Als het een huilbaby zou zijn weet ik niet of ik het nog wel zo leuk zou vinden hoor, maar toch hou je van zo'n kleintje, hoeveel dat is niet te omschrijven

Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:ik hoor nu wel iedereen praten over die kleine schattige kindertjes....
maar die babytjes worden ook ouder.... pfff.. .lijkt me erg moeilijk een flink kind van 13 14 jaar... als ik kijk na wat ik zelf dee.....
sela schreef:'k dacht moeder worden.. neuh, daar ben ik niet goed in.
maar je weet hoe dat gaat binnen onze gezindte. je wordt het gewoon..
toch werd 'k een hele poos geen moeder.
straf van God?![]()
op een dag werd ik het geheel tot mijn verrassing toch.
je ziet meiden die echt moeder worden en meiden die er een leven naast hebben. dat is iets wat je zelf in de hand hebt. net wat je zelf de voorkeur geeft.
sela schreef:hmm.. ik laat me nu wel van een tere kant zien he. ken je dat niet. dat je met een kronkeltje denkt? zo had ik gisteren met een jongen nog een gesprek over de rode maan. als kind zat ik eens in de auto en zag dat de maan rood was. het vloog me naar de keel. 'nu komt God terug! en niemand in de auto heeft het door.' Er zijn dingen die indruk op je maken. hij had dat ook twee keer gehad..
sela schreef:hmm.. ik laat me nu wel van een tere kant zien he. ken je dat niet. dat je met een kronkeltje denkt? zo had ik gisteren met een jongen nog een gesprek over de rode maan. als kind zat ik eens in de auto en zag dat de maan rood was. het vloog me naar de keel. 'nu komt God terug! en niemand in de auto heeft het door.' Er zijn dingen die indruk op je maken. hij had dat ook twee keer gehad..
Debor@ schreef:Hihi, herkenbaar zeg! Ik heb echt superschattige neefjes en nichtjes, maar als ze janken of zo dan is het echt: hier heb je ze weer retour. Ik ben altijd blij als ze komen en soms ook best blij als ze weggaanHippieblijhoofd schreef:Ik heb altijd wel kinderen willen hebben, en toen ik een jaar of 13/14 was, was ik daar ook best erg mee bezig. Maar toen kregen mn broer & schoonzus een kindje, en sindsdien is dat heel erg over. Ik heb gezien dat kinderen krijgen helemaal niet alleen schattig en lief en leuk is, dat ik niet tegen huilende babies kan (weetje hóe zielig), dat het je leven behoorlijk op z'n kop kan gooien ed.
Toen is het een tijdje een verschrikking geweest voor me. Vreselijk, kínderen, ze zijn leuk als ze van iemand anders zijn en je ze mag knuffelen en ze je lief vinden enzo, maar fijn dat ze hun ouders elke nacht wakker houden en niet mij.
En nu vind ik babies wel weer leuk. Ik ben er ook wel handig in, in babies vasthouden, stil krijgen, verschonen. Maar nog steeds hoef ik voorlopig nog geen kinderen. Bovendien vind ik het wel een heel bizar idee, een méns ter wereld brengen. Ik vind het ook een hele verantwoordelijkheid... eng! *brr* Misschien ooit..
Ach, ook ooit... eerst maar eens een vent zoeken en daar heb ik ook nog steeds geen zin in
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten