Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 23 feb 2007 15:25

1 kg doet het hem toch niet? Als je die hebt door een weekje vakantie is-ie er ook zo weer af als je gewoon ff niet snoept en gezond gaat eten. Toch?

Wolkje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Wolkje » 23 feb 2007 15:27

Ik ben nog aan het bedenken wat ik ga doen aan mijn gewicht.
Ik weet van me zelf dat ik meer moet bewegen en minder tussendoortjes moet eten. dus als ik nou gewoon daar eens mee begin!?
Kga in lek geval morgen nieuwe wandelschoenen halen, echt van die stampers heerlijk! dan is de stap misschien minder groot om gewoon lekker een eind te gaan lopen.

flower86
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor flower86 » 23 feb 2007 15:32

1 kg valt inderdaad nog best mee hoor! Ik schommel voortdurend...lekker vermoeiend :P
Maar goed, aan de andere kant: het is een kwestie van bijhouden.
De ene week gaat het bij mij ook veel beter dan de andere week. Ligt vast aan mn zelfdiscipline :P

Maarre: ik ben ontzettend positief wat weight watchers betreft!! Je leert gewoon een gezond eetpatroon aan, en je kunt lekker varieren!
Ik ben nu ruim 1,5 jaar netjes op gewicht! En ik wil noooooooit meer terug.
Ben n ander mens geworden!
Ik had kledingmaat 48/50....en nu gemiddeld 40 (soms 38, soms 42...ligt eraan)
Alle kleding toen rigoureus weggedaan, dat kostte me ook absoluut geen moeite want ik kreeg er megaleuke kleding voor terug!
Vroeger droeg ik nooit korte rokjes....nu superveel. Ze hebben in elke winkel mn maat. Echt ontzettend lekker!
Als ik me nog weleens onzeker over mezelf voel, kijk in naar die foto's van toen. En dan zeg ik tegen mezelf: wat zit je nou te zeuren mens...helpt enorm :)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 23 feb 2007 15:59

flower86 schreef:1 kg valt inderdaad nog best mee hoor! Ik schommel voortdurend...lekker vermoeiend :P
Maar goed, aan de andere kant: het is een kwestie van bijhouden.
De ene week gaat het bij mij ook veel beter dan de andere week. Ligt vast aan mn zelfdiscipline :P

Maarre: ik ben ontzettend positief wat weight watchers betreft!! Je leert gewoon een gezond eetpatroon aan, en je kunt lekker varieren!
Ik ben nu ruim 1,5 jaar netjes op gewicht! En ik wil noooooooit meer terug.
Ben n ander mens geworden!
Ik had kledingmaat 48/50....en nu gemiddeld 40 (soms 38, soms 42...ligt eraan)
Alle kleding toen rigoureus weggedaan, dat kostte me ook absoluut geen moeite want ik kreeg er megaleuke kleding voor terug!
Vroeger droeg ik nooit korte rokjes....nu superveel. Ze hebben in elke winkel mn maat. Echt ontzettend lekker!
Als ik me nog weleens onzeker over mezelf voel, kijk in naar die foto's van toen. En dan zeg ik tegen mezelf: wat zit je nou te zeuren mens...helpt enorm :)

Wat een heerlijk posi verhaal! :P

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 24 feb 2007 16:36

Ik ben net terug ook Duitsland, was echt super leuk maar ik ben bang dat de weegschaal het niet zo leuk vind.

Allemaal van die lekkere ontbijtjes enzo ''s ochtends.
En dan niet over het avondeten te beginnen.
Maar het is ook wel weer eens lekker om je eigen weer eens helemaal vol te '''vreten" :( :wink: .

maja
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor maja » 26 feb 2007 10:12

Hallo Hallo

Hier ben ik ook weer eens..
Ik ben ook een weekje op vakantie geweest naar Tsjechie..
(T'was heerlijk :wink: )
Ik heb de hele week wel op me points gelet!!
En... ik ging net wegen en ben niets aangekomen super!!
Ik heb nog nooit een vakantie gehad waarmee ik niet aangekomen ben!!
nu in totaal vanaf 1 januari 11 kilo eraf en ga weer hard verder!! :D
Vol goede moed!!

Julie ook allemaal heel veel succes!!
als je me zoekt, ik ben in de wolken!!

loesje

- 33,3 kg

marliesje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor marliesje » 26 feb 2007 11:39

hallo,

ik was vorig jaar heel zwaar, maar sinds de tijd dat m'n broertjes en zusjes en klasgenootjes er wat van zeiden, is er meer dan 15 kg af gegaan :roll: endat niet doordat ik zelf wou afvallen! nu zegt niemand er meer iets van, maar toch val ik nog steeds af!voor mijn idee heel vaag, weet iemand misschien hoe dit komt?

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 26 feb 2007 11:56

marliesje schreef:hallo,

ik was vorig jaar heel zwaar, maar sinds de tijd dat m'n broertjes en zusjes en klasgenootjes er wat van zeiden, is er meer dan 15 kg af gegaan :roll: endat niet doordat ik zelf wou afvallen! nu zegt niemand er meer iets van, maar toch val ik nog steeds af!voor mijn idee heel vaag, weet iemand misschien hoe dit komt?

Hmmm, eet je nog wel genoeg? Sta je onder stress? Hoe voel je je erbij?
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

marliesje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor marliesje » 26 feb 2007 12:01

Funlover schreef:
marliesje schreef:hallo,

Hmmm, eet je nog wel genoeg? Sta je onder stress? Hoe voel je je erbij?

Ik heb never mn eetpatroon aangepast!(in dit jaar dan)
ik voelde me erg rot onder die reacties. maar stress? niet dat ik weet!
wel een aantal dingen meegemaakt dit jaar die dingen, ver weggestopt, weer boven deden komen :|

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 26 feb 2007 12:12

marliesje schreef:Ik heb never mn eetpatroon aangepast!(in dit jaar dan)
wel een aantal dingen meegemaakt dit jaar die dingen, ver weggestopt, weer boven deden komen :|

At je extreem veel dan dat je zo zwaar was?
Misschien ben je onbewust meer gaan bewegen of meer energie gaan verbruiken. Ook de factoren dat je wat dingen hebt meegemaakt kunnen maken dat je per ongeluk minder bent gaan eten en meer energie vraten.
Of het kan met de verandering van je lichaam te maken hebben. Ik weet niet hoe oud je bent??

Voel je je er wel goed bij?

marliesje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor marliesje » 26 feb 2007 12:41

Funlover schreef:
marliesje schreef:Ik heb never mn eetpatroon aangepast!(in dit jaar dan)

At je extreem veel dan dat je zo zwaar was?
Misschien ben je onbewust meer gaan bewegen of meer energie gaan verbruiken. Ook de factoren dat je wat dingen hebt meegemaakt kunnen maken dat je per ongeluk minder bent gaan eten en meer energie vraten.
Of het kan met de verandering van je lichaam te maken hebben. Ik weet niet hoe oud je bent??

Voel je je er wel goed bij?

ik ben 15. Ik at niet niet extreem veel, gewoon zoals een normaal mens!
goed voel ik me er bepaald niet bij! volgens de huisarts moest ik nu meer eten, maar ik kan niet meer op dan dat ik nu eet :roll:
vaaaag

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 26 feb 2007 12:44

marliesje schreef:ik ben 15. Ik at niet niet extreem veel, gewoon zoals een normaal mens!
goed voel ik me er bepaald niet bij! volgens de huisarts moest ik nu meer eten, maar ik kan niet meer op dan dat ik nu eet :roll:
vaaaag

Mm idd heel vaag verhaal. Maar tkan nu gewoon zijn dat je verder aant ontwikkelen bent en dat je meer de lucht in groeit i.p.v. de breedte. Probeer langzamerhand steeds meer te eten iig. Dan kan je meer op...!
Maar wel lastige situatie!
Ik weet niet wat je bmi is. Kan je kijken op www.online-fit.nl dan weet je of je genoeg weegt....!!!

marliesje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor marliesje » 26 feb 2007 13:05

Funlover schreef:
Mm idd heel vaag verhaal. Maar tkan nu gewoon zijn dat je verder aant ontwikkelen bent en dat je meer de lucht in groeit i.p.v. de breedte. Probeer langzamerhand steeds meer te eten iig. Dan kan je meer op...!
Maar wel lastige situatie!
Ik weet niet wat je bmi is. Kan je kijken op www.online-fit.nl dan weet je of je genoeg weegt....!!!

21,1 dus dat zit wel snor..nog wel :wink: en wat betreft mn lengte.. ik groei al 2 jaar niet meer :lol:

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 26 feb 2007 13:35

marliesje schreef:21,1 dus dat zit wel snor..nog wel :wink: en wat betreft mn lengte.. ik groei al 2 jaar niet meer :lol:

Dan zou ik me er niet te druk overmaken, en goed in de gaten houden hoeveel je nog afvalt...!
En ik weet het ook niet meer dan :wink:
Succes ermee iig!!

marliesje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor marliesje » 26 feb 2007 13:39

Funlover schreef:
marliesje schreef:21,1 dus dat zit wel snor..nog wel :wink: en wat betreft mn lengte.. ik groei al 2 jaar niet meer :lol:

Dan zou ik me er niet te druk overmaken, en goed in de gaten houden hoeveel je nog afvalt...!
En ik weet het ook niet meer dan :wink:
Succes ermee iig!!

ik maak me dr ook niet echt druk om, maar kvond het zo vaag
kvind het stiekem wel heel handig om af te vallen zonder dat je er wat aan doet :wink:
jij bdankt iig :lol: !!

Terug naar “Archief”