Carpool verzoek 16 november

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Anoniempje777
Verkenner
Verkenner

Carpool verzoek 16 november

Berichtdoor Anoniempje777 » 10 sep 2024 23:20

Ik ben van plan om 16 november 2024 naar de single conferentie van heart to heart te gaan. Ik heb wel een auto maar ik vind op de snelweg rijden erg eng. Zeker op een route die ik nooit rijd. Vandaar dat ik hier een carpool verzoek wil plaatsen.
Woon jij in Noord Holland ( ik woon zelf in Alkmaar ) en ga jij naar ook naar de single conferentie dan zou ik het leuk vinden om te carpoolen. Ik vergoed uiteraard de bezine.
Ben of ken jij iemand die naar de single conferentie gaat dan kom ik graag in contact!

Pcrtje
Majoor
Majoor

Re: Carpool verzoek 16 november

Berichtdoor Pcrtje » 11 sep 2024 07:52

Hoi Anoniempje777, ik denk niet dat er hier forummers zijn die daarnaartoe willen. Je kunt het beter op Refoforum proberen, denk ik. Of gewoon met iemand in je kerk afspreken. Overigens kun je ook met het OV reizen, ook nog eens beter voor het milieu.
"Een libelle zweeft over het water..."

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 11 sep 2024 08:52

Pcrtje schreef:Hoi Anoniempje777, ik denk niet dat er hier forummers zijn die daarnaartoe willen. Je kunt het beter op Refoforum proberen, denk ik. Of gewoon met iemand in je kerk afspreken. Overigens kun je ook met het OV reizen, ook nog eens beter voor het milieu.

Zo te zien ben je niet heel bekend met Heart2Heart, ik denk niet dat de gemiddelde Refoforummer naartoe gaat.

OV kan maar is vaak wel duur en het gebouw van de Rafael-gemeente ligt wel op een wat minder goed met het OV bereikbaar industrieterrein aan de rand van Amersfoort. (Overigens is het met OV-fiets denk ik wel te doen als het weer een beetje oke is)

Wat de route betreft Anoniempje, die is niet heel ingewikkeld, als je wil kan je een heel stuk binnendoor rijden (via De Rijp). Daarna zal je wel even de ring van Amsterdam opmoeten en daarna is het gewoon de A1 afrijden tot Amersfoort. Rechterbaan, rustig aan, dan kom je er wel.

De kans dat je hier een single vindt uit regio Alkmaar die ook naar die conferentie wil is niet zo heel groot :-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Pcrtje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Pcrtje » 11 sep 2024 11:58

Marnix schreef:Zo te zien ben je niet heel bekend met Heart2Heart, ik denk niet dat de gemiddelde Refoforummer naartoe gaat.
Wat mij betreft is het de bekende onzin maar dan in een ander jasje. Maar goed, ik verwees vooral naar Refoforum omdat ik denk dat dat nog het enige internetforum is waar jongeren van 20-30 jaar zouden kunnen zitten. Waarschijnlijk heeft de vraagstelster meer kans met een oproepje in een plaatselijke gemeente.

Marnix schreef:OV kan maar is vaak wel duur en het gebouw van de Rafael-gemeente ligt wel op een wat minder goed met het OV bereikbaar industrieterrein aan de rand van Amersfoort. (Overigens is het met OV-fiets denk ik wel te doen als het weer een beetje oke is)
Prima busverbindingen daar, hoor.
"Een libelle zweeft over het water..."

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 11 sep 2024 13:01

Pcrtje schreef:Wat mij betreft is het de bekende onzin maar dan in een ander jasje.

Gelukkig ben jij niet de norm, ik denk dat dit soort initiatieven heel goed zijn. :-)

Maar goed, ik verwees vooral naar Refoforum omdat ik denk dat dat nog het enige internetforum is waar jongeren van 20-30 jaar zouden kunnen zitten. Waarschijnlijk heeft de vraagstelster meer kans met een oproepje in een plaatselijke gemeente.

En ik gaf dus aan dat dat een vreemde doorverwijzing is want Heart2Heart is behoorlijk evangelisch, de gemiddelde refoforummer gaat daar niet naartoe. Daarnaast heeft ook Refoforum wel last van vegrijzing zoals alle forums. Oproepje in eigen kerk of via een jongerencommunity is dan denk ik inderdaad beter.

Ja het gaat wel, maar je bent toch 2x zo lang bezig als met de auto het geval is dus ik snap de carpool vraag wel :-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Prisma23
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Prisma23 » 11 sep 2024 14:13

Pcrtje schreef:Wat mij betreft is het de bekende onzin maar dan in een ander jasje. Maar goed, ik verwees vooral naar Refoforum omdat ik denk dat dat nog het enige internetforum is waar jongeren van 20-30 jaar zouden kunnen zitten. Waarschijnlijk heeft de vraagstelster meer kans met een oproepje in een plaatselijke gemeente.

Inderdaad van station Amersfoort naar Rafaël is 20 minuten met de (OV) fiets of 18 minuten met de bus (lijn 3).

Anoniempje777
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Anoniempje777 » 19 sep 2024 00:40

Bedankt voor de suggesties.
Mocht iemand nog iets weten dan houd ik mij aanbevolen :)

Terug naar “Algemene Zaken”