Bang voor verkering, how idiot!!:S

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 24 jul 2006 17:01

Hi girliegirl!
het topic is al aardig lang, ik heb het even doorgelezen. Hartstikke goed dat je naar therapie gaat, ook al durf je daar nog niet alles te zeggen.
Over ziek zijn: ik werkte een paar jaar bij een huiswerkinstituut en ik wist dat het moeilijk was om vervanging te vinden. De leerlingen die individueel les van me kregen werden afgebeld als ik me ziek meldde. Dus ik heb weleens met een paar pijnstillers op toch gewerkt. Maar als je dat doet, is het gevolg vaak dat je de volgende dag nog zieker bent. Wat ik bedoel te zeggen: je kunt beter 1 of 2 dagen thuis blijven dan dat je een hele week half ziek op je werk bent, want van werken word je iig niet beter. Kruip dan maar in bed. Als je ziek bent, ben je ziek, jammer dan voor je werkgever. Jij bent niet verantwoordelijk.
Dan nog iets anders. Je vindt het moeilijk om assertief te zijn. Ik heb ooit een cursus sociale vaardigheden gevolgd. Dat zal jouw problemen niet verhelpen ofzo, maar misschien is het fijn om met andere tieners te praten die het ook moeilijk vinden om bijvoorbeeld ruzie te maken of complimenten te geven of te zeggen waar het op staat. Het is maar een idee, doe ermee wat je wilt.

girliegirl
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor girliegirl » 28 jul 2006 11:03

Heey mensen,

enorm medankt voor de lieve dings die jullie zeggen om te helpen:) Ennew.. miss is zo'n curses sociale vaardigheden wel wat om wat assertiever te zijn.. Maar ik denk dat mijn problemen dieper liggen. Dat is tenminste wel wat mijn therapeute zegt..

Thnx 2 degenen die wat op mijn site gezet hebben (http://young_beauties.mysites.nl) heeft me heel goed gedaan, is erg lief en motiverend!.. Het is op dit moment zo moeilijk allemaal.. En vanaaf moet ik werken, ik voel me eigenlijk heel slap en weet dat het komt omdat ik al dagen nauwelijks gegeten heb.. Maar ik durf niet goed. Ik heb zo'n zin in wat lekkers (chocola oid) maar als ik dat doe kan ik strx niet meer stoppen omdat ik zo weinig heb gegeten n dan moet ik t r weer uitgooien en ben ik nog verder van huis.. Het is zoo rot! :cry:
Allen die hoop vestigen op de Heer: wees sterk en houd moed. (Psalm 31: 24)

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 28 jul 2006 21:58

Ik begrijp dat jullie over meer dingen willen praten, maar we gaan zo erg van het oorspronkelijk bedoelde onderwerp af. Dus vanaf nu weer on-topic.
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 jul 2006 22:52

girliegirl: dan start je toch met een cracker en spa? ;)

girliegirl
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor girliegirl » 29 jul 2006 14:07

mystery schreef:Ik begrijp dat jullie over meer dingen willen praten, maar we gaan zo erg van het oorspronkelijk bedoelde onderwerp af. Dus vanaf nu weer on-topic.

Jaa, je heb gelijk. Sorry hee..

Airke
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Airke » 29 jul 2006 14:54

Ik denk dat het onderschrift van Mystery wel ontopic is: Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.
Lijkt me wel een goed uitgangspunt...

girliegirl
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor girliegirl » 30 jul 2006 11:16

Airke schreef:Ik denk dat het onderschrift van Mystery wel ontopic is: Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.
Lijkt me wel een goed uitgangspunt...

haha, ja das waar.. Er zit heel veel waarheid in..

jnien

Berichtdoor jnien » 01 aug 2006 17:01

hey,
wel een heftig verhaal zeg...
Goeie tip dat onderschrift :)
Mooi gezegd!
heel veel suc6 en sterkte ermee verder!
GBU

Hendrik
Mineur
Mineur

Berichtdoor Hendrik » 01 aug 2006 22:56

girliegirl schreef:
Javaca schreef:Het is helemaal niet vreemd als je nog geen vriendje hebt (gehad). Ik kwam mijn eerste vriendin pas op m'n 18e tegen. Ze is de eerste, maar ook meteen de juiste... 8) :8>

Hihih ik ben ook 18 hoor!!! maar okeey.. miss hebben jullie een btje gelijk dat het niet zo gek is na wat ik heb meegemaakt, maar toch.. Het is irritant en ik schaam me er een btje voor. En bovendien vind ik dat ik me afschuwelijk aanstel.. maja.. ik zit er tochh een btje mee :roll:

Ik ben ook 18 en heb ook nog nooit verkering gehad, ik zit er zelf niet mee, maar sommige mensen zitten maar tegen je: Wordt het niet tijd voor verkering?

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 02 aug 2006 07:14

Hendrik schreef:
girliegirl schreef:
Javaca schreef:Het is helemaal niet vreemd als je nog geen vriendje hebt (gehad). Ik kwam mijn eerste vriendin pas op m'n 18e tegen. Ze is de eerste, maar ook meteen de juiste... 8) :8>

Hihih ik ben ook 18 hoor!!! maar okeey.. miss hebben jullie een btje gelijk dat het niet zo gek is na wat ik heb meegemaakt, maar toch.. Het is irritant en ik schaam me er een btje voor. En bovendien vind ik dat ik me afschuwelijk aanstel.. maja.. ik zit er tochh een btje mee :roll:

Ik ben ook 18 en heb ook nog nooit verkering gehad, ik zit er zelf niet mee, maar sommige mensen zitten maar tegen je: Wordt het niet tijd voor verkering?
Voel je niet gedwongen. Ik ken mensen die 24 waren toen ze voor het eerst verkering kregen. Het werd wel gelijk de verkering van hun leven.

Dat je er bang voor bent, tjah, dat komt misschien omdat je nog niet de 'ware' tegen ben gekomen, dus dat je niet precies weet wat het inhoud.

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 02 aug 2006 09:24

Het is niet zo erg dat je er bang voor bent, beter dan dat je er niet bang voor bent (en dus verkering na verkering hebt). Als je de échte goede jongen of het meisje tegenkomt, dan gaat het vanzelf goed hoor :D En vrijgezel zijn heeft ook zn charmes, toch?
Leeftijd zegt niks voor een relatie. Het is zelfs zo dat als je later verkering krijgt, je er beter over nagedacht hebt hoe je een relatie zou willen hebben. Dat weet je ook of je de goede vriend(in) hebt, de persoon die bij je past.
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 02 aug 2006 11:11

Hendrik schreef:Ik ben ook 18 en heb ook nog nooit verkering gehad, ik zit er zelf niet mee, maar sommige mensen zitten maar tegen je: Wordt het niet tijd voor verkering?

Mijn vriend was 25 toen hij met mij verkering kreeg,
Ik ben zijn eerste vriendin, wat ik stiekem wel leuk vind. :)

Hij is mijn nr. zoveel.. wat ik wel wat jammer vind.
Beter even wachten tot je er klaar voor bent, dan wat ik deed.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 02 aug 2006 15:37

Hendrik schreef:Ik ben ook 18 en heb ook nog nooit verkering gehad, ik zit er zelf niet mee, maar sommige mensen zitten maar tegen je: Wordt het niet tijd voor verkering?

Hmm, ik kreeg ook pas op mijn 22e voor het eerst (en hopelijk ook voor het laatst 8) ) verkering.
Afbeelding

Bertus87
Mineur
Mineur

Berichtdoor Bertus87 » 06 aug 2006 14:03

Ik herken het precies girlie, alleen is het bij mij om andere reden dat ik geen relatie wil, maar wat je zegt over fouten maken etcetera, en het hebben van iemand waar je alles kwijt kan. Dat herken ik wel, maar wat mij wel heeft geholpen, is dat een hele goeie hechte vriendschap ook heel veel kan geven, een vriend / vriendin waar je alles aan kwijt kan, kan je ook als praatpaal gebruiken. En waar ik me altijd een probeer vast te houden is:

"Wat de toekomst brenge moge, mij geleid des Heeren hand"

"Neem mijn hand in Uwe handen, en geleid mij als een kind"
" O, Lord we need forgiveness, we've wandered far away "

Terug naar “Archief”