Snelle computervragen (deel 3)

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Mortlach » 19 dec 2012 14:08

O, dat is al van tijden geleden, dus is ondertussen geen probleem meer, maar bedankt voor de hulp.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

xsidd
Majoor
Majoor
Berichten: 1510
Lid geworden op: 20 mei 2011 16:35

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor xsidd » 20 dec 2012 14:12

Oke...

Anders had ik je willen helpen met zoiets maken.

Groet

pannenkoek
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1430
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:02

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor pannenkoek » 17 jan 2013 10:11

Wij wonen op dit adres nu bijna een jaar.

Maar krijgen geregeld mensen aan de deur voor een ander adres. HEb het net zelf geprobeerd, maar het adres wat hier uitkomt moet 900 verderop staan. Waar kan ik dat veranderen? HEb al bij teleatlas.com zitten kijken, maar zie niet waar ik dat kan veranderen.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Gebruikersavatar
Johan81
Moderator
Berichten: 1546
Lid geworden op: 08 dec 2003 22:34
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Johan81 » 20 jan 2013 13:15

heeft dat niet met kaarten van tom tom te maken :?:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Carpento
Luitenant
Luitenant
Berichten: 505
Lid geworden op: 12 aug 2004 12:26

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Carpento » 20 jan 2013 14:29

Dat hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat voor navigatiesysteem / kaart men gebruikt ;)

pannenkoek
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1430
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:02

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor pannenkoek » 22 jan 2013 17:20

OP onze voorgaande boerderij kwam het navigatie adres ook verkeerd uit. Je moest nog ruim 2 km verder rijden, terwijl je er al was.

Maar het ging toen via teleatlas, maar kan het nl niet meer vinden. Daar kon je zelf het adres op de goede plaats zetten. Het duurt wel even voordat het helemaal doorgevoerd is, maar nu staat ie daar goed. Eindellijk!!

Nu op dit adres nog.

Gevonden! teleatlas map insight. Ga h et gelijk proberen!
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3142
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor johannes1 » 15 feb 2013 21:49

Wie heeft er ervaring met de nieuwe outlook van hotmail/live?

Tegenwoordig heb je namelijk de lay-out van outlook, maar ik wil eigenlijk de oude hotmail lay-out terug hebben. Weet iemand of je dit ergens kan instellen?
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

tulp
Sergeant
Sergeant
Berichten: 380
Lid geworden op: 30 apr 2006 14:42

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor tulp » 11 mar 2013 19:45

Als ik op een Engelstalige website met de muis op een woord ging staan, dan kreeg ik vanzelf de Nederlandse vertaling. Die functie is verdwenen. Ik geloof dat ik ook een toolbar mis bovenaan. Weet iemand hoe ik deze functie terug kan krijgen?

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Boekenlezer » 15 mar 2013 21:06

Ik zit weer met een vraagje. En ik stel hem maar weer, in de hoop dat men hem niet voor kennisgeving leest, er verachtelijk zijn middelvinger naar opsteekt, om de vraag verder maar te negeren en verder te gaan met andere zaken, al of niet op dit forum - zoals blijkbaar gebeurd is met mijn vragen die ik kort geleden gesteld heb onder 'Algemene Zaken'.

Mijn vraag: is het in Word 2010 mogelijk om de opmaak van hyperlinks ook te wijzigen? En zo ja, hoe dan?
Het lijkt mij dat dat mogelijk moet zijn, want in Word 2003 kon het zeker. Daar kon je die gewoon vinden onder de stijlen, en zo veranderen.

O wacht... ik heb het al gevonden! :idea: Bij de stijlen die je direct ziet in het lint staat de stijl 'hyperlink' er weliswaar niet bij, maar hij is op te roepen door op het startpictogram - dat is het pijltje naar rechtsonder - te klikken in de groep Stijlen van het tabblad Start. Dan rechtsklik je op de stijl, en kies je Wijzigen..., en dan kun je de stijl naar wens aanpassen.

Tja, dat gebeurt ook wel eens: zit je een vraag te stellen, vindt je in de tussentijd het antwoord daarop.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor mw » 29 mar 2013 16:14

Een vraag van een digibeet...

Nadat gisteravond mijn laptop echt zijn laatste adem heeft uitgeblazen, vanmorgen een nieuwe gekocht. Ziet er natuurlijk gelikt uit, met windows 8 erop.

Bij het installeren van de laptop moest ik een Microsoftaccount aanmaken, waarvoor ik mijn gmail-adres heb gebruikt. Dit mailadres gebruik ik overal voor de reclame email e.d. Mijn kpn-adres gebruik ik voor de serieuze mail.
Nu zit in Windows 8 een mail- app (of hoe noem je dat). Mijn gmailadres is nu daar naar toe gelinkt. Terwijl ik die app wil gebruiken voor mijn kpnmail.
Hoe kan ik dit veranderen? HELP! :mrgreen:

Op mijn oude laptop gebruikte ik outlook, maar dat zit bij de nieuwe office niet meer inbegrepen :(
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

boer
Majoor
Majoor
Berichten: 2348
Lid geworden op: 20 mar 2011 12:11
Locatie: far far away.

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor boer » 29 mar 2013 17:53

mw schreef:Een vraag van een digibeet...

Nadat gisteravond mijn laptop echt zijn laatste adem heeft uitgeblazen, vanmorgen een nieuwe gekocht. Ziet er natuurlijk gelikt uit, met windows 8 erop.

Bij het installeren van de laptop moest ik een Microsoftaccount aanmaken, waarvoor ik mijn gmail-adres heb gebruikt. Dit mailadres gebruik ik overal voor de reclame email e.d. Mijn kpn-adres gebruik ik voor de serieuze mail.
Nu zit in Windows 8 een mail- app (of hoe noem je dat). Mijn gmailadres is nu daar naar toe gelinkt. Terwijl ik die app wil gebruiken voor mijn kpnmail.
Hoe kan ik dit veranderen? HELP! :mrgreen:

Op mijn oude laptop gebruikte ik outlook, maar dat zit bij de nieuwe office niet meer inbegrepen :(
voor je laatste vraag, gewoon effe Mozilla Thunderbird downloaden.
je kunt daarin gelijk je kpn emailadres synchroniseren denk ik.
Good luck.

cornelia77
Luitenant
Luitenant
Berichten: 580
Lid geworden op: 20 sep 2010 20:29

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor cornelia77 » 10 apr 2013 14:07

Kan je een youtube filmpje downloaden? Zoonlief wilde een filmpje gebruiken voor zijn spreekbeurt, maar op school kan geen youtube gebruikt worden...

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Mortlach » 10 apr 2013 14:12

cornelia77 schreef:Kan je een youtube filmpje downloaden? Zoonlief wilde een filmpje gebruiken voor zijn spreekbeurt, maar op school kan geen youtube gebruikt worden...


Dat kan, maar je hebt er speciale programmatjes voor nodig. Als je googled op "Download Youtube Videos" dan krijg je een hoop resultaten. je zult dan even moeten kijken welke programma;s er betrouwbaar uitzien.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Kvinna
Sergeant
Sergeant
Berichten: 378
Lid geworden op: 22 nov 2012 13:08

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Kvinna » 10 apr 2013 20:16

Er bestaat, dacht ik, een website die je als startpagina kan instellen, en daarop staan dan de websites op een rijtje die je het meest bezoekt. Je kunt dat zelf instellen.
Kent iemand dat? Ik heb het ooit gehad, en het was heel handig.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Mortlach » 10 apr 2013 20:45

is geen website maar een browser: Google Chrome.

https://www.google.com/intl/en/chrome/browser/

tenminste, die doet hetzelfde
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw


Terug naar “Algemene Zaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

cron