Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 18 okt 2006 22:44

Ik ga weer een poging wagen!!!!!

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 19 okt 2006 13:55

Sterkte alee lijners!!

Gebruikersavatar
Johanne
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1126
Lid geworden op: 13 sep 2002 22:41
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 25 okt 2006 15:26

Hmmm ik wil weer goed bezig gaan zijn.. alleen krijg ik t al bijna 2 weken niet meer voor elkaar.. steeds is er toch weer iets lekkers dat k dan toch weer ff op moet eten enzo.. ;)

Maar goed.. morgen ga ik weer gezond verder voorlopig... Ik post t hier maar ff, dan zit k er tenminste aan vast enzo.. ;)


Iedereen die verder bezig is enzo..: hoe gaat t ermee..? En veel succes natuurlich!
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"


-Narnia-

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 25 okt 2006 17:53

Ben ik weer!

Tgaat redelijk...Er is iig al 1 kilootje af 8) :mrgreen:
Nu de rest nog... :? :wink:

Maar dat gaat wel lukken...i hope...
Kheb nog wel steeds een erg hongerig gevoel. Vooral smorgens tegen 11en, smiddags tegen 4en en savonds tegen 9en.
Maar vol blijven houden!!

De rest ook allemaal succes verder!! :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 25 okt 2006 18:07

-6 en het gaat echt prima! :)

boxy
Verkenner
Verkenner
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 aug 2006 13:20

Berichtdoor boxy » 25 okt 2006 21:09

Jannoek schreef:-6 en het gaat echt prima! :)


He jannoek
echt goed zeg dat afvallen.
wat ik moeilijk vind is op gewicht blijven ik ben 10 kilo kwijt maar als ik niet uitkijk heb ik het er zo weer aan. bah.
dus lijn ik al een jaar met hier en daar een uitschieter. maar ik blijf wel op gewicht.
maar of ik zo door wil gaan????
de rest van de lijners echt succes

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 26 okt 2006 11:14

Johanne schreef:Hmmm ik wil weer goed bezig gaan zijn.. alleen krijg ik t al bijna 2 weken niet meer voor elkaar.. steeds is er toch weer iets lekkers dat k dan toch weer ff op moet eten enzo.. ;)

Maar goed.. morgen ga ik weer gezond verder voorlopig... Ik post t hier maar ff, dan zit k er tenminste aan vast enzo.. ;)


Iedereen die verder bezig is enzo..: hoe gaat t ermee..? En veel succes natuurlich!


Heel goed!!!!
Hier gaat het ook ff wat minder...het is zo lastig om niet te roken, en niet te eten!! :roll:

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Berichtdoor Funlover » 26 okt 2006 19:37

Johanne schreef:Hmmm ik wil weer goed bezig gaan zijn.. alleen krijg ik t al bijna 2 weken niet meer voor elkaar.. steeds is er toch weer iets lekkers dat k dan toch weer ff op moet eten enzo.. ;)


Zou het in de lucht zitten?!?
Ik kan ook weer ff moeilijk nee zeggen. Niet dat het bij mij geeft, maar ik merk het gewoon. Toch nog ff dat koekje, een hap taartje dit, wat m&ms's die bij de computer liggen, fruittella die ik in mijn zak vind. Snoep wat ik aangebroken krijg. Tijdje geleden zei ik nog nee :D
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Gebruikersavatar
Johanne
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1126
Lid geworden op: 13 sep 2002 22:41
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 27 okt 2006 01:52

Ach mn eerste dag heb ik goed volgehouden.. :D
Eierkoek, optimel chocoladevla, appel, groentensoep, bruin broodje met zaden, cola light.. ik vind t erg netjes.. en dit nu volhouden enzo heheh :)

Morgenochtend ga ik ontbijten met geblenderd fruit.. 8)
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"




-Narnia-

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 27 okt 2006 09:37

Funlover schreef:
Johanne schreef:Hmmm ik wil weer goed bezig gaan zijn.. alleen krijg ik t al bijna 2 weken niet meer voor elkaar.. steeds is er toch weer iets lekkers dat k dan toch weer ff op moet eten enzo.. ;)


Zou het in de lucht zitten?!?
Ik kan ook weer ff moeilijk nee zeggen. Niet dat het bij mij geeft, maar ik merk het gewoon. Toch nog ff dat koekje, een hap taartje dit, wat m&ms's die bij de computer liggen, fruittella die ik in mijn zak vind. Snoep wat ik aangebroken krijg. Tijdje geleden zei ik nog nee :D


Hmm en ik heb het tegengestelde. Ik heb in geen weken (oke, door de weeks) geen snoepje of koekje meer op. IN het weekend een stukje appeltaart. Maar door de weeks niks, en ik merk het amper.
Maargoed, de broodjes oude kaas zijn nog steeds te lekker en die zorgen er denk ik voor dat ik niet afval. En ik ben sinds gister met de pil begonnen, en daar schijn je ook dikker van te worden :(
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 27 okt 2006 14:48

MissF schreef:
Funlover schreef:
Johanne schreef:Hmmm ik wil weer goed bezig gaan zijn.. alleen krijg ik t al bijna 2 weken niet meer voor elkaar.. steeds is er toch weer iets lekkers dat k dan toch weer ff op moet eten enzo.. ;)


Zou het in de lucht zitten?!?
Ik kan ook weer ff moeilijk nee zeggen. Niet dat het bij mij geeft, maar ik merk het gewoon. Toch nog ff dat koekje, een hap taartje dit, wat m&ms's die bij de computer liggen, fruittella die ik in mijn zak vind. Snoep wat ik aangebroken krijg. Tijdje geleden zei ik nog nee :D


Hmm en ik heb het tegengestelde. Ik heb in geen weken (oke, door de weeks) geen snoepje of koekje meer op. IN het weekend een stukje appeltaart. Maar door de weeks niks, en ik merk het amper.
Maargoed, de broodjes oude kaas zijn nog steeds te lekker en die zorgen er denk ik voor dat ik niet afval. En ik ben sinds gister met de pil begonnen, en daar schijn je ook dikker van te worden :(


als je niet veel snoept kom je echt niet aan van de pil! Ik ben echt niks aangekomen toen ik begon, een half jaar geleden. Toen ik op m'n 15e begon met de pil kwam ik wel aan, maar toen snoepte ik er veel maar bij...
Ik begin volgende week met een nieuwe pil, 3fasen, ben benieuwd hoe dat gaat! Zitten meer hormonen in ofzo... m'n lichaam reageerde niet meer zo flex op de pil die ik nu gebruik... :?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 okt 2006 15:53

ik stop tijdelijk even met afslanken.. kword tch alleen maar dikker :mrgreen:

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 27 okt 2006 16:02

ik ben ook helemaal niks aangekomen van de pil ik val nu sinds september af terwijl ik er niks voor doe alleen mijn werk is veel zwaarder geworden en je krijg van demente mensen niks aangeboden van een snoepje of zo erg handig.
mensen die ik een paar weken niet zie roepen allemaal he je ben wel afgevallen doet je wel goed :lol:
terwijl het niet perse hoeft afvallen voor mezelf want zit zoals altijd heerlijk in mijn vel!

suc6 allemaal verder

Gebruikersavatar
Leilah
Sergeant
Sergeant
Berichten: 476
Lid geworden op: 20 jul 2003 22:00
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 27 okt 2006 17:05

Ik heb een jaar of 7 de pil geslikt en ben er nooit door aangekomen, heb zelfs 4 verschillende gehad maar dikker worden, niks van gemerkt.
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 27 okt 2006 17:37

Naja, dat hoop ik dan maar :)
Want dan zou ik best wel balen, maargoed, als het wel zo is, dan moet ik dr maar mee leven :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 107 gasten