Ik wil nog even denken aan de pleegouders van mn vader, die ik beschouwde als opa en oma..
Oma vorig jaar overleden, na een steeds meer afgezwakt lichaam
En opa dit jaar overleden, ook steeds zwakker..
Beide sterke mensen..
Ik mis jullie!
ik denk aan m'n buurman,,die op 10 december jarig zou zijn,,,
hij is ongeveer 3 jaar geleden overleden,,ongeveer anderhalve week voor zijn verjaardag...53 jaar jong is hij geworden,,,
ik beschouwde hem als m'n broer,,(aangezien ik zelf geen goede band heb met mijn 2 oudere broers),,
hij was zo lief...
Nog steeds voor iedereen GM. Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben, ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe
ik denk aan een oud klasgenoot van me welke gisteravond overleden is. hij is op zijn fiets van achteren aangereden door een auto, gelijk overleden, nog maar 19 jaar oud..
Mijn tante wordt woensdag begraven, mijn man is dan jarig. De verjaardag hebben we uitgesteld. Ik zit te denken om de oudste 2 kinderen mee te nemen naar de begravenis, ze zijn 9 en 6 jaar oud. Die van 6 is heel emotioneel ventje en ging gelijk huilen dat hij dat niet wilde, want hij vond het zo verdrietig en akelig. Zit nu beetje in dilemma. Hij is verder best slim en ik dacht: je moet ook leren dat het leven niet alleen spelen en plezier is. Ben er nog niet uit eigenlijk.