Moderator: Moderafo's
dorine88 schreef:zahra schreef:ja maar er is wel een verschil..extreem rechtse kleding roept bij mij een negatief gevoel op
En bedekte vrouwen vind ik niet negatief..heb ik respect voor juist..Christen vrouwen moeten zich toch ook netjes kleden, en in de tijd van de Bijbel droegen ze ook hoofddoeken en bedekte kleding
bedekte vrouwen en mannen met baard doen niemand kwaad
Dat is net hoe iemand het persoonlijk opvat. Sommige mensen vinden dit juist andersom. Ik zat laatst in de bus en toen zat er een getinte man met een baard die de hele tijd riep: 'Ze moeten er een bom onderleggen, een dikke bom onder leggen'. Dat beangstigde mij zeer zeker. Maar zo zijn ze echt niet allemaal!!
Ik vind je laatste zin een beetje vaag want er zijn wel degelijk dat soort mensen die kwaad doen. Dat kun je niet zomaar zeggen. De zgn. 'hardcore jongeren' doen ook mensen kwaad. Lang niet allemaal. Christenen doen ook kwaad maar lang niet allemaal.
Er zijn altijd mensen in groepen die kwaad doen ook al is dat miss 0,1%.
zahra schreef:...dat sommige moslims een bus opblazen doen ze niet zomaar voor de lol., en zeker niet willekeurig een bus..dat snap je toch ook wel
Machiavelli schreef:Hoe bedoel je dat?Optimatus schreef:Juist ja.
En die scheiding van overheid en kerk dient dan ook naar de andere kant toe te gelden. Van overheid naar de kerk.
zahra schreef:
sorry maar dikgedrukte geloof ik dus echt niet, dat sommige moslims een bus opblazen doen ze niet zomaar voor de lol.,
en zeker niet willekeurig een bus..dat snap je toch ook wel
En nee een echte goede moslim doet niemand kwaad,,die mag niet van zijn geloof
Dat schijnt ja.Aragorn schreef:Wat overigens minder met de Islam dan met onvrede aangaande de aanwezigheid van Joden op dat stukje grond te maken heeft.
Aragorn schreef:Caligula schreef:en zeker niet willekeurig een bus..dat snap je toch ook wel
In Israël zijn anders heel wat bussen willekeurig opgeblazen.
Wat overigens minder met de Islam dan met onvrede aangaande de aanwezigheid van Joden op dat stukje grond te maken heeft.
Aragorn schreef:Wat overigens minder met de Islam dan met onvrede aangaande de aanwezigheid van Joden op dat stukje grond te maken heeft.
Caligula schreef:Aragorn schreef:Wat overigens minder met de Islam dan met onvrede aangaande de aanwezigheid van Joden op dat stukje grond te maken heeft.
Dat is slechts jouw interpretatie. Je kunt moeilijk ontkennen dat dit niets met de islam van doen heeft. Alle zelfmoordterroristen zijn islamitisch.
Aragorn schreef:Dat is slechts jouw interpretatie. Je kunt moeilijk ontkennen dat dit niets met de islam van doen heeft. Alle zelfmoordterroristen zijn islamitisch.
Aragorn schreef:Ik heb dan ook helemaal niet ontkend dat het iets met de islam van doen zou hebben. Maar de aanslagen in Israël hebben ook veel te maken met de politieke situatie aldaar, net als in bijvoorbeeld Tjetstsjenië. Dat is toch anders dan de aanslagen in New York, Madrid en Londen, die meer te maken hebben onvrede over de Westerse cultuur in het algemeen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten