Met liefde denken we aan.....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

CGK<3
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor CGK<3 » 15 mar 2007 18:27

paprikameisje2 schreef:
kuikentje schreef:verder wil ik aan de broer denken van het meisje, die nog in het ziekenhuis ligt en in slaap gehouden wordt, niet meer wil vechten voor zijn leven na dit ongeluk...

huh????
Lijkt me duidelijk toch?

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 15 mar 2007 18:31

CGK<3 schreef:
paprikameisje2 schreef:
kuikentje schreef:verder wil ik aan de broer denken van het meisje, die nog in het ziekenhuis ligt en in slaap gehouden wordt, niet meer wil vechten voor zijn leven na dit ongeluk...

huh????
Lijkt me duidelijk toch?

nou jah... t ligt eraan... dan moet het wel eeeens heeel slecht met hem gaan....

ach.. tis erg genoeg... laten we et daar maa rop houden

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 15 mar 2007 18:48

[quote="meissie88"][quote="*Annette*"]Sterkte André!

Eerst overlijd Bert (hij heeft er dan wel zelf een einde aangemaakt, wist dit helemaal niet, meende dat ik in de advertentie iets over een ziekte had zien staan, maar zal dan wel in de war zijn geweest met iets anders), een aantal dagen erna verongelukt Annemarie door een ernstig ongeval. Bijna 2 jaar geleden (april), pleegde een jongen zelfmoord een aantal dagen erna verongelukte een klasgenoot ook door een ernstig ongeval. Niet dat het iets met elkaar te maken heeft, maar tviel mij op dat het nu weer gebeurd was. Een jongen pleegt zelfmoord, een meisje verongelukt.[/quote]

zo werd mij laatst verteld dat er op 2 maart 2003 een meisje is verongelukt in staphorst, 4 maart 2005 een jongen is overleden in staphorst, en op 6 maart 2007 dan dat meisje is verongelukt...en al die kinderen waren in 1992 geboren, en dan 2 jaar en 2 dagen na elkaar verongelukt........[/quote]

Dat bedoelde ik niet echt direckt, dat is natuurlijk ook heel erg maar die jongen die ik bedoelde zat meende ik op de Driestar in Gouda en dat meisje zat op de Pieter Zandt in Kampen. Dat was ook een paar dagen na elkaar gebeurd. Die jongen pleegde zelfmoord, het meisje kwam door een ongeval om het leven. Het viel mij op dat het nu na ongeveer 2 jaar later weer een jongen zelfmoord pleegt en een meisje door een ongeluk omkomt. En allemaal rond je eigen leeftijd.
Wat de toekomst brengen moge........

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 15 mar 2007 18:53

Vroeg me ook al af hoe het me die jongen zou gaan. Er werd al gezegd dat hij nog in het ziekenhuis ligt en in slaap gehouden wordt, niet meer wil vechten voor zijn leven na dit ongeluk... Maar weet iemand misschien ook hoe zijn lichamlijke toestand is? Was hij zelf ook erg verwond o.i.d.

Echt vreselijk als je dit moet overkomen. En ook voor de ouders. Een kind verloren en een ander kind in het ziekenhuis die niet meer wil vechten voor zijn leven.
Wat de toekomst brengen moge........

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 15 mar 2007 19:07

De jongen was zelf ook best erg gewond, iig iets aan zijn bekken, en benen, en zijn lever was beschadigd, en deze is na de operatie weer gaan bloeden, hij is nu denk ik een week van de IC af, maar word voor zover ik weet, nog wel slapende gehouden...
hij heeft alles van het ongeluk heel bewust meegemaakt, heeft nog gezegd: 'help mn zusje maar eerst...zij is er erger aan toe!' maar toen wisten de hulpverleners al dat de hulp voor het meisje te laat was...hij heeft haar ws toen dus nog wel gezien, maar daarna niet meer, voor zover ik weet

kan wezen dat ik iets verkeerd zeg, maar ik heb het ook maar van 'horen zeggen'

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 15 mar 2007 19:18

Herbert Jan heeft weer een leverbloeding gekregen en is zeer ernstig ziek. Hij is woensdagavond geopereerd. Verder heeft hij veel botbreuken voor zover ik weet. Hij heeft zijn zusje niet gezien meer gezien dacht ik.
Na het ongeluk was hij niet bij zijn echte bewustzijn (aldus een brandweerman), de begrafenis is o.a. voor hem gefilmd.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 15 mar 2007 19:32

Memmem schreef:Herbert Jan heeft weer een leverbloeding gekregen en is zeer ernstig ziek. Hij is woensdagavond geopereerd. Verder heeft hij veel botbreuken voor zover ik weet. Hij heeft zijn zusje niet gezien meer gezien dacht ik.
Na het ongeluk was hij niet bij zijn echte bewustzijn (aldus een brandweerman), de begrafenis is o.a. voor hem gefilmd.

oké

tis namelijk een kameraad van me as zwager en die gaf afgelopen zondag wel aan dat het wel aardig ging.... maar van dit laatste was ik nog niet op de hoogte.... niet dat dat iets veranderd in zijn situatie....

zo kwetsbaar is het leven.... het leven hangt aan een zijden draadje...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 15 mar 2007 19:36

Wow heftig zeg!!! Gebed is daarom zeker niet overbodig voor hem en zijn familie!

kuikentje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kuikentje » 15 mar 2007 22:40

Memmem schreef:Herbert Jan heeft weer een leverbloeding gekregen en is zeer ernstig ziek. Hij is woensdagavond geopereerd. Verder heeft hij veel botbreuken voor zover ik weet. Hij heeft zijn zusje niet gezien meer gezien dacht ik.
hij heeft wel een foto van zijn zusje gezien toen ze in de kist lag...
Probeer niet Gods hand vast te pakken, maar leg je hand in de Zijne

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 16 mar 2007 16:31

*Annette* schreef: [knip] de Driestar in Gouda [knip]

Nee, Bert zat op de Gomarus in Gorichem.
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Maaike

Berichtdoor Maaike » 17 mar 2007 13:13

Andréa B. schreef:

Daar ging het niet over. Het ging erover dat er eerst een jongen zelfmoord pleegt, en vervolgens een meisje verongelukt.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 17 mar 2007 19:09

.....Aan het kindje van een oud-klasgenoot van me. Het kindje werd na 25 weken geboren en na ongeveer 1,5 weken geleefd te hebben, moesten de ouders afscheid van haar nemen..... Ze woog maar 1,5 pond.

Ouders, sterkte!!!!
Afbeelding

CGK<3
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor CGK<3 » 20 mar 2007 08:59

...Bart, vriend, klasgenoot, vandaag een jaar geleden overleden op wereldreis in Argentinie.

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 28 mar 2007 15:42

Maaikje schreef:
Andréa B. schreef:

Daar ging het niet over. Het ging erover dat er eerst een jongen zelfmoord pleegt, en vervolgens een meisje verongelukt.

Oh.. :oops: Niet goed gelezen denk ik....
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

marilyn
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor marilyn » 28 mar 2007 18:00

Weet iemand hoe het nu met Herbert Jan gaat?
hoor er al een tijdje niets meer van!

Terug naar “Archief”