Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
maja
Verkenner
Verkenner
Berichten: 69
Lid geworden op: 11 jul 2005 17:27
Locatie: H-I-Ambacht

Berichtdoor maja » 08 feb 2007 18:03

Ik vind jullie allemaal egt super goed je best doen!!!

Water drinken help bij mij echt heel goed als ik niet genoeg water drink zie ik ook dat ik minder afval. Je moet ook niet heel weinig calorieen gaan eten want dat werk ook niet. Je kan beter rond de 1500 zitten en dat 6 maanden volhouden dan dat je rond de 900 calorieen gaat zitten en je houd het maar 6 weken vol.

Ik ben nu in bijna 5,5 week 8,5 kilo afgevallen!!
als je me zoekt, ik ben in de wolken!!

loesje

- 33,3 kg

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 12 feb 2007 14:58

De afgelopen week ben ik 6 ons afgevallen. Ik merk al, dat het nu al minder snel gaat. Misschien maar goed ook, anders hou ik natuurlijk erg veel vel over...
Afbeelding

Gebruikersavatar
alie90
Verkenner
Verkenner
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 aug 2006 09:32
Locatie: echteld

Berichtdoor alie90 » 12 feb 2007 15:00

1 of 2 dagen vasten per week kan ook nog wel es heel goed helpen.. als je de volgende dagen je dan maar niet gaat volproppen dan.. :P

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 12 feb 2007 15:08

alie90 schreef:1 of 2 dagen vasten per week kan ook nog wel es heel goed helpen.. als je de volgende dagen je dan maar niet gaat volproppen dan.. :P


Ja, afvallen zál je wel, maar het lijkt me niet echt gezond. Je mist namelijk wel je vitaminen die je binnen moet krijgen. Doe mij maar Sonja! 8) :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
alie90
Verkenner
Verkenner
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 aug 2006 09:32
Locatie: echteld

Berichtdoor alie90 » 12 feb 2007 15:11

Ja, afvallen zál je wel, maar het lijkt me niet echt gezond. Je mist namelijk wel je vitaminen die je binnen moet krijgen. Doe mij maar Sonja! 8) :wink:[/quote]

Mwah sja.. je moet dr wat voor over hebben toch :wink:
Dat zal vast wel beter zijn, das alleen wel harstikke veel wat je dan eet toch.. :) heb ik het idee.. gebruik jij Sonja dan?

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 12 feb 2007 15:15

alie90 schreef:Mwah sja.. je moet dr wat voor over hebben toch :wink:
Dat zal vast wel beter zijn, das alleen wel harstikke veel wat je dan eet toch.. :) heb ik het idee.. gebruik jij Sonja dan?


Veel binnen krijgen? Nou nee, niet echt. Je krijgt gewoon binnen wat je nodig hebt op een dag. Ik ken genoeg mensen die gestopt zijn, omdat ze te weinig binnen kregen en daardoor zelfs flauw vielen. Gelukkig heb ik daar geen last van. Ik ben inmiddels met week 4 van boek 1 bezig ja. Hierna wil ik boek 1 nog een keer doen en dan overstappen op boek 2.
Afbeelding

Gebruikersavatar
alie90
Verkenner
Verkenner
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 aug 2006 09:32
Locatie: echteld

Berichtdoor alie90 » 12 feb 2007 15:16

HO heb ik iets gemist.. heeft ze al twee boeken gemaakt ? :)
Ik heb wel die ene voor jongeren enz. nou daar vind ik tog aardig wat in staan,, kan wel ietsies minder.. maar misschien is dat bij de volwassenen anders, zou kunnen :wink: en hoeveel weken heeft het boek?

sorrie voor de vage opbouw.. :oops:

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 12 feb 2007 15:18

Ik heb het boek voor kinderen en tieners niet gezien, maar daar schijnen wel meer dingen in te staan inderdaad. Voor volwassenen iets anders.
Het eerste boek heeft 9 weken en het tweede 12. Dus ik mag nog ff... :mrgreen:
Afbeelding

Gebruikersavatar
alie90
Verkenner
Verkenner
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 aug 2006 09:32
Locatie: echteld

Berichtdoor alie90 » 12 feb 2007 15:20

Daphne schreef:Ik heb het boek voor kinderen en tieners niet gezien, maar daar schijnen wel meer dingen in te staan inderdaad. Voor volwassenen iets anders.
Het eerste boek heeft 9 weken en het tweede 12. Dus ik mag nog ff... :mrgreen:


Ja oke.. dan begrijp ik nu ook misschien iets eerder waarom mijn schoonzusje gestopt is.. :)
hehe, en hoeveel is het gewicht dat je dan hoort kwijt te zijn dan. ? Misschien dat ik tog maar zoiets ga proberen, in plaats van mn eigen opgebouwde dieet.. dat eigenlijk niet zo gezond is voor iemand in de groei :P

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Berichtdoor *Annette* » 12 feb 2007 17:23

Ja oke.. dan begrijp ik nu ook misschien iets eerder waarom mijn schoonzusje gestopt is.. :)
hehe, en hoeveel is het gewicht dat je dan hoort kwijt te zijn dan. ? Misschien dat ik tog maar zoiets ga proberen, in plaats van mn eigen opgebouwde dieet.. dat eigenlijk niet zo gezond is voor iemand in de groei :P[/quote]

Wat voor dieet heb je zelf opgebouwd? Wat eet jij zoal? Ik ben ook aan het afvallen, maar gebruik hierbij ook geen sonja bakker dieet o.i.d. Heb zoiets van kan die boekjes wel aanschaffen, maar ik denk dat me ouders hier totaal niet mee akkoord zou gaan. En je zit dan met het eten wat zij 'voorschrijft'. Dat kan ik nooit aanpassen. Wat geeft zij aan als tussendoortjes?

Mijn moeder loopt bij een diëtse, dus ik kijk nog wel eens eventjes wat zij doet. Qua eten enzo. Volgens de diëtse eten wij als gezin, de warme maaltijd heel gezond, en kun je daar eigenlijks weinig aan veranderen. Mijn moeder krijgt af en toe wel eens zo'n papier waar n eetprogramma voor een week opstaat, maar qua warme maaltijd houd ze zich daar dan niet aan. Omdat ze gewoon kookt hoe ze het voorheen ook deed.

Iedereen veel succes ermee!

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 12 feb 2007 17:44

Ik val echt bijna niet meer af, maar goed. Zit in elk geval al stuuuuukken beter in m'n vel! :) Dat verder afvallen zal vanzelf wel weer komen - hoop ik.

Succes iedereen!

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 12 feb 2007 17:51

*Annette* schreef:Ik ben ook aan het afvallen, maar gebruik hierbij ook geen sonja bakker dieet o.i.d. Heb zoiets van kan die boekjes wel aanschaffen, maar ik denk dat me ouders hier totaal niet mee akkoord zou gaan. En je zit dan met het eten wat zij 'voorschrijft'. Dat kan ik nooit aanpassen. Wat geeft zij aan als tussendoortjes?


Mijn moeder doet ook mee, dus dat scheelt. En de rest van het gezin eet wat de pot schaft + vaak nog wat extra. Het ideale aan SB is, dat je tussendoortjes mag, zoals: kwark, yoghurt, ontbijtkoek, kruidkoek, speculaasje, fruit, japanse mix, enz. Dat maakt het voor mij makkelijk volhouden.
Trouwens, wij hebben het boek van de buurvrouw, die er zelf mee gestopt is, dus dat is mooi makkelijk... 8)
Afbeelding

Gebruikersavatar
alie90
Verkenner
Verkenner
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 aug 2006 09:32
Locatie: echteld

Berichtdoor alie90 » 13 feb 2007 08:22

Euh sja.. das een goeie :wink:
's ochtends een halve botherham met sandwichspread, smiddags idem, tussendoor water zoveel je wil.. en savonds probeer k zo weinig moeilijk te eten.. twerkt wel.. alleen probleem dat je de eerste week keihonger heb :cry: maja.. breakers schrijft sonja als goeie tussendoortjes voor toch? en liga evergreen.. (waarom dan niet de milkbreak! :wink:) en snelle jelle.. dr ZIJN wel gezonde dingen.. :P

@ Jannoek: welk dieet heb jij gedaan? of ben je aan het doen..

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Berichtdoor jamillah » 13 feb 2007 11:00

alie90 schreef:Euh sja.. das een goeie :wink:
's ochtends een halve botherham met sandwichspread, smiddags idem, tussendoor water zoveel je wil.. en savonds probeer k zo weinig moeilijk te eten.. twerkt wel.. alleen probleem dat je de eerste week keihonger heb :cry: maja.. breakers schrijft sonja als goeie tussendoortjes voor toch? en liga evergreen.. (waarom dan niet de milkbreak! :wink:) en snelle jelle.. dr ZIJN wel gezonde dingen.. :P


Heb je ook een streefgewicht?

boxy
Verkenner
Verkenner
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 aug 2006 13:20

Berichtdoor boxy » 13 feb 2007 12:05

jamillah schreef:
alie90 schreef:Euh sja.. das een goeie :wink:
's ochtends een halve botherham met sandwichspread, smiddags idem, tussendoor water zoveel je wil.. en savonds probeer k zo weinig moeilijk te eten.. twerkt wel.. alleen probleem dat je de eerste week keihonger heb :cry: maja.. breakers schrijft sonja als goeie tussendoortjes voor toch? en liga evergreen.. (waarom dan niet de milkbreak! :wink:) en snelle jelle.. dr ZIJN wel gezonde dingen.. :P


Heb je ook een streefgewicht?


dit klinkt niet echt gezond als je zo weinig eet. je stofwisseling gaat dan veel trager en op de duur krijg je last van vermoeidheidsklachten. je kunt beter tussendoor ook iets eten en hele boterhammen ipv een halve.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten