Lalage schreef:Als ik lees dat iets van 30% van de Nederlandse bevolking rookt, ben ik ook altijd weer verbaasd.
Ikke niet. Vind t lekker

Moderator: Moderafo's
kurtyo schreef:Waarom belachelijk? Wat een onzin, waarom zou iemand niet mogen roken? Ja, het is slecht, maar het lijkt me altijd nog een eigen keuze die je maakt.
kurtyo schreef:Ik vind het ver gaan dat je anderen beticht van een belachelijke levenshouding/belachelijk gedrag (AikonGirl): waarom? Omdat je op deze manier je geloofsgenoten behoorlijk veroordeelt, en dat lijkt me niet aan jou. Nogmaals: dat jij het niet gebruikt en het slecht vindt is prima. Maar ik vind het wat ver gaan om je op zo'n manier uit te spreken.
AikonGirl schreef:kurtyo schreef:Ik vind het ver gaan dat je anderen beticht van een belachelijke levenshouding/belachelijk gedrag (AikonGirl): waarom? Omdat je op deze manier je geloofsgenoten behoorlijk veroordeelt, en dat lijkt me niet aan jou. Nogmaals: dat jij het niet gebruikt en het slecht vindt is prima. Maar ik vind het wat ver gaan om je op zo'n manier uit te spreken.
Mag je alleen je mening kwijt als je iets positief/goed vindt?
Jij zegt juist weer dat mijn houding belachelijk is.
Ik vind het prima dat je dat zegt, dat is gewoon jouw mening,
net zoals ik mijn eigen mening over bepaalde zaken heb.
Ik vind het totaal niet te ver gaan.
Ik zeg ook tegen mijn vader dat ik het belachelijk vind (dat hij rookt),
en blijf ook gewoon achter die mening staan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten