jos12 schreef:Het is vooral een principe kwestie. Het hoort ook zo te zijn
dat kerels betalen. Heb er wel moeite mee als een vrouw
op een terrasje betaald. Misschien heeft het ietsjes met echo
te maken maar toch .....
Inderdaad Jos, en btw

Moderator: Moderafo's
Bladluis schreef:ik vind dat dat hoort dat de jonge zoiets betaald .. al heb je net lkkr gegeten in een restaurant en je zegt tegen je vriendin schat kun jij ff betalen.. kun je niet maken als man zijnde..![]()
Debor@ schreef:Jij snapt het echt niet he?Flappie schreef:Zo is dat! We leven toch zeker in geëmancipeerde tijden? Dat betekent behalve de lusten óók de lasten
Smurffie schreef:Debor@ schreef:Jij snapt het echt niet he?Flappie schreef:Zo is dat! We leven toch zeker in geëmancipeerde tijden? Dat betekent behalve de lusten óók de lasten
Juischt, ik was daarnet té verontwaardigd om fatsoenlijk te reageren, maar mannen, wat emancipatie betreft hebben we het over carriere, níet over geld(Hoewel die 2 opzich wel te combineren zijn
)
Flappie schreef:Smurffie schreef:Debor@ schreef:Jij snapt het echt niet he?Flappie schreef:Zo is dat! We leven toch zeker in geëmancipeerde tijden? Dat betekent behalve de lusten óók de lasten
Juischt, ik was daarnet té verontwaardigd om fatsoenlijk te reageren, maar mannen, wat emancipatie betreft hebben we het over carriere, níet over geld(Hoewel die 2 opzich wel te combineren zijn
)
Mísschien snap ik het daarom juist wel té goed
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten