belangrijkste in een relatie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 apr 2007 16:18

Nouja zenuwachtig is misschien het verkeerde woord, meer gespannen, omdat je er zo naar uitziet ;) En je niet kunnen concentreren op je werk, omdat je steeds aan diegene moet denken.

André

Berichtdoor André » 21 apr 2007 16:23

Lalage schreef:Nouja zenuwachtig is misschien het verkeerde woord, meer gespannen, omdat je er zo naar uitziet ;) En je niet kunnen concentreren op je werk, omdat je steeds aan diegene moet denken.
Verliefd dus. 8)

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 21 apr 2007 16:24

haha idd. en dat is zo leuk om te wezen.
*is op moment lekker verliefd*
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 21 apr 2007 16:31

Ghe, volgens mij moet ik ook maar weer eens verliefd worden 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 apr 2007 16:34

*biedt zich aan voor de komende 2 maanden* 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 21 apr 2007 16:35

Waar moet ik tekenen? 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 apr 2007 16:47

Nergens natuurlijk, als je zo'n typje bent dat vastzit aan formulieren en formele afspraken mag je niet verliefd op me worden. :shock:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 21 apr 2007 18:01

Zoiets als huwelijksformulieren en samenlevingscontracten enzo? 8)

Neuh..

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 apr 2007 09:17

Lalage schreef:Dus jij bent elke dag zenuwachtig omdat je elkaar 's avonds weer gaat zien? Lijkt me toch niet praktisch.

Haha, zenuwachtigheid en verliefdheid zijn hele verschillende dingen! Nee, zenuwachtig niet, maar wel de vlinders die volop fladderen. Gewoon. Heerlijk verliefd. Vanaf dag 1. Nooit over gegaan, liefde op het eerste gezicht. :mrgreen:

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 22 apr 2007 09:31

Galateia schreef:
Lalage schreef:Dus jij bent elke dag zenuwachtig omdat je elkaar 's avonds weer gaat zien? Lijkt me toch niet praktisch.

Haha, zenuwachtigheid en verliefdheid zijn hele verschillende dingen! Nee, zenuwachtig niet, maar wel de vlinders die volop fladderen. Gewoon. Heerlijk verliefd. Vanaf dag 1. Nooit over gegaan, liefde op het eerste gezicht. :mrgreen:

Heb ik ook Galeteia, als je elkaar weer ziet dan ben ik ook heel vrolijk en een klein beetje zenuwachtig. Zeker als je elkaar een paar dagen niet hebt gezien. Maar zenuwachtig zijn is niet het belangrijkste denk ik ;)

schwesterchen
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor schwesterchen » 04 mei 2007 21:24

het belangrijkste is denk dat je één bent in Christus
Ik zal u niet begeven en Ik zal u niet verlaten!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 04 mei 2007 21:41

Hm, ik vind dat ergens wel een dooddoener. Er zijn in dat geval zoveel mensen waarmee je één kunt zijn in Christus.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 05 mei 2007 12:22

Hm, ik vind dat ergens wel een dooddoener. Er zijn in dat geval zoveel mensen waarmee je één kunt zijn in Christus.

Mee eens.
Maar ik denk wel dat het als christen onmisbaar is in je relatie. Als je allebei God op 1 wilt hebben staan, dan is het wel handig dat het binnen je relatie ook een belangrijke rol speelt en dat je daar ook samen voor wilt gaan.
Het is natuurlijk niet zo dat iedereen met wie je op één lijn zit qua geloof een relatie met je aan kan gaan ;)
pobody's nerfect

Sofieke
Mineur
Mineur

Berichtdoor Sofieke » 05 mei 2007 14:41

Dat is toch met alles zo? Je vertrouwd meer mensen, ervaart openheid in realtie's met meerdere mensen enz....

Waarschijnlijk is het de combinatie van deze die de relatie zo bijzonder maakt....
We can love completely, without complete understanding.....

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 05 mei 2007 15:41

Jo'tje schreef:

Mee eens.
Maar ik denk wel dat het als christen onmisbaar is in je relatie. Als je allebei God op 1 wilt hebben staan, dan is het wel handig dat het binnen je relatie ook een belangrijke rol speelt en dat je daar ook samen voor wilt gaan.
Het is natuurlijk niet zo dat iedereen met wie je op één lijn zit qua geloof een relatie met je aan kan gaan ;)

Uiteraard. Maar velen zien het als basis voor een relatie en daar geloof ik niet in :)

Terug naar “Archief”