Dippie schreef:Ehms....Tjah, het verschil kan ik niet echt aangeven, want ik ken Schoolzicht alleen van naam, verhalen en foto's, verder niet.
Bergicht is een christelijke camping, met een super gave en toffe camping baas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn ook op deze camping regels, maar de baas is niet zo streng. in ierder geval niet als jij je gedraagt. Een biertje teveel geeft niet, als je je maar egdeist houdt voor de restJe mag heel de nacht door bij elkaar in de tentjes/caravans zitten, als de nachtwacht (baasie
) er maar geen hinder van heeft. Als je lief bent, komt ie wel ff een pilsje mee drinken
![]()
Verder is er een leuke kantine, met een gave jeugdsoos. Zijn er leuke activiteiten en leuke jeugd.
Verder wordt er op zoindag avond een sing-inn gehouden. Er worden dan psalmen en gezangen geozngen uit de liedbundel. Soms komt er een gospel koor of iets dergelijks optreden.
En er wordt niet gelet of je naar de kerk gaat ja of nee en zo ja, naar welke
leuk, beslist niet mijn idee van vakantie vieren ,
maar deze regels zijn toch heel normaal, geen herrie maken zodat buren overlast hebben, drinken prima, zolang het maar leuk en beschaafd blijft , dus geen zeeuwse drankoriges,
Dit zijn gewoon dingen van fatsoen,
maar als ik zo de regels hoor dat een kind op zondag niet mag spelen... in de speeltuin... dat is net zo erg als al die refokindertjes die verplicht in de tuin moeten zitten op zondag... en vervolgens maandag weer helemaal los mogen gaan...
@sien.. je bent gestegen in achting

Bovendien snap ik iets wel en ook weer niet... dat je naar een christelijk camping zou gaan , ..ala maar waarom nu persee een refocamping, altijd maar in jezelfde wereldje blijven lijkt me nu net niet de manier om het christendom uit te stralen..maar ja het is zo veilig he,gelijkdenkenden...
wat dat betreft is dit forum een veel beter voorbeeld, wel gebaeeerd op de refomatorische gedachtengang maar iedereen mag er komen , wordt geaccepteerd.
dan kan men beter een eiland aanleggen in het ijsselmeer en daar een refoland van maken...