Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Dus jij bent elke dag zenuwachtig omdat je elkaar 's avonds weer gaat zien? Lijkt me toch niet praktisch.
Galateia schreef:Lalage schreef:Dus jij bent elke dag zenuwachtig omdat je elkaar 's avonds weer gaat zien? Lijkt me toch niet praktisch.
Haha, zenuwachtigheid en verliefdheid zijn hele verschillende dingen! Nee, zenuwachtig niet, maar wel de vlinders die volop fladderen. Gewoon. Heerlijk verliefd. Vanaf dag 1. Nooit over gegaan, liefde op het eerste gezicht.
Hm, ik vind dat ergens wel een dooddoener. Er zijn in dat geval zoveel mensen waarmee je één kunt zijn in Christus.
Jo'tje schreef:Hm, ik vind dat ergens wel een dooddoener. Er zijn in dat geval zoveel mensen waarmee je één kunt zijn in Christus.
Mee eens.
Maar ik denk wel dat het als christen onmisbaar is in je relatie. Als je allebei God op 1 wilt hebben staan, dan is het wel handig dat het binnen je relatie ook een belangrijke rol speelt en dat je daar ook samen voor wilt gaan.
Het is natuurlijk niet zo dat iedereen met wie je op één lijn zit qua geloof een relatie met je aan kan gaan
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten