ik ben wel bijna de hele zwangerschap misselijk geweest.. dat wasniet echt een pretje! ik hoop dat dat bij een volgende zwangerschap beter is!
Moderator: Moderafo's
babbeltje schreef:Ik heb ook het gevoel alsof ik de baby voel, maar zeker weten doe ik het niet, het blijven van die kleine zwakke schopjes.. het is zo'n apart en heerlijk gevoel!!
trijntjejohanna schreef:babbeltje schreef:Ik heb ook het gevoel alsof ik de baby voel, maar zeker weten doe ik het niet, het blijven van die kleine zwakke schopjes.. het is zo'n apart en heerlijk gevoel!!
heerlijk he om dat te voelen! ik hoop het ook snel weer te voelenmaar ja dan moet ik eerst wel weer zwanger worden en dat laat al een tijd op zich wachten.. helaas..
essieee schreef:trijntjejohanna schreef:babbeltje schreef:Ik heb ook het gevoel alsof ik de baby voel, maar zeker weten doe ik het niet, het blijven van die kleine zwakke schopjes.. het is zo'n apart en heerlijk gevoel!!
heerlijk he om dat te voelen! ik hoop het ook snel weer te voelenmaar ja dan moet ik eerst wel weer zwanger worden en dat laat al een tijd op zich wachten.. helaas..
Met borstvoeding heb je toch echt een verminderde kans
trijntjejohanna schreef:babbeltje schreef:Ik heb ook het gevoel alsof ik de baby voel, maar zeker weten doe ik het niet, het blijven van die kleine zwakke schopjes.. het is zo'n apart en heerlijk gevoel!!
lammetje schreef:Ben jij echt fulltime moeder?
Ik vind het zonde van mijn opl om opeens te stoppen met werken, zolang het kan wil ik wel minimaal 2 dagen in de week blijven werken, zou het volgens mij echt niet uithouden hele dagen thuis te zitten... iedereen van mijn vriendenkring werkt gewoon dus daar ga je overdag ook niet zomaar naartoe... wat moet je dan heel de dag doen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten