Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Over respect gesproken trouwens; Geen ruzie maken in het bijzijn van visite oid. Ik vind het echt respectloos als stellen elkaar afkraken terwijl de huiskamer vol zit. Een meningsverschil, allah, maar vecht het dan uit als je samen bent. Goed, ik heb geen relatie, maar God behoede me daarvoor, mocht ik die krijgen.
jamillah schreef:Smurffie schreef:Over respect gesproken trouwens; Geen ruzie maken in het bijzijn van visite oid. Ik vind het echt respectloos als stellen elkaar afkraken terwijl de huiskamer vol zit. Een meningsverschil, allah, maar vecht het dan uit als je samen bent. Goed, ik heb geen relatie, maar God behoede me daarvoor, mocht ik die krijgen.
Ghehe, spreek voor zulke situaties (die komen er, wat ik je brom) een wachtwoord af. Wij hebben bijvoorbeeld (ik noem deze hier bij wijze van uitzondering): "Neem nog een slokkie!!!". Hiermee maken we elkaar duidelijk dat we het er later nog wel over hebben. En ik moet zeggen, het werkt! Het noemen van het 'wachtwoord' neemt al 90% van de irritatie van het moment weg
.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten