Moderator: Moderafo's
meschianza schreef:Volgens mij is het vooral de generatiekloof. Vroeger was het menens als en jongen met een meisje ''omging'' Nu is dat niet meer zo, maar veel oudere mensen (50+) moeten daat aan wennen. Tenminste, dat is mijn ervaring.
meschianza schreef:Volgens mij is het vooral de generatiekloof. Vroeger was het menens als en jongen met een meisje ''omging'' Nu is dat niet meer zo, maar veel oudere mensen (50+) moeten daat aan wennen. Tenminste, dat is mijn ervaring.
Atheist1984 schreef:Een hoop he. Iemand van 17 a 18 is geen kleuter meer. Die ouders horen zich er niet mee te bemoeien met wie ze omgaat.
MissF schreef:Atheist1984 schreef:Een hoop he. Iemand van 17 a 18 is geen kleuter meer. Die ouders horen zich er niet mee te bemoeien met wie ze omgaat.
Mwah, al is je kind nog zo oud, je kind blijft het. Ouders blijven bezorgd (als het goed is) en willen zich in sommige gevallen erg graag nog met keuzes van hun kind bemoeien. Alleen moeten ouders leren dat los te laten, en dat ontbreekt blijkbaar. Maar ik vind het wel normaal hoor, als je dochter 17 is, dat je zo af en toe nog ermee bemoeid. 17 is nog steeds puberleeftijd, waarop keuzes soms wat anders lijken dan ze in werkelijkheid zijn. Zelfs ik met mn 20 jaar ga af en toe nog naar paps en mams om raad, omdat ik het zelf ff niet meer weet.
Maar het gevaaris dat zij zich er cotinu mee bemoeien en het niet los laten en dat is denk ik niet goed
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten