Zwanger

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

wat krijgen lammetje en vlieger?

meisje
43
65%
jongen
23
35%

Totaal aantal stemmen: 66

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 30 aug 2006 07:13

annvisser schreef:
paprikameisje2 schreef:
rosekapje schreef:Mijn nicht werd gewoon ongesteld

hier ken ik dus ook een aantal voorbeelden van!!!!

tgaat van kwaad tot erger hier :shock:

kijk, daarom hou ik nou niet van zulke verhalen..... straks moet ik ook nog op gaan letten ofzo..... :roll:

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 30 aug 2006 08:56

tweetietwee schreef:kijk, daarom hou ik nou niet van zulke verhalen..... straks moet ik ook nog op gaan letten ofzo..... :roll:

Ooit, toen ik al fietsende mn door de wind hoogopfladderende rok naar omlaag probeerde te halen riep er een bouwvarken: "Eej meissie, van de wind krijgie gien kindjies hor!"

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 30 aug 2006 09:03

Corine schreef:
tweetietwee schreef:kijk, daarom hou ik nou niet van zulke verhalen..... straks moet ik ook nog op gaan letten ofzo..... :roll:

Ooit, toen ik al fietsende mn door de wind hoogopfladderende rok naar omlaag probeerde te halen riep er een bouwvarken: "Eej meissie, van de wind krijgie gien kindjies hor!"

uhm nee, dat wist ik al :wink:

wel grappig overigens :)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 aug 2006 09:59

Ik kan er niks aan doen, maar ik geloof al dit soort verhalen dus echt niet! Dat je 'zo maar' een baby krijgt. Je kent je lichaam dan wel bar slecht, als je 9 maanden lang geen verschil merkt volgens mij! Dat kan toch niet?

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 30 aug 2006 11:29

lijkt mij ook.. maar als je niet dikker wordt lijkt het moeilijk. Maar ja.. toch moeilijk voor te stellen!
Afbeelding

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 30 aug 2006 13:23

rosalie83 schreef:Ik kan er niks aan doen, maar ik geloof al dit soort verhalen dus echt niet! Dat je 'zo maar' een baby krijgt. Je kent je lichaam dan wel bar slecht, als je 9 maanden lang geen verschil merkt volgens mij! Dat kan toch niet?

Blijkbaar kan het toch wel, als ik het niet in mijn naaste omgeving mee had gemaakt zou ik waarschijnlijk ook moeite hebben met het te geloven. Maar nu heb ik het van dichtbij gezien en het kan dus echt.
Ze werd ook gewoon ongesteld, was niet dikker geworden (misschien een kilo of 2, maar dat stelt niks voor, ze droeg nog gewoon haar eigen kleren). Sommige baby's zijn ook heel rustig in de baarmoeder, en als dan ook nog de placenta ervoor ligt, kun je van de bewegingen niet veel vernemen.
Het is waarschijnlijk even schrikken, maar voor alles is een oplossing, een bedje ed. is ook weer zo geleend.
Toch lijkt het me wel leuker om het van te voren te weten, want ik heb echt heel erg van mijn zwangerschap genoten.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 aug 2006 13:36

rosekapje schreef:
rosalie83 schreef:Ik kan er niks aan doen, maar ik geloof al dit soort verhalen dus echt niet! Dat je 'zo maar' een baby krijgt. Je kent je lichaam dan wel bar slecht, als je 9 maanden lang geen verschil merkt volgens mij! Dat kan toch niet?

Blijkbaar kan het toch wel, als ik het niet in mijn naaste omgeving mee had gemaakt zou ik waarschijnlijk ook moeite hebben met het te geloven. Maar nu heb ik het van dichtbij gezien en het kan dus echt.
Ze werd ook gewoon ongesteld, was niet dikker geworden (misschien een kilo of 2, maar dat stelt niks voor, ze droeg nog gewoon haar eigen kleren). Sommige baby's zijn ook heel rustig in de baarmoeder, en als dan ook nog de placenta ervoor ligt, kun je van de bewegingen niet veel vernemen.
Het is waarschijnlijk even schrikken, maar voor alles is een oplossing, een bedje ed. is ook weer zo geleend.
Toch lijkt het me wel leuker om het van te voren te weten, want ik heb echt heel erg van mijn zwangerschap genoten.

Nou OK, gesteld dat het kan, 'zomaar ineens' bevallen, dan nog heb ik zoiets van, je bent dus met iemand naar bed geweest! Of was je nichtje getrouwd?

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 30 aug 2006 14:04

Dat lijkt me echt erg! :shock: Naar mijn idee heb je die 9 maanden echt nodig ter voorbereiding.

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 30 aug 2006 14:06

Tlijkt me opzich wel grappig :P Bij een ander dan :wink:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 30 aug 2006 15:20

Van mij hadden die 9 maanden wel wat korter gemogen hoor :wink: Maar voor spullen ed en andere zaken die geregelt moeten worden is het iid wel handig!
Maarre hebben andere zwangeren ook last van misselijkheid smorgens, bij mij gaat het niet weg hoor! Ze zeggen dat het bij 3 maanden minder wordt, maar bij mij wordt het juist erger! Niet dat ik heel de ochtend aan het kotsen ben oid, maar een vervelend gevoel is het wel :? Achja ik heb het er wel voor over hoor :wink:

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 30 aug 2006 15:24

lammetje schreef:Van mij hadden die 9 maanden wel wat korter gemogen hoor :wink: Maar voor spullen ed en andere zaken die geregelt moeten worden is het iid wel handig!

Ik bedoelde meer psychisch. Dat je eerst met z'n tweeën bent en dat er dan een zo'n klein kindje bij komt.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 30 aug 2006 15:27

Ja dat is wel even wennen, maar ik heb daar geen 9 maanden voor nodig hoor :wink: Je weet dat het kan gebeuren en we wilden het ook heel erg graag! Dus je leeft er dan al naartoe eigenlijk...

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 30 aug 2006 16:08

Ja, ze was getrouwd (nog geen 9 maanden, maar goed :wink: ). Ze is trouwens nog steeds getrouwd, ze is wel ouder als mij hoor (dus ik ben eigenlijk haar nichtje).
@Lammetje, ik ben ook wel langer als 3 maanden misselijk geweest (en overgeven etc). maar ik denk zo tussen de 18 en 20 weken werd het bij mij minder.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 30 aug 2006 16:10

rosekapje schreef:Ja, ze was getrouwd (nog geen 9 maanden, maar goed :wink: ). Ze is trouwens nog steeds getrouwd, ze is wel ouder als mij hoor (dus ik ben eigenlijk haar nichtje).

OK, nou dat bedoel ik dus. Zij is dus voor haar huwelijk naar bed geweest, dan weet je toch ook dat je zwanger kunt zijn? Dat hou je dan toch ook in de gaten?!

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 30 aug 2006 16:14

rosalie83 schreef:
rosekapje schreef:Ja, ze was getrouwd (nog geen 9 maanden, maar goed :wink: ). Ze is trouwens nog steeds getrouwd, ze is wel ouder als mij hoor (dus ik ben eigenlijk haar nichtje).

OK, nou dat bedoel ik dus. Zij is dus voor haar huwelijk naar bed geweest, dan weet je toch ook dat je zwanger kunt zijn? Dat hou je dan toch ook in de gaten?!

Ze bleef toch gewoon ongesteld? Dan denk je niet dat je zwanger kunt zijn lijkt me..

Terug naar “Archief”