Vakantie !!!

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Vakantie !!!

Berichtdoor Marnix » 06 jul 2021 14:10

Haaibaai schreef:Ga jij nou maar lekker op vacantie en neem vooral niet je verantwoordelijkheid;doe je best ](*,) #-o #-o =;


Precies, ik ga lekker verantwoord (en volledig gevaccineerd) genieten in de bergen, 3 weken leven op een camping en genieten van de natuur... net als vorig jaar, toen ook al gedaan. Mag jij lekker in je huis zitten mopperen en sikkeneuren en jezelf op de borst kloppe nomdat je Roomser bent dan de Paus. :-D En meer beperkingen oplegt dan de overheid doet. Die zeggen: Als je gevaccineerd bent mag je gaan hoor. Maar Haaibaai weet het natuurlijk veel beter :-) Als ik als superspreader terugkom mag je er wat van zeggen :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Vakantie !!!

Berichtdoor pindas83 » 06 jul 2021 14:47

Erik1960 schreef:Vergeet dat maar. Er wordt hier al sinds een maand alleen maar gesproken over welke steden de moeite van een bezoek waard zijn. Die schertsfigu(u)r(en) doet/doen daar zelf ook aan mee met zijn/haar/hun advies om Leuven, Lissabon en Rome te bezoeken. Maar vanmorgen had(den) hij/zij blijkbaar weer een aanval van forumincontinentie. De beste manier om er van verlost worden: negeren.


Ik denk er over na om naar Lourdes op vakantie te gaan. Weet jij iemand die hier meer over kan vertellen? :-k

Erik1960
Sergeant
Sergeant
Berichten: 496
Lid geworden op: 03 jan 2021 11:45
Locatie: Waer iemand duisent vreugden soek

Re: Vakantie !!!

Berichtdoor Erik1960 » 06 jul 2021 14:57

pindas83 schreef:Ik denk er over na om naar Lourdes op vakantie te gaan. Weet jij iemand die hier meer over kan vertellen? :-k

:D
Ik zou dan beginnen met deze uitzending:
[url]Bekijk Roderick Zoekt Licht: De Camino van Roderick (1/3) op https://www.npostart.nl/KN_1725129[/url]
Wel een waarschuwing: het kijken naar deze uitzending kan tot verslaving leiden :-)
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: Vakantie !!!

Berichtdoor Haaibaai » 06 jul 2021 16:54

Marnix schreef:Precies, ik ga lekker verantwoord (en volledig gevaccineerd) genieten in de bergen, 3 weken leven op een camping en genieten van de natuur... net als vorig jaar, toen ook al gedaan. Mag jij lekker in je huis zitten mopperen en sikkeneuren en jezelf op de borst kloppe nomdat je Roomser bent dan de Paus. :-D En meer beperkingen oplegt dan de overheid doet. Die zeggen: Als je gevaccineerd bent mag je gaan hoor. Maar Haaibaai weet het natuurlijk veel beter :-) Als ik als superspreader terugkom mag je er wat van zeggen :)

Wat wij al zeiden; gewoon doen niet je verantwoordelijkheid nemen en net doen of de cijfers niet omhoog gaan, sluit j e aan bij Baudet die zegt ook er is niets aan de hand. ](*,) ](*,) =;

Niets aan de hand corona bestaat niet bestaat niet zeg je toch tja............... [-X [-X [-X [-X
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
Prisma23
Kapitein
Kapitein
Berichten: 800
Lid geworden op: 02 aug 2016 19:29
Locatie: Republiek der Verenigde Nederlanden
Contacteer:

Re: Vakantie !!!

Berichtdoor Prisma23 » 06 jul 2021 17:25

Erik1960 schreef::D
Ik zou dan beginnen met deze uitzending:
[url]Bekijk Roderick Zoekt Licht: De Camino van Roderick (1/3) op https://www.npostart.nl/KN_1725129[/url]
Wel een waarschuwing: het kijken naar deze uitzending kan tot verslaving leiden :-)


Goed dat je het even noemt hier. Die uitzendingen van Roderick Vonhögen zijn allemaal even leerzaam!
https://kro-ncrv.nl/programmas/roderick-zoekt-licht

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Vakantie !!!

Berichtdoor Marnix » 06 jul 2021 19:34

Haaibaai schreef:Wat wij al zeiden; gewoon doen niet je verantwoordelijkheid nemen en net doen of de cijfers niet omhoog gaan, sluit j e aan bij Baudet die zegt ook er is niets aan de hand. ](*,) ](*,) =;

Niets aan de hand corona bestaat niet bestaat niet zeg je toch tja............... [-X [-X [-X [-X


Haha hilarisch, zowel taalkundig als inhoudelijk. Nee natuurlijk iedereen die op vakantie gaat sluit zich aan bij Baudet en zegt dat corona niet bestaat. Toch knap dat ik ondanks dat nog steeds niet besmet ben geraakt :lol:

Maar troost je, Tuinesië en Zuid-Balkonië zijn ook mooi!
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: Vakantie !!!

Berichtdoor Haaibaai » 06 jul 2021 20:12

Marnix schreef:Haha hilarisch, zowel taalkundig als inhoudelijk. Nee natuurlijk iedereen die op vakantie gaat sluit zich aan bij Baudet en zegt dat corona niet bestaat. Toch knap dat ik ondanks dat nog steeds niet besmet ben geraakt :lol:

Maar troost je, Tuinesië en Zuid-Balkonië zijn ook mooi!



Tja gewoon blijven ontkennen dat corona niet bestaat,dat wil dan serieus genomen worden. [-X
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Erik1960
Sergeant
Sergeant
Berichten: 496
Lid geworden op: 03 jan 2021 11:45
Locatie: Waer iemand duisent vreugden soek

Re: Vakantie !!!

Berichtdoor Erik1960 » 06 jul 2021 20:18

Marnix schreef:Haha hilarisch

Het zou inderdaad om te lachen zijn wanneer het om een grap ging. Maar het is hem/haar/hen bloedernst. En dat maakt het alleen maar tragisch. En wat doe je eigenlijk wanneer je ontkent dat Corona niet bestaat?
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Vakantie !!!

Berichtdoor pindas83 » 06 jul 2021 21:01

Erik1960 schreef::D
Ik zou dan beginnen met deze uitzending:
[url]Bekijk Roderick Zoekt Licht: De Camino van Roderick (1/3) op https://www.npostart.nl/KN_1725129[/url]
Wel een waarschuwing: het kijken naar deze uitzending kan tot verslaving leiden :-)


Dank voor het delen. Maar oei...nog een verslaving erbij wordt wat veel van het goede...

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Vakantie !!!

Berichtdoor pindas83 » 06 jul 2021 21:03

[quote="Erik1960"En wat doe je eigenlijk wanneer je ontkent dat Corona niet bestaat?[/quote]

Lekker op vakantie gaan (blijkbaar) en jezelf een aluminium hoed vouwen? :-k

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Vakantie !!!

Berichtdoor Marnix » 06 jul 2021 21:03

Ja sommige mensen zijn gewoon niet serieus te nemen.

Haaibaai schreef:Tja gewoon blijven ontkennen dat corona niet bestaat,dat wil dan serieus genomen worden. [-X


Als je ook maar iets meer had geluisterd had je geweten dat ik corona serieus neem. Zo kent iedereen me hier vanuit het corona-topic. Als jij dan hier het tegenovergestelde gaat beweren omdat ik en anderen op vakantie gaan als alle adviesorganen daar geen negatief advies voor uitgeven ben je gewoon een leugenaar, je roept dingen over mij waarvan iedereen weet dat die niet waar zijn, puur omdat jij geen gelijk krijgt in je eenzame mening. Beetje sneu allemaal.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: Vakantie !!!

Berichtdoor Haaibaai » 09 jul 2021 07:30

https://www.nu.nl/economie/6144416/onze ... rland.html


Het is inderdaad heel sneu de corona blijven ontkennen,ja de cijfers lopen zeer hard op en er zullen weer maatregelen genomen worden,maar neen hoor niks aan de hand je kan gewoon met vacantie.
En dat wil dan serieus genomen worden de ontkenners van de pandemie. tja......... ](*,) :-oo
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Vakantie !!!

Berichtdoor Marnix » 09 jul 2021 08:07

Haaibaai schreef:https://www.nu.nl/economie/6144416/onzekerheid-houdt-vakantieganger-overwegend-in-nederland.html


Het is inderdaad heel sneu de corona blijven ontkennen,ja de cijfers lopen zeer hard op en er zullen weer maatregelen genomen worden,maar neen hoor niks aan de hand je kan gewoon met vacantie.
En dat wil dan serieus genomen worden de ontkenners van de pandemie. tja......... ](*,) :-oo


Ja want zoveel heeft het niet met vakantie te maken he. Verreweg de meeste besmettingen vinden plaats in het uitgaansleven onder niet- en net-gevaccineerden. De gezinnetjes die lekker in Frankrijk op de camping zitten dragen daar helemaal niets aan bij. Maar dat weet je vast niet want dat past niet in je denkpatronen. En dan wil je serieus genomen worden met je vakantie-standpunt. :mrgreen:
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Erik1960
Sergeant
Sergeant
Berichten: 496
Lid geworden op: 03 jan 2021 11:45
Locatie: Waer iemand duisent vreugden soek

Re: Vakantie !!!

Berichtdoor Erik1960 » 09 jul 2021 08:19

Afbeelding
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: Vakantie !!!

Berichtdoor Haaibaai » 09 jul 2021 08:30

Marnix schreef:Ja want zoveel heeft het niet met vakantie te maken he. Verreweg de meeste besmettingen vinden plaats in het uitgaansleven onder niet- en net-gevaccineerden. De gezinnetjes die lekker in Frankrijk op de camping zitten dragen daar helemaal niets aan bij. Maar dat weet je vast niet want dat past niet in je denkpatronen. En dan wil je serieus genomen worden met je vakantie-standpunt. :mrgreen:


Gewoon blijven ontkennen dat corona niet bestaat en blijf het vooral tegen je zelf zeggen ,dan vorm je geen gevaar voor een ander.
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.


Terug naar “Algemene Zaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten