waar ik gisteren wel aan gedacht hebt om hier neer te zetten was dat het mij idd ook wel verstandig leek voor haar om daarin (qua het seksuele) ook hulp bij de spychiater te zoeken. nu ik en jullie de rest van het verhaal ook weten.
Ik jullie vragen om jullie mening daarin en waarom jullie dat denken. K'zal der wel bij vertellen dat me vriendin het seksuele erg gevoelig is. Daarom heeft die man natuurlijk ook zo ver kunnen gaan.
nu ik terug lees wat ik gisteren op geschreven "De vader van haar en mijn vriendin ( op vriendschappelijke basis dan ) en dat ze voor we verkering hadden er nog wel 2 jongens waren geweest" lijkt het net alsof ik bedoelde dat die vader op vriendschappelijke basis er mee bedoelde. zoals jullie hopelijk wel snappen bedoelde ik die vriendin daar mee. dat het ook een vriendin van mij is maar dat ik maar met 1 pers wat heb.
Die man heeft dus wel haar borsten lopen te masseren enz
Wat die man betrefd zit me nog steeds niet lekker en me vriendin betrefd ook niet en niet te vergeten me gewone vriendin. Die heeft het er ook wel moeilijk mee dat haar vader dat met haar vriendin gedaan heeft. Ze durft nu bijna geen vriendinnen meer mee naar huis te nemen.
Ik heb gisteren dus nog een poosje met me gewone vriendin en met me echte vriendin lopen praten over hoe nu verder. Daaruit bleek dat we alle 3 persoonlijke reden hadden om bij het gesprek te zijn en om het niet alleen te horen van de ander hoe het gesprek verlopen is. Ik zelf zal waarschijnlijk het gesprek met hem gaan openen en in de hoofdlijnen gaan voeren maar dat ligt er ook aan hoe het gesprek verloopt. We hopen alle 3 dat hij tot inkeer komt en zen oprechte spijt zal gaan betuigen en dat hij het alles weer goed zal gaan maken wat hij ons alle 3 aan gedaan heeft. (en wie weet nog meer mensen). Om hem een goede kans te geven zullen we hem het huis uitlokken met een smoesje zodat zijn vrouw er verder niks achter zal gaan zoeken zodat hij ook echt de mogenlijkheid ook echt krijgt om het goed te maken en z'en gezin te redden van de ondergang.
Het kan helaas wel 2 kanten op gaan. Eigenlijk 3 kanten op. Hij ziet in dat hij fout is geweest en wat ie ons aangedaan heeft. Of dat hij smoesjes gaat proberen te verzinnen wat zijn normale doen van zaken is. (altans dat zij zijn dochter tegen me.) Of hij voelt zich aangevallen en bouwt een muur omzich heen. (door middel van een tegen aanval???) Ik zelf zal zo direct mogenlijk tegen hem zijn zodat het voor hem moeilijker wordt om smoesjes te verzinnen zeker als die andere 2 er ook bij zijn. Door dat ik waarschijnlijk zeer direct zal zijn en geen omwegen zal nemen is de kans wel groter dat hij zich aangevallen zal gaan voelen en zich zal afsluiten voor ons. Als het laatste geval zal gebeuren dan zal ik denk hem de gevolgen van zijn daden laten ondervinden. Daar worden we alle 3 niet echt beter van maar ik denk ook niet dat ik hem zo ongestrafd rond kan laten lopen zodat hij zich bij de eerst volgende keer zich niet zal bedenken en het niet laten om weer te gaan doen. Bij me vriendin of bij iemand anders. Met die gedachten zal ik niet kunnen leven. Mss zijn er nog mensen met eventuele suggesties???
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.