Cadeautje

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

dorine88

Cadeautje

Berichtdoor dorine88 » 26 mar 2007 17:34

Ik had 2 vraagjes:

1. Wat is een leuk cadeau om aan mijn vriend te geven voor zijn verjaardag. Ik vind het moeilijk om iets te bedenken en hij weet het zelf ook niet. Maar het cadeau moet wel een persoonlijk tintje hebben...

2. Wat kan ik aan mijn vriend voor mijn verjaardag vragen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 mar 2007 17:46

Je zou samen kunnen gaan bungeejumpen. :)

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 26 mar 2007 17:51

Aragorn schreef:Je zou samen kunnen gaan bungeejumpen. :)

In combinatie met je sig ziet deze optie er erg grappig uit, maar dat is gruwelijk offtopic heheh.. :mrgreen:
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 26 mar 2007 17:55

Johanne schreef:
Aragorn schreef:Je zou samen kunnen gaan bungeejumpen. :)

In combinatie met je sig ziet deze optie er erg grappig uit, maar dat is gruwelijk offtopic heheh.. :mrgreen:

Wat is sig? :oops:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 mar 2007 17:56

Ghe, nu je het zegt, inderdaad.. 8)

Maar dan ben ik mijn sig iig wel trouw gebleven, want ik heb het een keer cadeau gegeven en het is best grappig om samen te doen. :)

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Re: Cadeautje

Berichtdoor janneman83 » 26 mar 2007 17:59

:muhahaha:

dorine88 schreef:Ik had 2 vraagjes:

1. Wat is een leuk cadeau om aan mijn vriend te geven voor zijn verjaardag. Ik vind het moeilijk om iets te bedenken en hij weet het zelf ook niet. Maar het cadeau moet wel een persoonlijk tintje hebben...

Mss is het handig om dan ook wat te vertellen over hem als het een persoonlijk tintje moet hebben. Is het een hells angels type of is het een studie bol??? c|:)
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 mar 2007 18:01

Heerlijk lastig altijd ;)

Ik kreeg voor mij verjaardag kaartjes voor de musical van the lion king. Was echt het gaafste dat hij mij kon geven, we zijn er toen samen naartoe geweest. Maar dat is wel giga duur, das een beetje jammer.

Ik heb hem een fiets gegeven, gewoon omdattie die nodig had.
Verder vind ik het ook altijd lastig hoor. Ik kreeg van hem ook een bos rozen, maar da's zo standaard.
Toen we een half jaar hadden kreeg ik een gouden kettinkje, maar zoiets moet een verassing zijn, dat vraag je niet voor je verjaar dag ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 26 mar 2007 18:05

nou die kaartjes van een musicul vind ik persoonlijk erg leuk. Wij sparen het geld op om zoeiets te doen.

tja, het is ook een beetje wat je persoonlijk leuk vind. vind hij lekker eten leuk? dan is het leuk om te koken voor hem ofzow?

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 mar 2007 18:05

Dingen om (samen) te doen zijn vaak idd wel leuker/origineler/persoonlijker dan standaard cadeaus als boeken of cd's. :)

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 26 mar 2007 18:05

janneman83 schreef::muhahaha:

dorine88 schreef:Ik had 2 vraagjes:

Mss is het handig om dan ook wat te vertellen over hem als het een persoonlijk tintje moet hebben. Is het een hells angels type of is het een studie bol??? c|:)

Nou hij is meer het type studiebos dan een hells angel, houdt veel van lezen, discusseren, en van mij ;)
Verder heeft hij net een nieuw huis maar daar heeft hij alles wat hij nodig heeft al.

@ MissF:"Kaartjes voor een musical zijn wel erg leuk, maar dus erg duur, bij elkaar al bijna 100 euro... Misschien heeft er iemand nog musicalkaartjes over! :P gheghe
Ik heb ook een erg leuk kettinkje gezien en dat heb ik m ook wel verteld dus wie weet... :lol:

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 26 mar 2007 18:15

samen iets leuks gaan doen is denk ik idd wel een speciaal cado wat hij de volgende dag nog wel zal weten wat hij van je gekregen hebt :-)
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 26 mar 2007 18:17

Mijn lief wilde alleen maar boeken voor zijn verjaardag, die alleen via internet te krijgen zijn. Dus ik heb geen cadeautje gekocht, maar heb hem mee uit eten genomen en naar de bioscoop. Voor mijn verjaardag wist hij ook niets te verzinnen, dus heeft hij meebetaald aan iets wat ik zelf had bedacht... maar dat vond ik wel saai.

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 26 mar 2007 18:18

Haha, zou wel leuk zijn als hij weet wat ik m gegeven heb ;)

Maar voor hem koken is wel een leuk idee... en dan gewoon een klein persoonlijk cadeautje. :)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 mar 2007 18:21

dorine88 schreef:Nou hij is meer het type studiebos dan een hells angel, houdt veel van lezen, discusseren, en van mij ;)

Als hij van jou houdt kun je hem natuurlijk een fotoshoot van jezelf geven.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 26 mar 2007 18:52

Hangt idd wel erg van je budget af. Toen we nog samen werkten en niet getrouwd kreeg ik gouden ketting, een keer een gouden ring, een keer mijn glasservice en een keer een fotocamera. Hem heb ik eens een autoradio, een velg (ja, eentje maar..) en ook een keer een ketting ofzo gegeven. Tegenwoordig kopen we soort nuttige dingen als een tondeuse of zoiets. Of een boek of een stapel cd's via Refoweb's marktplaats 8)

Terug naar “Archief”