Ik zat even terug te bladeren in de topics, en kwam deze tegen, lijkt me leuk om mee verder te gaan.
Mijn ideale trouwdag:
Niet te veel mensen, dan overzie ik het geheel niet zo goed meer en wordt er erg moe van. Als daggasten onze ouders, broers en zussen met aanhang en de opa's en oma's. Misschien nog een heel goede vriendin.
Op de dag zelf, 's morgens foto's maken. Het mooist lijkt me bij zonsopgang, ook al moet ik dan misschien wel heel vroeg uit bed

Maar goed dat vind ik zelf gewoon de mooiste uurtjes van de dag, lekker rustig en mooi enzo, maar ik dwaal nu af.
's Middags naar het gemeentehuis, niet al te lang. Daarna met elkaar wat drinken en taart eten of zo iets.
Het lijkt me leuk en lekker om met de daggasten pannenkoeken te gaan eten. Dat is misschien wel beetje raar, maar goed mijn vriend en ik lusten ze allebei heel graag. En ik denk ook wat voordeliger in de kosten als dat je uitgebreid gaat eten ofzo.
's Avonds kerk met alle gasten voor de receptie/feest er ook bij. Daarna receptie/feest tot een uur of 11. En geen stukjes, daar heb ik een hekel aan.
De jurk: een wittige, of in ieder geval lichte kleur, met niet al te veel frutseltjes er aan. Wijd uitlopend vind ik wel mooi, en twee stoffen ook wel, een gladde en iets bewerkts.
De auto: maakt mij niet zo veel uit, zo veel zit je er toch niet in op zo'n dag.
Voor degene die hier eerder hebben gepost en inmiddels getrouwt zijn, was je bruiloft zo als je hier beschreven was, of helemaal niet, of iets er tussen in?