rosalie83 schreef:Ik kan er niks aan doen, maar ik geloof al dit soort verhalen dus echt niet! Dat je 'zo maar' een baby krijgt. Je kent je lichaam dan wel bar slecht, als je 9 maanden lang geen verschil merkt volgens mij! Dat kan toch niet?
Blijkbaar kan het toch wel, als ik het niet in mijn naaste omgeving mee had gemaakt zou ik waarschijnlijk ook moeite hebben met het te geloven. Maar nu heb ik het van dichtbij gezien en het kan dus echt.
Ze werd ook gewoon ongesteld, was niet dikker geworden (misschien een kilo of 2, maar dat stelt niks voor, ze droeg nog gewoon haar eigen kleren). Sommige baby's zijn ook heel rustig in de baarmoeder, en als dan ook nog de placenta ervoor ligt, kun je van de bewegingen niet veel vernemen.
Het is waarschijnlijk even schrikken, maar voor alles is een oplossing, een bedje ed. is ook weer zo geleend.
Toch lijkt het me wel leuker om het van te voren te weten, want ik heb echt heel erg van mijn zwangerschap genoten.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)