afslanken (gesplitst)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 13 jun 2006 22:19

JialiKelly schreef:Ik drink eh.. meestal minstens 2 blikjes per dag.
Ben tegenwoordig wel overgestapt op Light, maar das waarschijnlijk nog niet heel goed 8)
Ben wel redelijk verslaafd geloof ik ja. Ach..

:lol: :lol:
Je blijft er slank bij :wink:

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 13 jun 2006 22:24

Neuh.
Ik heb gewoon echt een buik. Die ik overigens altijd in probeer te houden, dus wellicht was het nog niet erg opgevallen ;)
Ben gewoon een beetje uit verhouding zeg maar..
Vrij normale bovenkant, behalve mn buik. En mn onderbenen zijn wel normaal, en mn bovenbenen weer heel erg niet 8)
Maar dat zie je niet echt goed als je rokjes aandoet.

Verder moet ik gewoon gezonder gaan eten, want ik slib dicht anders :)
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 13 jun 2006 23:00

essieee schreef:Nee, zeker niet zo handig,

Energiedrink...ik moet zeggen, ben nu 2 maanden clean..dronk het dagelijks...en kon niet meer zonder maar het was voor mij ook een echte cAloriebom!!!

Ah, de energydrink light heeft erg weinig calorieën.. ik vrees dat k van die verslaving nooit af ga komen heheh...
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 13 jun 2006 23:03

We gaan later in het bejaardentehuis gewoon fijn samen energydrink tot ons nemen.
Al moet het met een rietje 8)

Hoeveel calorieën zitten er eigenlijk in?

JPtje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor JPtje » 14 jun 2006 07:44

Ik verwacht tegen die tijd dat wij rijp zijn voor het bejaardetehuis daar een grote fitnesszaal aanwezig zal zijn. En dat je dan bijna verplicht wordt om je slank en fit te trainen :roll:

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 14 jun 2006 08:25

JPtje schreef:Ik verwacht tegen die tijd dat wij rijp zijn voor het bejaardetehuis daar een grote fitnesszaal aanwezig zal zijn. En dat je dan bijna verplicht wordt om je slank en fit te trainen :roll:

Nou, het is anders zeker voor ouderen belangrijk dat ze blijven bewegen. helpt tegen vanalles als spierafbraak, stijve gewrichten en botontkalking, plus dat het nog eens gezellig is ook. Mijn ouders sporten ook ineens een stuk meer sinds mijn vader met pensioen is; mijn vader heeft nogal overgewicht en op die leeftijden worden gezondheidsrisico's toch ineens een stuk acuter.

Bij mij op de sportschool lopen ook een paar stelletjes op leeftijd, en die zijn altijd reuze-gezellig om mee te kletsen tussen het trainen door. (Wel moet je altijd het gewicht op het leg-press-apparaat met zo'n 100 kg verzwaren als zij er voor je op hebben gezeten :mrgreen: )

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 14 jun 2006 08:28

JialiKelly schreef:Hoeveel calorieën zitten er eigenlijk in?

Met die calorieën zal het wellicht meevallen, maar al die zoetstof is ook niet goed voor je (al is het dan geen "echte" suiker).

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 14 jun 2006 09:44

JialiKelly schreef:We gaan later in het bejaardentehuis gewoon fijn samen energydrink tot ons nemen.
Al moet het met een rietje 8)

Hoeveel calorieën zitten er eigenlijk in?

Ligt eraan welk merk.. ;)
Iets van 3,6/100 ml, dus niet veeeeeeeeeeel :)
*alleen die van de plus heeft er 8,9 ofzo*

Ach en zoetstoffen zijn ook slecht.. er is niks wat echt goed is.. dus dan maar leven met zoetstoffen enzo hoorr..
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 14 jun 2006 14:24

Johanne schreef:
essieee schreef:Nee, zeker niet zo handig,

Energiedrink...ik moet zeggen, ben nu 2 maanden clean..dronk het dagelijks...en kon niet meer zonder maar het was voor mij ook een echte cAloriebom!!!

Ah, de energydrink light heeft erg weinig calorieën.. ik vrees dat k van die verslaving nooit af ga komen heheh...

Klopt, maar de light vind ik vrij ranzig :mrgreen: :wink: Maar daarom heb ik het maar omgezet naar koffie :wink:

En wat slecht betreft, alles met mate :wink: !

@JK, nee heb ik nog nooooit gezien, dat wordt showen dan de 24-e :wink:

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 14 jun 2006 20:23

MrSokkie schreef:
JPtje schreef:Ik verwacht tegen die tijd dat wij rijp zijn voor het bejaardetehuis daar een grote fitnesszaal aanwezig zal zijn. En dat je dan bijna verplicht wordt om je slank en fit te trainen :roll:

Nou, het is anders zeker voor ouderen belangrijk dat ze blijven bewegen. helpt tegen vanalles als spierafbraak, stijve gewrichten en botontkalking, plus dat het nog eens gezellig is ook. Mijn ouders sporten ook ineens een stuk meer sinds mijn vader met pensioen is; mijn vader heeft nogal overgewicht en op die leeftijden worden gezondheidsrisico's toch ineens een stuk acuter.

Bij mij op de sportschool lopen ook een paar stelletjes op leeftijd, en die zijn altijd reuze-gezellig om mee te kletsen tussen het trainen door. (Wel moet je altijd het gewicht op het leg-press-apparaat met zo'n 100 kg verzwaren als zij er voor je op hebben gezeten :mrgreen: )

gewicht verzwaren? De oudjes trainen bij mij in de sportschool zonder gewicht...... ze hebben speciale toestellen en speciale middagen (die zijn het gezelligst, dus al sik kan ben ik er dan ook....)

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 15 jun 2006 05:33

tweetietwee schreef:gewicht verzwaren? De oudjes trainen bij mij in de sportschool zonder gewicht...... ze hebben speciale toestellen en speciale middagen (die zijn het gezelligst, dus al sik kan ben ik er dan ook....)

Oh, dan zijn "mijn oudjes" behoorlijk fit. Die beendrukken nog met 10 kilo, (ik met 115 8) ).

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 jun 2006 06:17

\:D/ \:D/ -10 ! \:D/

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 jun 2006 06:17

\:D/ \:D/ -10 ! \:D/

butterfly
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor butterfly » 15 jun 2006 07:32

JialiKelly schreef:Ik drink eh.. meestal minstens 2 blikjes per dag.
Ben tegenwoordig wel overgestapt op Light, maar das waarschijnlijk nog niet heel goed 8)
Ben wel redelijk verslaafd geloof ik ja. Ach..

JialiKelly,

dat is helemaal niet goed voor je [-X Als je zoveel van die blikje drinkt is dat heel slecht voor de hart en bloedvaten. En het is behoorlijk verslavend, zoals jij al aangeeft. Zonder die drankjes kan je waarschijnlijk ook minder goed concentreren e.d.

En voor de mensen die willen afvallen, drink gewoon veel water, koffie of thee. In (vruchten)sappen en energydrank zitten best veel kcal of je moet inderdaad lightproducten gaan drinken, want dat scheelt een hoop.
Hold on, hold on tightly
Hold on, hold on tightly
Rise up, rise up
With wings like eagles
You run, you run
You run and not grow weary

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 15 jun 2006 07:47

Butterfly,

Ik drink al 1,5 liter water per dag, én 2 blikjes energydrink light, cola light en thee.

:p

Terug naar “Archief”