Lijkt me duidelijk toch?paprikameisje2 schreef:kuikentje schreef:verder wil ik aan de broer denken van het meisje, die nog in het ziekenhuis ligt en in slaap gehouden wordt, niet meer wil vechten voor zijn leven na dit ongeluk...
huh????
Moderator: Moderafo's
CGK<3 schreef:Lijkt me duidelijk toch?paprikameisje2 schreef:kuikentje schreef:verder wil ik aan de broer denken van het meisje, die nog in het ziekenhuis ligt en in slaap gehouden wordt, niet meer wil vechten voor zijn leven na dit ongeluk...
huh????
Memmem schreef:Herbert Jan heeft weer een leverbloeding gekregen en is zeer ernstig ziek. Hij is woensdagavond geopereerd. Verder heeft hij veel botbreuken voor zover ik weet. Hij heeft zijn zusje niet gezien meer gezien dacht ik.
Na het ongeluk was hij niet bij zijn echte bewustzijn (aldus een brandweerman), de begrafenis is o.a. voor hem gefilmd.
hij heeft wel een foto van zijn zusje gezien toen ze in de kist lag...Memmem schreef:Herbert Jan heeft weer een leverbloeding gekregen en is zeer ernstig ziek. Hij is woensdagavond geopereerd. Verder heeft hij veel botbreuken voor zover ik weet. Hij heeft zijn zusje niet gezien meer gezien dacht ik.
Na het ongeluk was hij niet bij zijn echte bewustzijn (aldus een brandweerman), de begrafenis is o.a. voor hem gefilmd.
Maaikje schreef:Andréa B. schreef:*Annette* schreef: [knip] de Driestar in Gouda [knip]
Nee, Bert zat op de Gomarus in Gorichem.
Daar ging het niet over. Het ging erover dat er eerst een jongen zelfmoord pleegt, en vervolgens een meisje verongelukt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten