PTL!!!
Fijn Jip!!!
Moderator: Moderafo's
jip_86 schreef:Jaja mensen vandaag was de ct scan.
En die was goed! De tumoren waren enorm geslonken. Er gaat dus voorlopig niet gesneden wordenWel word er streng in de gaten gehouden of de tumorwaardes in het bloed weer gaan stijgen want als dat het geval is dan gaat er wel geopereerd worden want dat betekend dat er nog actief weefsel in zit. Komende tijd blijven ze daarom wel steeds nog bloedprikken om dat in de gaten te houden. Spannend dus maar voorlopig zijn we nog blij en vooral erg dankbaar
jip_86 schreef:Het gaat eigenlijk prima.
Voorlopig moet ik elke week nog bloed laten prikken om te kijken of het niet weer gaat groeien. Komende week moet ik nog voor een echo en de maand erna weer een ct scan. Volgende week moet ik dan weer een keer bij de dokter komen.
Verder ga ik regelmatig langs bij de fysio om onder begeleiding te trainen om weer op te bouwen. Het weer zit verder ook best mee
Riska schreef:jip_86 schreef:Het gaat eigenlijk prima.
Voorlopig moet ik elke week nog bloed laten prikken om te kijken of het niet weer gaat groeien. Komende week moet ik nog voor een echo en de maand erna weer een ct scan. Volgende week moet ik dan weer een keer bij de dokter komen.
Verder ga ik regelmatig langs bij de fysio om onder begeleiding te trainen om weer op te bouwen. Het weer zit verder ook best mee
Ik ben heel blij met dit bericht en hoop dat het goed blijft gaan!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten