persoonlijkheidstest

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 11 apr 2006 16:00

rafaell schreef:
Flappie schreef:
Poesje schreef:De uitslag krijg ik niet voor me.. Word weer eens gefilterd! Hoe geweldig!:?

Je uitslag wordt gefilterd? Oei, hoe spannend moet die dan wel niet zijn 8)

Ja dan moet je het wel heel erg bont gemaakt hebben 8)

Tja, het is maar wat! Ik weet niet wat ik er van moet denken! :mrgreen:
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken, dan klopt alles."

Herman Finkers

Mozeven
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Mozeven » 11 apr 2006 17:01

Deze heb ik al eens eerder gedaan, dit was het resultaat:

http://keirsey.com/personality/ntip.html
http://typelogic.com/intp.html

INTP :)

Het verklaart meteen waarom ik zo geinteresseert ben in wetenschap en filosofie, als je bij voorbeelden van bekende INTP's kijkt:

- Einstein
- Socrates
- Newton
Hypocrites are worse than they think we are

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 12 apr 2006 20:14

Wat het inhoudt weet ik niet precies maar ik had deze score:

(E of I)SFJ

E=50% en I=50%
S=70% en N=30%
T=35% en F=65%
J=70% en P=30%

juf
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor juf » 12 apr 2006 21:05

André schreef:
juf schreef:okeej. ik heb nu de popup nie geblokkeerd :D en dit is dan de uitslag:
Jouw type is E (of I)SFJ

in meer detail:
E=% en I=%
S=% en N=%
T=% en F=%
J=% en P=%

tja en daar doe je t dan mee, sommige dingen kloppen echt niet en andere juist weer wel. :?

ach tis maar n test :mrgreen: er zijn er vast meer....
Ehm, ik zie geen % staan bij je uitslag :wink:

ik zie t nu ook ja, om m dan voor de 3e x te maken :shock: nou misschien als ik niks te doen heb vd wk :roll:

S-je
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor S-je » 20 apr 2006 22:05

Wat een lange test is die eerste, mijn uitkomst:

Extroverted 44
Intuitive 50
Feeling 38
Judging 44

Wat zegt dat nou eigenlijk zo'n test... zucht

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 apr 2006 07:02

Nou, het zegt dit: http://typelogic.com/enfj.html :wink:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 apr 2006 08:02

Je kunt er op internet veel over vinden, bijvoorbeeld wat voor beroepen bij je passen. Ik ben ook ENFJ ;)

S-je
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor S-je » 21 apr 2006 10:23

Sjonge...

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 21 apr 2006 11:14

volgens de test ben ik ES(T of F)J

in meer detail:
E= 80% en I= 20%
S= 70% en N= 30%
T= 50% en F= 50%
J= 60% en P= 40%

ESTJ=De Plichtsgetrouwe
Serieus en rustig, geïnteresseerd in veiligheid en een vredig bestaan. Uiterst grondig, verantwoordelijk en betrouwbaar. Goed ontwikkelde concentratie. Gewoonlijk geïnteresseerd in de ondersteuning en het uitdragen van tradities en de gevestigde orde. Goed georganiseerd en een harde werker. Zij werken standvastig richting vastgestelde doelen. Ze kunnen gewoonlijk alles bereiken wat zij zich als doel hebben gesteld.

ESFJ=De Dienaar
Rustig, aardig en gewetensvol. Er kan op hen vertrouwd worden om dingen te vervolmaken. Gewoonlijk maken zij hun behoeftes ondergeschikt aan die van anderen. Stabiel en praktisch, zij hechten waarde aan veiligheid en tradities. Goed ontwikkeld gevoel voor ruimte en functie. Rijke innerlijke wereld bij het observeren van mensen. Uitzonderlijk opmerkzaam voor andermans gevoelens. Geïnteresseerd in het dienen van anderen.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Rainbowgirl
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rainbowgirl » 05 mei 2006 19:11

Testjes zijn altijd leuk.

Ik heb hier ooit een nederlandse test van gedaan (omdat mijn engels zo vreselijk achteruit is gegaan het laatste jaar) en daar kwamen twee typen uit:

'INFJ De Beschermer' en 'INFP De Idealist'

INFJ De Beschermer Rustig, krachtig, origineel en gevoelig. Geneigd om vol te houden totdat iets klaar is. Uitzonderlijk intuïtief in de omgang met mensen en bezorgd om hun gevoelens. Goed ontwikkelde normen en waarden waaraan zij zich strikt houden. Zij worden gerespecteerd om hun doorzettingsvermogen 'het juiste' te doen. Gewoonlijk zijn ze individualistisch, eerder dan leidend of volgend. Als levenspartners passen zij goed bij type ENTP of ENFP.

INFP De Idealist Rustig, reflectief en idealistisch. Geïnteresseerd in het dienen van de mensheid. Zij streven ernaar om hun leven te leiden in overeenstemming met goed ontwikkelde normen en waarden. Uitzonderlijk loyaal. Zich snel aanpassend en 'relaxed' totdat een gekoesterde waarde wordt bedreigd. Gewoonlijk getalenteerde schrijvers. Geestelijk snel en zien vaak mogelijkheden. Geïnteresseerd in het begrijpen en helpen van mensen. Als levenspartners passen zij goed bij type ENFJ of ESFJ.

Herken me er wel in, behalve dat doorzettingsvermogen... :?

Gezellig, 'k zit in een hokje met Technico, Stefanus André, Collateral (dat is een hokje met twee typetjes en 'k heb geen idee of dat gezellig is... ben daarvoor iets te lang afwezig geweest hier... ;) hi mensen! hier ben ik dus weer!)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 05 mei 2006 19:46

Misschien ben ik toch meer ESFJ:
# ESFJ De Verzorger Goedhartig, populair en gewetensvol. Hebben de neiging om de behoeftes van anderen boven die van zichzelf te plaatsen. Sterk gevoel voor verantwoordelijkheid en plicht. Hechten waarde aan tradities en veiligheid. Geïnteresseerd in het dienen van anderen. Hebben positieve bevestiging nodig om een goed gevoel over zichzelf te hebben. Goed ontwikkeld gevoel voor ruimte en functie.

maar populair ben ik niet :-S

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 05 mei 2006 20:05

Lalage schreef:Misschien ben ik toch meer ESFJ:
# ESFJ De Verzorger Goedhartig, populair en gewetensvol. Hebben de neiging om de behoeftes van anderen boven die van zichzelf te plaatsen. Sterk gevoel voor verantwoordelijkheid en plicht. Hechten waarde aan tradities en veiligheid. Geïnteresseerd in het dienen van anderen. Hebben positieve bevestiging nodig om een goed gevoel over zichzelf te hebben. Goed ontwikkeld gevoel voor ruimte en functie.

maar populair ben ik niet :-S

*hug* Jawel hoor :)

Sowieso vind ik de beschrijvingen niet echt overtuigend. Eigenlijk herken je in elke beschrijving wel íets van jezelf, en ook dingen die je juist niet herkent :)

mini
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor mini » 07 mei 2006 10:38

Rainbowgirl schreef:Testjes zijn altijd leuk.

Ik heb hier ooit een nederlandse test van gedaan (omdat mijn engels zo vreselijk achteruit is gegaan het laatste jaar) en daar kwamen twee typen uit:

'INFJ De Beschermer' en 'INFP De Idealist'

Herken me er wel in, behalve dat doorzettingsvermogen... :?

Ha, de eerste die t zelfde heeft bij de nederlandse test. Met als verschil dat ik me dan wel helemaal erin herkende. INFJ en INFP hebben dan natuurlijk ook wel veel overeenkomsten.

mini
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor mini » 07 mei 2006 10:38

leuke verbinding heb ik. eerst kan die de url niet vinden en dan staat t er ineens 2 keer.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 08 mei 2006 17:19

ESTJ De Bewaker Praktisch, traditioneel en georganiseerd. Vaak atletisch aangelegd. Niet geïnteresseerd in theorieën of abstractie tenzij ze er het praktische nut van inzien. Hebben een duidelijke visie over hoe dingen zouden moeten zijn. Loyaal en harde werkers. Hebben het graag voor het zeggen. Uitzonderlijk capabel in het organiseren en runnen van activiteiten. 'Goede burgers' die veiligheid en een vredig bestaan waarderen. Als levenspartners passen zij goed bij type ISTP of INTP.

Terug naar “Archief”