smurfin schreef:Maaikje schreef:Btw, Claar, dat Utrecht nou de lievelingsstad van Jaap en jou is, zegt niet dat ik het ook mooi vind heIk vinnet maar een stinkstad
wat?
Geen verkeerd woord over Utrecht hé!:shock:
Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:smurfin schreef:Maaikje schreef:Btw, Claar, dat Utrecht nou de lievelingsstad van Jaap en jou is, zegt niet dat ik het ook mooi vind heIk vinnet maar een stinkstad
wat?
Geen verkeerd woord over Utrecht hé!:shock:
Maaikje schreef:Clarabella Koe schreef:Dippie schreef:Maaikje schreef:Clarabella Koe schreef:Maaikje schreef:Ghehe. Ik ga in mn broek. Dat lijkt me nou wel eens leuk, ksta graag in de belangstelling he
Nounouuu... nooit gedacht dat je zo provocerend was
Nou begrijpen we elkaar tenminste![]()
![]()
Als je dan tog in de buurt bent, kom dan gelijk ff bij mij langs..!!
maar 7 min met de trein!! kom ik je bij t station afhalen..!
Trouwens, voor de rest is ook iedereen welkom hor
maar Majk moej doen!!:D
Nou, weet je, dat kan ik zo ook wel doenU vraagt, wij komen
Als k dan in Amersfoort ben, ik het vergeleken bij de rest van de reis een klein stukkie om in Houten te komen.
Maken we er dan ff een minimeeting van?Ik ben dan ook in Houten, en DesertRose natuurlijk ook
haha al ken ik july dan niet, je ben hartelijk welkom hor![]()
Ennuh.. majk: 7 min met de trein vanaf utr.. dus is vet kort!!Doen!!
Andrs make w dr dagj utr van.. is ook vet koel..
Dr zijn veel leuke dingen te doen in ons stadj![]()
Utrègg!!:D
Mss kom ik volgend weekend wel in Houten(nog ff vragen). Ga k van Erica dr aanbod gebruikmaken om daar te slapen, kan k mooi naar de zingkring. Of ga jij ook?
Denkertje21 schreef:Ik vind WEGWIJS zo ongelofelijk FOUT!
Het is de beurs (of noem het maar gewoon braderie) van de hebzucht, van het materialisme! Wat een graaizucht. Wat een reservaat. Dit is gewoon ergerlijk en vet zondig!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten