Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Roodkapje
Sergeant
Sergeant
Berichten: 258
Lid geworden op: 23 mar 2006 23:46
Locatie: Groningen
Contacteer:

Berichtdoor Roodkapje » 02 apr 2007 01:58

*Annette* schreef:Me moeder loopt bij 'n diëtste omdat ze graag wat kg'tjes kwijt wil, die zei juist dan multivitamin (light dan) goed voor je was, waarom precies weet ik ff niet :oops:, maarre die zei dat je er max. 18 glazen op 'n dag mag, hier zit dan geen aspartaam in.

Multivitamine bevat vezels, vitamines en je krijgt er vocht door binnen, daardoor is het gezond. Er zitten ook stoffen in die laxerend kunnen werken, dus vandaar dat je er niet onbeperkt van kunt drinken. Dat is met meer levensmiddelen zo.

*Annette* schreef: Wij gebruiken al heel lang altijd zoetstof (candarel) i.p.v. gewone suiker over de yoghurt bijvoorbeeld. Ik vind het persoonlijk lekkerder, je hebt niet al die suikerstukjes tussen je tanden zitten :P, en het is beter voor je. Mensen met suikerziekte gebruiken deze suiker ook vaak en tis goed voor je als je slank wilt blijven of een paar kg'tjes wilt afvallen.

Candarel is Nutrasweet en dat is dus aspartaam. Maar dat is dus niet schadelijk voor je, zolang je niet idiote hoeveelheden neemt. Bij idiote hoeveelheden is alles schadelijk voor je, zelfs water. Er zijn mensen overleden aan een overdosis water...

Ik heb nog nooit geteld hoeveel caloriën ik binnen krijg per dag. Voor m'n gevoel eet ik helemaal niet weinig.

Ja, maar het gaat daar juist om: je kunt wel 'voor je gevoel' genoeg eten, maar als dat (veel) minder is dan 2000 kcal per dag, dan eet je te weinig en gaat je lichaam op de spaarstand, met als gevolg dat je niet meer af kunt vallen.

*Annette* schreef:Volgens me ma eet ik juist beter als ik gedaan heb. Ze ziet natuurlijk niet wat ik overdag eet als ik niet thuis bent, alleen van het warm eten het in het weekend als ik thuis ben. Heb tijden minder gegeten dan me broertje van 7. Had al een klein beetje dan en naar een paar happen kreeg ik niks meer naar binnen. Ik had toen ook veel last van stress en spanning. Was toen ook erg afgevallen. Zat op het gewicht waarop ik in klas in 1 van het vo ook zat. Hoeveel ik daarvoor woog zit ik nu ongeveer ook. Maarre kwil weer graag terug naar het 'andere' gewicht.

De enige manier om erachter te komen of je voldoende en goed eet is dat bijhouden. Op de site van het Voedingscentrum staan aanbevolen dagelijkse hoeveelheden per geslacht en leeftijdscategorie. Daar zou je ongeveer bij in de buurt moeten zitten. Verder kun je met behulp van een site als de Calorielijst eens nagaan hoeveel je op een dag binnenkrijgt. Ongeveer 2000 kcal is wat je gemiddeld nodig hebt, ben je actief (naar school fietsen, sporten, overdag in de weer), dan is dat zelfs nog iets meer. Je kunt hier je energiebehoefte uitrekenen. Het is voor volwassenen, dus als je onder de 18 bent, ligt jouw energiebehoefte waarschijnlijk nog iets hoger (want je bent dan nog in de groei).

*Annette* schreef:Tis niet echt dat ik last heb van vreetbuien ofzo, waarin ik alles opeet wat los en vast zit. Zie ik paaseitjes staan, denk ik mmm lust ik ook wel paar van. Pak ik dr 2, denk ik dat smaakt naar mee dus nog maar n paar. Heb ik dr n stuk van 8 op, denk ik stom stom, had gewoon na 2 moeten stoppen moet nu ook stoppen kan ook niet door blijven eten :oops:.

Maar ook dat is een vreetbui. ;) Als je genoeg gehad hebt, dan heb je veel minder 'zin' in die paaseitjes en heb je na 2 genoeg gehad. Ik heb het idee dat dit soort 'cravings' naar zoet en vet (= paaseitjes) een impuls is waarvan je lichaam weet dat er snel veel energie binnengekregen kan worden. En dat is wel een teken dat je te weinig eet. Vooral doordat je aangeeft dat je een tijdlang minder at dan je broertje. Het kan zijn dat je toen je stofwisseling 'stuk' gemaakt hebt. Als je lichaam daaraan went (aan een hele lage stofwisseling) moet je leren om meer te eten.
Het kan ook zijn dat je te weinig sport en daardoor constant 'honger' / 'zin in lekkers' hebt vanwege die te langzaam werkende stofwisseling. Van eten gaat je stofwisseling omhoog, als je lichaam het kacheltje wil opstoken en je beweegt niet of nauwelijks, dan 'verzint' het alternatieve manieren om dat op gang te krijgen, bijv. door eten. Je zult zien dat als je goed sport je veel en veel minder zin in 'snaaien' hebt dan nu.

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Berichtdoor *Annette* » 02 apr 2007 16:38

Roodkapje schreef:
*Annette* schreef:Ik heb nog nooit geteld hoeveel caloriën ik binnen krijg per dag. Voor m'n gevoel eet ik helemaal niet weinig.

Ja, maar het gaat daar juist om: je kunt wel 'voor je gevoel' genoeg eten, maar als dat (veel) minder is dan 2000 kcal per dag, dan eet je te weinig en gaat je lichaam op de spaarstand, met als gevolg dat je niet meer af kunt vallen.

Heb ff gekeken, en dan hoeveel ik vandaag ong. op heb en dan komt er nog bij wat ik denk ong. nog naar binnen te eten. Dan zit ik op 1437 kcal.

Roodkapje schreef:
*Annette* schreef:Volgens me ma eet ik juist beter als ik gedaan heb. Ze ziet natuurlijk niet wat ik overdag eet als ik niet thuis bent, alleen van het warm eten het in het weekend als ik thuis ben. Heb tijden minder gegeten dan me broertje van 7. Had al een klein beetje dan en naar een paar happen kreeg ik niks meer naar binnen. Ik had toen ook veel last van stress en spanning. Was toen ook erg afgevallen. Zat op het gewicht waarop ik in klas in 1 van het vo ook zat. Hoeveel ik daarvoor woog zit ik nu ongeveer ook. Maarre kwil weer graag terug naar het 'andere' gewicht.

De enige manier om erachter te komen of je voldoende en goed eet is dat bijhouden. Op de site van het Voedingscentrum staan aanbevolen dagelijkse hoeveelheden per geslacht en leeftijdscategorie. Daar zou je ongeveer bij in de buurt moeten zitten. Verder kun je met behulp van een site als de Calorielijst eens nagaan hoeveel je op een dag binnenkrijgt. Ongeveer 2000 kcal is wat je gemiddeld nodig hebt, ben je actief (naar school fietsen, sporten, overdag in de weer), dan is dat zelfs nog iets meer. Je kunt hier je energiebehoefte uitrekenen. Het is voor volwassenen, dus als je onder de 18 bent, ligt jouw energiebehoefte waarschijnlijk nog iets hoger (want je bent dan nog in de groei).


Heb ff gekeken hoeveel m'n dagelijkse energiebehoefte is, ben bijna 18. Nu zit die op 2317 en dan op 2308. Ik zit op een dag zoals vandaag op ong. op 1500. (De diëtste van me moeder gaf voor een vrouw ong. 1200 per dag!)

Roodkapje schreef:
*Annette* schreef:Tis niet echt dat ik last heb van vreetbuien ofzo, waarin ik alles opeet wat los en vast zit. Zie ik paaseitjes staan, denk ik mmm lust ik ook wel paar van. Pak ik dr 2, denk ik dat smaakt naar mee dus nog maar n paar. Heb ik dr n stuk van 8 op, denk ik stom stom, had gewoon na 2 moeten stoppen moet nu ook stoppen kan ook niet door blijven eten :oops:.

Maar ook dat is een vreetbui. ;) Als je genoeg gehad hebt, dan heb je veel minder 'zin' in die paaseitjes en heb je na 2 genoeg gehad. Ik heb het idee dat dit soort 'cravings' naar zoet en vet (= paaseitjes) een impuls is waarvan je lichaam weet dat er snel veel energie binnengekregen kan worden. En dat is wel een teken dat je te weinig eet. Vooral doordat je aangeeft dat je een tijdlang minder at dan je broertje. Het kan zijn dat je toen je stofwisseling 'stuk' gemaakt hebt. Als je lichaam daaraan went (aan een hele lage stofwisseling) moet je leren om meer te eten.
Het kan ook zijn dat je te weinig sport en daardoor constant 'honger' / 'zin in lekkers' hebt vanwege die te langzaam werkende stofwisseling. Van eten gaat je stofwisseling omhoog, als je lichaam het kacheltje wil opstoken en je beweegt niet of nauwelijks, dan 'verzint' het alternatieve manieren om dat op gang te krijgen, bijv. door eten. Je zult zien dat als je goed sport je veel en veel minder zin in 'snaaien' hebt dan nu.


Kun je ook door middel van iets natrekken of je stofwisseling daadwerkelijk 'stuk' is? Ik sport eigenlijks z.g.a. niet, probeer wel iedere dag een stuk te wandelen. Vooral nu het weer mooier weer begint te worden. Verder fiets ik iedere dag ong. 10 km. En ben van plan om te gaan skeeleren, maar of dat er ook daadwerkelijk van gaat komen :oops:.

Doe jij iets met voeding o.i.d. Roodkapje? Je weet iedereen het allemaal zo goed te vertellen (positief bedoeld!).
Wat de toekomst brengen moge........

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Berichtdoor *Annette* » 02 apr 2007 16:39

L'être extraterrestre schreef:@annette, skeeleren hoef je toch niet te leren? Zeker niet als je kunt schaatsen!

Alleen vebrand je niet zoveel geloof ik. (maar pin me daar niet op vast alsjeblieft)


Ik kan niet schaatsen, laat staan dan ook skeeleren :oops:.
Wat de toekomst brengen moge........

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 apr 2007 16:42

ik eet altijd te weinig calorien, maar ik hoef niet meer.

Als ik aan het werk ben, kmo ik zeker niet voorbij de 1100!!

ik hoef verde rook niks!

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Berichtdoor *Annette* » 02 apr 2007 16:44

dorine88 schreef:Klopt, met skeeleren verbrand je niet veel maar het geeft mij altijd een lekker gevoel. Als je echt vet wilt gaan verbranden kun je naar een sportschool gaan. Alleen een abo kost al gauw 120 euro per drie maanden (of je moet toevallig een studenten abo kunnen nemen)...


Ik heb er eigenlijks ook geen tijd voor op naar een sportschool te gaan. Ben meestal 2 avonden in de week thuis, en heb ook mn opleiding nog. Dus om die avond dan ook nog weg te gaan lijkt me niet zo'n super plan. Ben ik straks helemaal aan het einde van mn latijn.

dorine88 schreef:Ik skeeler zelf met een vriendin en dat is erg gezellig :D misschien kun je dat ook gaan doen?


Broertjes lief hadden me al een aantal keren gevraagd of ik het misschien ook niet eens kon leren. Dus was van plan om dan met me broertje(s) te gaan.

Iedereen voor deze week weer heel veel succes!
Wat de toekomst brengen moge........

Gebruikersavatar
Roodkapje
Sergeant
Sergeant
Berichten: 258
Lid geworden op: 23 mar 2006 23:46
Locatie: Groningen
Contacteer:

Berichtdoor Roodkapje » 02 apr 2007 18:47

*Annette* schreef:
Roodkapje schreef:
*Annette* schreef:Ik heb nog nooit geteld hoeveel caloriën ik binnen krijg per dag. Voor m'n gevoel eet ik helemaal niet weinig.

Ja, maar het gaat daar juist om: je kunt wel 'voor je gevoel' genoeg eten, maar als dat (veel) minder is dan 2000 kcal per dag, dan eet je te weinig en gaat je lichaam op de spaarstand, met als gevolg dat je niet meer af kunt vallen.

Heb ff gekeken, en dan hoeveel ik vandaag ong. op heb en dan komt er nog bij wat ik denk ong. nog naar binnen te eten. Dan zit ik op 1437 kcal.

Dan zit je wel echt op het minimum. Probeer om langzaam meer te gaan eten. Bijvoorbeeld eerst 1600 kcal en dan er steeds iets bij. Je kunt echt afvallen door meer te gaan eten.

*Annette* schreef:
Roodkapje schreef:
*Annette* schreef:Volgens me ma eet ik juist beter als ik gedaan heb. Ze ziet natuurlijk niet wat ik overdag eet als ik niet thuis bent, alleen van het warm eten het in het weekend als ik thuis ben. Heb tijden minder gegeten dan me broertje van 7. Had al een klein beetje dan en naar een paar happen kreeg ik niks meer naar binnen. Ik had toen ook veel last van stress en spanning. Was toen ook erg afgevallen. Zat op het gewicht waarop ik in klas in 1 van het vo ook zat. Hoeveel ik daarvoor woog zit ik nu ongeveer ook. Maarre kwil weer graag terug naar het 'andere' gewicht.

De enige manier om erachter te komen of je voldoende en goed eet is dat bijhouden. Op de site van het Voedingscentrum staan aanbevolen dagelijkse hoeveelheden per geslacht en leeftijdscategorie. Daar zou je ongeveer bij in de buurt moeten zitten. Verder kun je met behulp van een site als de Calorielijst eens nagaan hoeveel je op een dag binnenkrijgt. Ongeveer 2000 kcal is wat je gemiddeld nodig hebt, ben je actief (naar school fietsen, sporten, overdag in de weer), dan is dat zelfs nog iets meer. Je kunt hier je energiebehoefte uitrekenen. Het is voor volwassenen, dus als je onder de 18 bent, ligt jouw energiebehoefte waarschijnlijk nog iets hoger (want je bent dan nog in de groei).


Heb ff gekeken hoeveel m'n dagelijkse energiebehoefte is, ben bijna 18. Nu zit die op 2317 en dan op 2308. Ik zit op een dag zoals vandaag op ong. op 1500. (De diëtste van me moeder gaf voor een vrouw ong. 1200 per dag!)

Dat hangt heel erg van je leeftijd af en van het niveau van activiteiten. Verder werken de meeste diëtisten in een ziekenhuissetting en veel voedingsleer is ook op die groep toegespitst. Nu is die 2317 een maximum richtlijn. Op elke verpakking zie je tegenwoordig de gemiddelden staan: 2000 kcal voor vrouwen, 2500 kcal voor mannen. Dus wat ik net al zei: probeer echt steeds ietsjes meer te gaan eten, bijvoorbeeld nu 1500? Dan probeer je 1600 en als dat lukt, 1700. Op de site http://www.slank-en-sterk.nl/ staat duidelijk uitgelegd hoe je op een verantwoorde manier meer kunt eten en toch kunt afslanken. Vetverbranden kost energie, en als je lichaam op een spaarstand staat en zo weinig mogelijk vet verbrandt, dat gaat dat heel erg moelijk. Meer eten en sporten stookt het kacheltje op en zorgt dus dat je afvalt. Dat staat ook op die site.

*Annette* schreef:
Roodkapje schreef:
*Annette* schreef:Tis niet echt dat ik last heb van vreetbuien ofzo, waarin ik alles opeet wat los en vast zit. Zie ik paaseitjes staan, denk ik mmm lust ik ook wel paar van. Pak ik dr 2, denk ik dat smaakt naar mee dus nog maar n paar. Heb ik dr n stuk van 8 op, denk ik stom stom, had gewoon na 2 moeten stoppen moet nu ook stoppen kan ook niet door blijven eten :oops:.

Maar ook dat is een vreetbui. ;) Als je genoeg gehad hebt, dan heb je veel minder 'zin' in die paaseitjes en heb je na 2 genoeg gehad. Ik heb het idee dat dit soort 'cravings' naar zoet en vet (= paaseitjes) een impuls is waarvan je lichaam weet dat er snel veel energie binnengekregen kan worden. En dat is wel een teken dat je te weinig eet. Vooral doordat je aangeeft dat je een tijdlang minder at dan je broertje. Het kan zijn dat je toen je stofwisseling 'stuk' gemaakt hebt. Als je lichaam daaraan went (aan een hele lage stofwisseling) moet je leren om meer te eten.
Het kan ook zijn dat je te weinig sport en daardoor constant 'honger' / 'zin in lekkers' hebt vanwege die te langzaam werkende stofwisseling. Van eten gaat je stofwisseling omhoog, als je lichaam het kacheltje wil opstoken en je beweegt niet of nauwelijks, dan 'verzint' het alternatieve manieren om dat op gang te krijgen, bijv. door eten. Je zult zien dat als je goed sport je veel en veel minder zin in 'snaaien' hebt dan nu.


Kun je ook door middel van iets natrekken of je stofwisseling daadwerkelijk 'stuk' is? Ik sport eigenlijks z.g.a. niet, probeer wel iedere dag een stuk te wandelen. Vooral nu het weer mooier weer begint te worden. Verder fiets ik iedere dag ong. 10 km. En ben van plan om te gaan skeeleren, maar of dat er ook daadwerkelijk van gaat komen :oops:.

Er zijn wel test om je basale metabolisme te meten, maar dat kun je niet thuis doen voor zover ik weet. Als ik het zo hoor is sporten wel een tip, naast het meer eten. Je hoeft niet meteen topsport te gaan doen, als je eerst begint met 2x per week een halfuurtje of 3x per week een kwartier, en dan langzaam opbouwt is het ook goed. Je wilt natuurlijk niet dat je blessures oploopt. Dus als je niet sport, geen conditie hebt en geen getrainde spieren, dan zou ik voorzichtig beginnen. Van elke dag 10 km fietsen krijg je niet echt een geweldige conditie, dat is ongeveer 40 minuten fietsen, 20 min heen en 20 min terug, waarschijnlijk.

*Annette* schreef:Doe jij iets met voeding o.i.d. Roodkapje? Je weet iedereen het allemaal zo goed te vertellen (positief bedoeld!).

:)
Die vraag krijg ik vaker. Het antwoord is ja en nee. Ik studeer psychologie aan de universiteit en een onderdeel daarvan is gezondheidspsychologie en klinische psychologie. Dus dan leer je iets over hoe mensen gezond kunnen blijven en wat ze daaraan kunnen doen. Hoe mensen zelf proberen wat aan hun gezondheid te doen, waar ongezond gedrag en stoornissen (bijv. eetstoornissen) vandaan komen. Dus ik ben niet direct een voedingsdeskundige, maar heb er wel mee te maken.

Je kunt je voorstellen dat als je iemand begeleidt die gezond wil leren leven, dat je wel een idee moet hebben van hoe dat eruit zou moeten zien en je moet wel nuttige (en vooral haalbare!) tips kunnen geven.

boxy
Verkenner
Verkenner
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 aug 2006 13:20

sportschool

Berichtdoor boxy » 03 apr 2007 07:58

dorine88 schreef:Klopt, met skeeleren verbrand je niet veel maar het geeft mij altijd een lekker gevoel. Als je echt vet wilt gaan verbranden kun je naar een sportschool gaan. Alleen een abo kost al gauw 120 euro per drie maanden (of je moet toevallig een studenten abo kunnen nemen)...
Ik skeeler zelf met een vriendin en dat is erg gezellig :D misschien kun je dat ook gaan doen?

Succes ermee. Ik begin nu maandag echt met afvallen! morgen nog lekker taartjes eten :wink:


bij ons kost een abo bij de sportschool 20 euro in de maand!!!!!
dat klinkt lekkerder dan 40 euro in de maand.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 03 apr 2007 09:32

Ik ga 2x per week naar de sportschool, en dat kost me 37 euro per maand...vind het nou niet echt duur ofzo...al kon de begeleiding ofzow wel wat beter :?

Gebruikersavatar
Wolkje
Mineur
Mineur
Berichten: 172
Lid geworden op: 09 okt 2006 20:32
Locatie: Drenthe

Berichtdoor Wolkje » 03 apr 2007 13:35

Dankjewel roodkapje voor de tip van het voedingscentrum! die is handig! ook om te kijken hoeveel je op een dag binnenkrijgt.

enne annette, skeeleren is echt heel erg leuk om te doen! maar inderdaad leuker met z'n tweeen of meer dan in je eentje. ook omdat je elkaar dan meer motiveert en het langer volhoudt.
nog geen jaar geleden skate ik zo zonder problemen 5 kilometer of meer maar nu houd ik het na 10 minuten al voor gezien en ga terug. :lol:
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: sportschool

Berichtdoor MissF » 03 apr 2007 13:53

boxy schreef:
dorine88 schreef:Klopt, met skeeleren verbrand je niet veel maar het geeft mij altijd een lekker gevoel. Als je echt vet wilt gaan verbranden kun je naar een sportschool gaan. Alleen een abo kost al gauw 120 euro per drie maanden (of je moet toevallig een studenten abo kunnen nemen)...
Ik skeeler zelf met een vriendin en dat is erg gezellig :D misschien kun je dat ook gaan doen?

Succes ermee. Ik begin nu maandag echt met afvallen! morgen nog lekker taartjes eten :wink:


bij ons kost een abo bij de sportschool 20 euro in de maand!!!!!
dat klinkt lekkerder dan 40 euro in de maand.

Bij ons 18 euro p.m. En dan mag je gewoon 2 x komen, ben zelfs eens drie keer gegaan, mag allemaal gewoon.
Al doe ik het nu niet meer, nu zwem ik, voor 26 euro per 10 badenkaart, valt ook wel mee
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: sportschool

Berichtdoor MissF » 03 apr 2007 13:54

boxy schreef:
dorine88 schreef:Klopt, met skeeleren verbrand je niet veel maar het geeft mij altijd een lekker gevoel. Als je echt vet wilt gaan verbranden kun je naar een sportschool gaan. Alleen een abo kost al gauw 120 euro per drie maanden (of je moet toevallig een studenten abo kunnen nemen)...
Ik skeeler zelf met een vriendin en dat is erg gezellig :D misschien kun je dat ook gaan doen?

Succes ermee. Ik begin nu maandag echt met afvallen! morgen nog lekker taartjes eten :wink:


bij ons kost een abo bij de sportschool 20 euro in de maand!!!!!
dat klinkt lekkerder dan 40 euro in de maand.

Bij ons 18 euro p.m. En dan mag je gewoon 2 x komen, ben zelfs eens drie keer gegaan, mag allemaal gewoon.
Al doe ik het nu niet meer, nu zwem ik, voor 26 euro per 10 badenkaart, valt ook wel mee
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Johanne
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1126
Lid geworden op: 13 sep 2002 22:41
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 04 apr 2007 12:56

Waar heb je 3 verschilende soorten abbonnementen..:

Onbeperkt fitnessen van 7-17 > 9,95
Onbeperkt fitnessen 7 dagen per week > 15,95
Onbeperkt fitnessen en gebruik groepslessen > 19,95

Dus dat is niet echt duur enzo..
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"


-Narnia-

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 04 apr 2007 13:08

:shock: Waar wonen jullie?! ik kom daar ook wonen.

Het is hier dan echt vet duur, verder wel goede toestellen en goede begeleiding maar er is nogal een evrschil tussen 20 euro en meer dan 100 euro voor drie maanden!

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 04 apr 2007 13:24

Johanne schreef:Waar heb je 3 verschilende soorten abbonnementen..:

Onbeperkt fitnessen van 7-17 > 9,95
Onbeperkt fitnessen 7 dagen per week > 15,95
Onbeperkt fitnessen en gebruik groepslessen > 19,95

Dus dat is niet echt duur enzo..


zijn die prijzen dan per week of per maand?
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
Johanne
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1126
Lid geworden op: 13 sep 2002 22:41
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 04 apr 2007 13:26

dorine88 schreef::shock: Waar wonen jullie?! ik kom daar ook wonen.


Dordrecht.. ;)

@ Gerdien, de prijzen zijn per maand.
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"




-Narnia-


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 78 gasten