Ik heb meer info
Maandagmorgen vroeg kreeg ik ineens onzettende pijn in mijn long. Na een belletje naar het ziekenhuis moest ik toch maar even komen. Bleek dat ik na wat foto's en bloedonderzoek een longontsteking had.
's avonds mocht ik na een eerste antibioticapilletje ineens weer naar huis toe. Die nacht heb ik bijna niet geslapen omdat ik niet plat kon liggen (zitten ging wel) dan slaap je dus bijna niet.
Omdat ik de dag erna nog moest bellen voor het vervolg van de kuur die deze keer niet doorging, vertelde de dokter aan de telefoon dat ik maar weer moest komen omdat het dan toch nog niet zo goed ging.
Dus heb ik nu tot vanmiddag in het ziekenhuis gelegen voor antibiotica. Uiteraard ging in het ziekenhuis het platliggen wel goed :S
Maar goed, ik denk dat de derde week van mijn kuur zo ongeveer altijd ziekenhuis gaat worden. De eerste kuur heb ik dat namelijk ook zo gehad.
Wel balen eigenlijk maar het is niet anders. Volgende week mag ik waarschijnlijk wel gewoon aan de derde kuur beginnen. Hangt alleen nog een beetje van de longfoto van maandag af.
Dat was de informatie dus.