Snelle computervragen (deel 3)

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.
(Off topic en niet-serieuze posts worden verwijderd)

Moderators: johannes1, Moderafo's

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Re: Snelle computervragen (deel 3)

Berichtdoor Mortlach » 20 apr 2019 10:45

Misschien toch eens overstappen op Win10 dan? Binnenkort of sindskort wordt win7 niet meer ondersteund geloof ik en Win10 is een prettige vervanging.
"Hydrogen is a light, odorless gas that, given enough time, starts wondering where it came from."
Edward Robert Harisson

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 20 apr 2019 14:16

Mortlach schreef:Misschien toch eens overstappen op Win10 dan? Binnenkort of sindskort wordt win7 niet meer ondersteund geloof ik en Win10 is een prettige vervanging.

Half januari 2020 stopt de ondersteuning van Windows 7. Dus dan is het handig om vóór die tijd over te stappen. (Daar heb ik over gelezen in nummer 4 van c't, dat ik hier in huis heb.)
Ik heb Windows 10 gehad, maar toen deden de voorste USB-poorten het meestal niet. (Na de herinstallatie van Windows 7 functioneren ze weer.) Rare storing die eigenlijk helemaal niet zou moeten kunnen volgens mijn broer. Ik ben er nooit achter gekomen waar dat nou aan ligt.
Nothing in theology makes sense except in the light of the creation.
— mijn variatie op Theodosius Dobzhansky

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 20 apr 2019 19:45

Boekenlezer schreef:Half januari 2020 stopt de ondersteuning van Windows 7. Dus dan is het handig om vóór die tijd over te stappen. (Daar heb ik over gelezen in nummer 4 van c't, dat ik hier in huis heb.)
Ik heb Windows 10 gehad, maar toen deden de voorste USB-poorten het meestal niet. (Na de herinstallatie van Windows 7 functioneren ze weer.) Rare storing die eigenlijk helemaal niet zou moeten kunnen volgens mijn broer. Ik ben er nooit achter gekomen waar dat nou aan ligt.

Heeft waarschijnlijk met drivers te maken, best kans dat het inmiddels al is opgelost of dat je ergens even driveruodates moet downloaden / installeren
I think that if God forgives us we must forgive ourselves. Otherwise, it is almost like setting up ourselves as a higher tribunal than Him.
C.S. Lewis

Terug naar “Algemene Zaken”