maar sorry kan je niet helpen..
ben niet getrouwd..
maarre suc6! positief zo een artikel

Moderator: Moderafo's
Gershwin schreef:Ah, kom op! Er zijn hier genoeg meisjes/vrouwen die in elk geval bewéren dat ze tegen seks voor het huwelijk zijn, hetgeen impliceert dat ze voor het eerst seks hadden in hun huwelijksnacht of kort daarna. Toon lef en doe je verhaal, als je je principes uit wilt dragen!
(Overigens sluit ik niet uit dat de TS al een paar pb's gehad heeft)
Gerdien B. schreef:Denkertje.. het gaat de Yes waarschijnlijk meer om de huwelijksnacht dan waarom je gewacht hebt het blad nog half kunnen herrineren van 10 jaar terug
Tja, misschien ís dat gewoon zo, kunnen we het algemene beeld gelijk even bijstellenKatlheen schreef:Tenzij het natuurlijk echt zo is, dat er geen mensen te vinden zijn die gewacht hebben....
Lalage schreef:btw ik las laatst een Yesin de bieb, daar stond een foto van een jongen met z'n vriendin en er stond bij: Henk weigert seks voor het huwelijk. Ik vond het verhaaltje niet zo geweldig, ernaast stond een meisje dat weigert vlees te eten. Tja.
TheShadow schreef:Lalage schreef:btw ik las laatst een Yesin de bieb, daar stond een foto van een jongen met z'n vriendin en er stond bij: Henk weigert seks voor het huwelijk. Ik vond het verhaaltje niet zo geweldig, ernaast stond een meisje dat weigert vlees te eten. Tja.
Neem je altijd de Yes mee naar de bieb?
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 31 gasten