Cisca schreef:marma schreef:Wie verteld me even hoe ik goed kan Quoten?!
Scrol even naar boven, daar heb ik het beschreven
Dit krijg ik dan dus. Zal misschien aan m'n pc liggen
Moderator: Moderafo's
marma schreef:Cisca schreef:marma schreef:Wie verteld me even hoe ik goed kan Quoten?!
Dat geld ook voor alle andere plekjesGershwin schreef:* Nomineert bovenstaande post tot beste opmerking van het topic *
Napoleon schreef:marma schreef:Cisca schreef:marma schreef:Wie verteld me even hoe ik goed kan Quoten?!
Je BBcode staat uit. als je linksboven in je beeld op Profiel klikt, staat waarschijnlijk "Gebruik altijd BBCode:" en die functie staat waarschijnlijk op "nee" als je dat wijzigt in ja, staat het goed. bij bovenstaand bericht heb ik het al gewijzigd.
marma schreef:Napoleon schreef:marma schreef:Cisca schreef:marma schreef:Wie verteld me even hoe ik goed kan Quoten?!
Je BBcode staat uit. als je linksboven in je beeld op Profiel klikt, staat waarschijnlijk "Gebruik altijd BBCode:" en die functie staat waarschijnlijk op "nee" als je dat wijzigt in ja, staat het goed. bij bovenstaand bericht heb ik het al gewijzigd.
Proberen...
Dan doet ze het niet, en heeft de man lekker pech. Of zij gaat eens naar de psychiater en praat met hem zodat ze van het weerzinwekkende gevoel af kan komen..marma schreef:Even voor de duidelijkheid: het is niet zo dat de man alléén gericht is op voeten. Dat is het ultieme zeg maar.
Voor mij is er geen verschil tussen masturbatie met de handen of zo. Deze vrouw vindt het weerzinwekkend, vernederend.
Als die man seks heeft omdat hij voeten zo lekker vind en voeten vervangbaar zijn door welke andere voeten dan ook... dan is er geen liefde en haalt hij maar een paspop.MrSokkie schreef:Raido schreef:Als ze niet WIL heeft de man niets te WILLEN, maar dat geld ook niet andersom.
Nee, misschien niet, maar ja, moeten die mensen dan wel bij elkaar blijven?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten