Testjes zijn altijd leuk.
Ik heb hier ooit een nederlandse test van gedaan (omdat mijn engels zo vreselijk achteruit is gegaan het laatste jaar) en daar kwamen twee typen uit:
'INFJ De Beschermer' en 'INFP De Idealist'
INFJ De Beschermer Rustig, krachtig, origineel en gevoelig. Geneigd om vol te houden totdat iets klaar is. Uitzonderlijk intuïtief in de omgang met mensen en bezorgd om hun gevoelens. Goed ontwikkelde normen en waarden waaraan zij zich strikt houden. Zij worden gerespecteerd om hun doorzettingsvermogen 'het juiste' te doen. Gewoonlijk zijn ze individualistisch, eerder dan leidend of volgend. Als levenspartners passen zij goed bij type ENTP of ENFP.
INFP De Idealist Rustig, reflectief en idealistisch. Geïnteresseerd in het dienen van de mensheid. Zij streven ernaar om hun leven te leiden in overeenstemming met goed ontwikkelde normen en waarden. Uitzonderlijk loyaal. Zich snel aanpassend en 'relaxed' totdat een gekoesterde waarde wordt bedreigd. Gewoonlijk getalenteerde schrijvers. Geestelijk snel en zien vaak mogelijkheden. Geïnteresseerd in het begrijpen en helpen van mensen. Als levenspartners passen zij goed bij type ENFJ of ESFJ.
Herken me er wel in, behalve dat doorzettingsvermogen...
Gezellig, 'k zit in een hokje met Technico, Stefanus André, Collateral (dat is een hokje met twee typetjes en 'k heb geen idee of dat gezellig is... ben daarvoor iets te lang afwezig geweest hier...

hi mensen! hier ben ik dus weer!)