uitleg forum

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

An1
Verkenner
Verkenner
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2021 21:51

uitleg forum

Berichtdoor An1 » 29 jan 2021 20:42

Hallo allemaal,

Sinds gisteravond heb ik mij geregistreerd. Ik kijk al een aantal jaren op deze website. Kan mij ook iemand wegwijs maken in dit forum?
Ik heb al gekeken bij vraag en antwoord, maar het is mij nog niet duidelijk.

Groetjes Ann

Erik1960
Sergeant
Sergeant
Berichten: 490
Lid geworden op: 03 jan 2021 11:45
Locatie: Waer iemand duisent vreugden soek

Re: uitleg forum

Berichtdoor Erik1960 » 29 jan 2021 21:51

An1 schreef:Hallo allemaal,

Sinds gisteravond heb ik mij geregistreerd. Ik kijk al een aantal jaren op deze website. Kan mij ook iemand wegwijs maken in dit forum?
Ik heb al gekeken bij vraag en antwoord, maar het is mij nog niet duidelijk.

Groetjes Ann


Hier nog een verkenner ;-)
Wat zoek je, Ann?
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: uitleg forum

Berichtdoor Mortlach » 29 jan 2021 22:11

An1 schreef:Hallo allemaal,

Sinds gisteravond heb ik mij geregistreerd. Ik kijk al een aantal jaren op deze website. Kan mij ook iemand wegwijs maken in dit forum?
Ik heb al gekeken bij vraag en antwoord, maar het is mij nog niet duidelijk.

Groetjes Ann


Dag Ann,

Welkom. Leuk dat je hebt besloten om mee te praten. Het is niet geheel duidelijk waar je precies naar op zoek bent, dus hier een paar algemene tips.
1) Zoek een actief onderwerp en als je denkt dat je wat hebt bij te dragen of als je er wat over wilt delen, begin dan gewoon mee te praten.

2) Kijk wel even naar de datum van het laatste bericht. Soms reageren mensen op onderwerpen die al 5 jaar stil liggen.

3) Klik een keer op "Reageren met citaat" en kijk goed naar hoe het citeren werkt, dat wil zeggen de code tussen haken [ ]. Het is handig als je weet hoe dat werkt als je op langere stukken van iemand anders wilt reageren of op verschillende personen in één bericht. Idem voor het plaatsen van plaatjes.

Veel plezier.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

An1
Verkenner
Verkenner
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2021 21:51

Re: uitleg forum

Berichtdoor An1 » 29 jan 2021 22:19

Hartelijk bedankt voor je uitleg. Ja de meeste berichten die ik gezien heb zijn oudere berichten. Ik ben benieuwd of de onderwerpen die nu besproken worden bij elkaar staan. Ik ben niet specifiek op zoek naar een onderwerp.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: uitleg forum

Berichtdoor Mortlach » 29 jan 2021 22:22

Alle actieve onderwerpen staan altijd bovenaan de pagina van de forumdelen, als het goed is.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Erik1960
Sergeant
Sergeant
Berichten: 490
Lid geworden op: 03 jan 2021 11:45
Locatie: Waer iemand duisent vreugden soek

Re: uitleg forum

Berichtdoor Erik1960 » 29 jan 2021 22:48

An1 schreef:Hartelijk bedankt voor je uitleg. Ja de meeste berichten die ik gezien heb zijn oudere berichten. Ik ben benieuwd of de onderwerpen die nu besproken worden bij elkaar staan. Ik ben niet specifiek op zoek naar een onderwerp.


Links boven zie je ‘Forumoverzicht’. Daar weer boven kun je klikken op ‘snelle links’ en daar vind je weer een knop ‘actieve onderwerpen’.
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)


Terug naar “Algemene Zaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten