Moderator: Moderafo's
leentje schreef:Gister was er nog niks aan de hand zeker want je was gewoon in de kerk, jaja je wordt in de gaten gehouden hoor
![]()
lammetje schreef:leentje schreef:Gister was er nog niks aan de hand zeker want je was gewoon in de kerk, jaja je wordt in de gaten gehouden hoor
![]()
Huh was jij er ook dan? Tis altijd zo druk, weet niet meer wie er wel en niet zijn hoor![]()
Maar hier dus nog steeds geen baby nee.... ja, in mn buikMorgen wordt ik iig gestript en ik hoop dat dát nu dus het laaste zetje geeft wat nodig is voor een natuurlijke bevalling. Heb dus echt geen zin om naar het zh te moeten voor inleiding... We zullen afwachten!
Ga vandaag boodschappen doen en boven maar wat opruimen/schoonmaken.
lammetje schreef:Het is nu 8 dagen 'over tijd', was vorige week zondag uitgerekend. Dus het valt eigenlijk nog wel mee, 1 weekje, maar iedereen die rond mij uitgerekend was is dus al bevallen.... dus dan gaat het toch wel wat lang duren... Maar onze tijd komt ook nog wel![]()
En leentje: dan ben je 4 maart zeker ook bij ons, als alles goed gaat wordt de kleine dan gedoopt. Maar moet het er wel eerst uit komen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten