaan) of dingen eten die ze echt niet lusten!
Van sporten krijg je ook energie. Vlak voor het naar bed gaan kun je je beter niet teveel inspannen, want dat is zeker niet bevorderlijk voor je nachtrust.Smurffie schreef:Welk tijdstip van de dag sport je? Misschien scheelt het als je 's avonds voor dat je naar bed gaat sport, dan ben je moe en slaap je wellicht beter? Dan hoef je die medicijnen ook niet meer te slikken. Tenzij je slapeloosheid een andere ookzaak heeft natuurlijk.Kraai schreef:Ik slik antideppressiva en heb slaap medicatie. En van me slaap medicatie ben ik aangekomen dat had de dr al gezegd. Ja sporten is zeker goed. Je heb gelijk als je zegt dat het per persoon verschilend is wat je ideaal gewicht is. Maar daar zit ik wel overheen hoor dus er moet als het kan zeker wel een kilo of 15 af. Hopen dat het gaat lukken.
Nee klopt, dik worden van medicijnen heeft meestal met hormonen te maken, en dat verandert niet echt van sporten.rosalie83 schreef:Misschien heb ik het mis, maar als je aangekomen bent door medicijnen, krijg je dat gewicht er toch niet af door te lijnen?
Van sporten krijg je ook energie. Vlak voor het naar bed gaan kun je je beter niet teveel inspannen, want dat is zeker niet bevorderlijk voor je nachtrust.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten