O o wat zijn we weer een stelletje heerlijk mopperende Hollanders over dat weer
Het is toch prima zo! Vandaag was het iig erg mooi weer, met van die mooie oer-Hollandse luchten en veel zon . Afgelopen weekend veel op het strand geweest en uit de wind was het al heerlijk warm. Mij hoor je niet klagen
'I was born too late to a world that doesn’t care.'
Prachtig weer, wind zit wat in de verkeerde hoek voor lekker warm weer, het zal wel vrij droog blijven denk ik, maar de temperatuur wil niet echt omhoog.
... Da's inderdaad te hopen, maar ik ben bang dat we weer een terugval krijgen.
Vanmiddag heerlijk burgerlijk in 't zonnetje m'n planten aan 't verpotten geweest en daarna de stad in, helaas vonden we het toch nog wat te koud om een terrasje te pakken (het was net bewolkt toen).
Nou, gisteren (zaterdag) was het in Sliedrecht en omstreken erg donker en regenachtig weer. Gelukkig schijnt vandaag de zon een klein beetje maar het blijft dreigend. Jammer, als de temperatuur omhoog gaat, moet het weer gaan regenen
Na een geweldige week met zomerse temperaturen, is het weer weer terug naar normale waarden voor de tijd van het jaar. Het is nog wel vrij droog, maar vermoedelijk komt daar binnenkort verandering in.