En dan is het nog heel persoonlijk...
Wat voor de één te ver is, is dat voor de ander niet.
Moderator: Moderafo's
André schreef:Die kunnen ook psychische problemen krijgen.Aragorn schreef:Erg lullig van de vriend van Miep is dat. Echter, ook getrouwde mannen en vrouwen doen dat en ook ook ongetrouwde mannen en vrouwen die geen seks gehad hebben. So what's the difference?
Of begrijp ik je nu verkeerd?
Lalage schreef:@Corine: Ik had het er laatst met een paar mensen van m'n studentenvereniging nog over dat we het eigenlijk niet vaak over seks hebben (al verschilt dat per persoon/kring) en als we het er al over hebben, dan in hele bedekte termen. Het resultaat is dat iedereen het wiel opnieuw moet uitvinden. In de vragenrubriek van refoweb wordt een paar keer per week gevraagd hoe je er nou achter komt hoe ver je mag gaan als je verkering hebt. Als we dit onderwerp nou eens open zouden gooien, en dat hoeft heus niet pikant te zijn, dan zouden er minder stellen hier zo mee worstelen. Er zijn zoveel mensen die te ver gaan en dan bedoel ik niet meteen gemeenschap, maar er dichtbij kan ook te ver zijn als je later weer met iemand anders zo intiem bent.
Javaca schreef:Waarom moet het toch altijd zo benepen?
Wat is er mis mee dingen bij de naam te noemen?
Dat valt me ook altijd zo op bij m'n ouders.
Die kunnen echt een uur tegen seks voor het huwelijk praten en het woord niet één keer laten vallen...
Knap hoor...
Ik vind het knap van je om daar een uur naar te willen luisteren, terwijl je je eigen mening al klaar hebt en jezelf ook wilt verantwoorden naar God m.b.t. dit onderwerpJavaca schreef:Waarom moet het toch altijd zo benepen?
Die kunnen echt een uur tegen seks voor het huwelijk praten en het woord niet één keer laten vallen...
Knap hoor...
Ik vind het knap van je om daar een uur naar te willen luisteren, terwijl je je eigen mening al klaar hebt en jezelf ook wilt verantwoorden naar God m.b.t. dit onderwerpDat valt me ook altijd zo op bij m'n ouders.
Knap hoor...
Tis maar wat je onder benepen verstaat. Tegenwoordig moet alles maar benoemd worden, vind ik ook niet nodig.
Aragorn schreef:Waarom niet? Dat komt de helderheid en begrijpelijkheid wel ten goede en het dient geen enkel doel om er maar ingewikkeld omheen te praten toch?
Corine schreef:Javaca schreef:Waarom moet het toch altijd zo benepen?
Knap hoor...
Tis maar wat je onder benepen verstaat. Tegenwoordig moet alles maar benoemd worden, vind ik ook niet nodig.
Corine schreef:Javaca schreef:Waarom moet het toch altijd zo benepen?
Knap hoor...
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 57 gasten