want dan zou Hij de auteur van de zonde zijn. Bovendien staat dit nergens in de bijbel!
Zie Job 34:10:
Daarom, gij, lieden van verstand, hoort naar mij: Verre zij God van goddeloosheid, en de Almachtige van onrecht!
Moderator: Moderafo's
Toriso schreef:Nee hoor, een proeve van gehoorzaamheid eisen is geen zonde. Ook al weet je dat dit geen stand houdt. Mensen zijn niet als robots geschapen, maar als mensen met een vrije wil. God wil en zal uiteindelijk vrijwillig gediend worden. Is mijn inzicht...
Toriso schreef:Nee hoor, een proeve van gehoorzaamheid eisen is geen zonde. Ook al weet je dat dit geen stand houdt. Mensen zijn niet als robots geschapen, maar als mensen met een vrije wil. God wil en zal uiteindelijk vrijwillig gediend worden. Is mijn inzicht...
Hizkia schreef:want dan zou Hij de auteur van de zonde zijn. Bovendien staat dit nergens in de bijbel!
parsifal schreef:Hoe zien jullie in dit licht Amos 3:6 en Klaagliederen 3:37. Ik weet dat dit niet noodzakelijk ook op de val betrekking heeft, maar het geeft wel te denken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten