JialiKelly schreef:Ik drink eh.. meestal minstens 2 blikjes per dag.
Ben tegenwoordig wel overgestapt op Light, maar das waarschijnlijk nog niet heel goed![]()
Ben wel redelijk verslaafd geloof ik ja. Ach..

Je blijft er slank bij

Moderator: Moderafo's
essieee schreef:Nee, zeker niet zo handig,
Energiedrink...ik moet zeggen, ben nu 2 maanden clean..dronk het dagelijks...en kon niet meer zonder maar het was voor mij ook een echte cAloriebom!!!
JPtje schreef:Ik verwacht tegen die tijd dat wij rijp zijn voor het bejaardetehuis daar een grote fitnesszaal aanwezig zal zijn. En dat je dan bijna verplicht wordt om je slank en fit te trainen
JialiKelly schreef:We gaan later in het bejaardentehuis gewoon fijn samen energydrink tot ons nemen.
Al moet het met een rietje![]()
Hoeveel calorieën zitten er eigenlijk in?
Johanne schreef:essieee schreef:Nee, zeker niet zo handig,
Energiedrink...ik moet zeggen, ben nu 2 maanden clean..dronk het dagelijks...en kon niet meer zonder maar het was voor mij ook een echte cAloriebom!!!
Ah, de energydrink light heeft erg weinig calorieën.. ik vrees dat k van die verslaving nooit af ga komen heheh...
MrSokkie schreef:JPtje schreef:Ik verwacht tegen die tijd dat wij rijp zijn voor het bejaardetehuis daar een grote fitnesszaal aanwezig zal zijn. En dat je dan bijna verplicht wordt om je slank en fit te trainen
Nou, het is anders zeker voor ouderen belangrijk dat ze blijven bewegen. helpt tegen vanalles als spierafbraak, stijve gewrichten en botontkalking, plus dat het nog eens gezellig is ook. Mijn ouders sporten ook ineens een stuk meer sinds mijn vader met pensioen is; mijn vader heeft nogal overgewicht en op die leeftijden worden gezondheidsrisico's toch ineens een stuk acuter.
Bij mij op de sportschool lopen ook een paar stelletjes op leeftijd, en die zijn altijd reuze-gezellig om mee te kletsen tussen het trainen door. (Wel moet je altijd het gewicht op het leg-press-apparaat met zo'n 100 kg verzwaren als zij er voor je op hebben gezeten)
tweetietwee schreef:gewicht verzwaren? De oudjes trainen bij mij in de sportschool zonder gewicht...... ze hebben speciale toestellen en speciale middagen (die zijn het gezelligst, dus al sik kan ben ik er dan ook....)
JialiKelly schreef:Ik drink eh.. meestal minstens 2 blikjes per dag.
Ben tegenwoordig wel overgestapt op Light, maar das waarschijnlijk nog niet heel goed![]()
Ben wel redelijk verslaafd geloof ik ja. Ach..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten