Geachte heer Amigo,
Hartelijk dank voor uw bericht met de melding van het niet kunnen bereiken van de site
www.travian.nl.
We hebben inmiddels een aanpassing gedaan in de lijst van Kliksafe en de site zou over een uur weer beschikbaar moeten zijn.
De site is bij het screenen in een verkeerde lijst gekomen. Onze excuses.
En een goed spel toegewenst.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Kliksafe
P. de Wolf
--------------------------------------------------------------------------------
Van: amigo [mailto:
the_man_amigo@hotmail.com]
Verzonden: dinsdag 6 februari 2007 18:52
Aan:
contentbeheer@kliksafe.nl
Onderwerp:
www.travian.nl
Lectoris Salutem Dicit,
Wat een klap kreeg ik te verwerken, van het een op het andere moment.
Ik ben een fervent travian-speler. Nou denken jullie 'Travian' ? wat is dat? kan je dat eten?
Wat het is ga ik uitleggen, eten kan je het trouwens niet.
Travian is een online game, wat je met honderden nee duizenden spelers over heel de wereld speelt.
Je begint als een dorpje van 3 populatie. En vanzelf sprekend moet jij ervoor zorgen dat dat groter word.
Het is een browser based MMOG. Dat zal ik ook nog in leken taal uit gaan leggen.
Browser based: In je internet explorer
MMOG : Multiplayer Online Game
Samengevat: Een game die je op je internet doet {dus je hoeft niks te downloaden}
De klap: Ik ben een aardig grote speler geworden. Het is niet bij een dorpje gebleven. Nee ik heb er nu 7.
Wat er nog meer bijkomt is dat ik medeleider ben van een grote alliantie.
Alliantie: Een alliantie of een bondgenootschap is een verdrag tussen staten, zakenpartners of individuen, omwille van een gemeenschappelijk voordeel.
Al met al ben ik heel belangrijk binnen Travian. Wat zie ik tot mijn verbazing als ik met enigsinds plezier na een
drukke werkdag achter mijn pc'tje duik? Stop! Toegang geblokkeert!
Volgens ooggetuigen ben ik wit weggetrokken en ben ik 5 minuten doodstil blijven zitten.
Mensen wat is dit nu?
www.travian.com doet het trouwens wel, maar dat terzijde.
Ik ben vleugellam, ik kan niks meer. En ik niet alleen, want ik ken een kleine 20 mensen, met kliksafe EN travian.
Mensen, gun ons na een drukke werkdag een pleziertje, en gooi die site weer open.
Vriendelijke groeten,
Amigo

Ik vloog over de wolken, naar een land hierver vandaan.....