Moderator: Moderafo's
Klaas-Jan schreef:Als SGP-jongere vraag ik me wel eens af hoe het komt dat zo weinig jongeren actief deelnemen aan de activiteiten die de SGP-jongeren organiseren? Hoe is dat bij jullie? Staat politiek te ver van je bed? Vind je de SGP geen redelijke partij? Of ben je juist wel lid van de SGP-jongeren of misschien zelfs lid van een plaatselijke jongeren-afdeling? Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
MissF schreef:Tja, ik vind SGP gewoon niet wat![]()
(...)
Maar als je het naar je zin hebt daar: geniet er lekker van
Klaas-Jan schreef:Als SGP-jongere vraag ik me wel eens af hoe het komt dat zo weinig jongeren actief deelnemen aan de activiteiten die de SGP-jongeren organiseren? Hoe is dat bij jullie? Staat politiek te ver van je bed? Vind je de SGP geen redelijke partij? Of ben je juist wel lid van de SGP-jongeren of misschien zelfs lid van een plaatselijke jongeren-afdeling? Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
man_on_fire schreef:Het kost tijd, en het is niet echt 'mijn soort mensen' dat daar komt. Aan de ene kant is het zo dat als ik iets in de SGP veranderd wil zien ik daar gewoon moet komen, anders bereik je niets. Aan de andere kant trekt het me ook weer niet. Mijn vrienden gaan ook niet naar zulke dingen, en alleen ga ik niet zo snel.
Aragorn schreef:Ik ben wel een poosje lid geweest en heb zelfs iets in de organisatie gedaan, maar heb een paar maanden geleden m'n lidmaatschap eindelijk opgezegd. Tegenwoordig laat ik de G van SGP bij het stemmen maar achterwege.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten