Teuntje schreef:Ik vindt het supper wat je doet, maar uit eigen ervaring is het niet al tijd even leuk dat er iemand anders bij je inwoont, op een gegeven moment hebben wij het zelfs als een last gezien, is het geen optie voor jullie dat er voor haar een pleeggezin wordt gezocht, zeg niet dat, dat het is maar, voor jullie lijkt het me wel wat vrijer, het contact kun je natuurlijk wel houden. Echt ik vindt dit nou typies NAASTEN LIEFDE, die vandaag de dag erg ver weg.
Ze loopt soms een beetje te klieren dat is waar, maar een last zal het niet snel worden denk ik. Ik ben best makkelijk opzich,en n kind van 11 moet toch goed dr best doen mij ooit tot last te worden

Maar een pleeggezin vind ik eigenlijk alleen een optie als het jonge mensen betreft, met een goed inkomen, die niet een pleeggezin zijn die al 100 kinderen in huis hebben gehad,want dat wordt het meer routine,en Delya heeft echt wat liefde nodig in haar leven. Dus ik hoop. dat als de Raad van Kinderbescherming er aan toe kom, dat ik hier een beetje invloed op mag hebben. En eigenlijk..eigenlijk hoop ik dat Delya bij me mag blijven. We wonen in dezelfde buurt,ik ken haar (antiliaanse) cultuur, ik was 10 jaar geleden haar leeftijd dus weet n beetje wat er in haar leven speelt..
Maargoed..dat is dus alleen hopen.